En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb er 1 op het werk die het wel eens probeert.
zodra die begint te praten roept er wel ieman dat die normaal moet die met een racistische boodschap er achteraan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
ik zit gewoon thuis hoor..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
Nee, laat regelmatig met valse voorwaarden iemand van eneco langskomenquote:
Zeker van Fas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!1
Eneco pakt bilspleet monteurs aan
Hoe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn gehemelte ligt open en die warme sterrenmuntthee prikt nu.
kijk dqod hoor je het ook eens van een anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Enjoy the starry painquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn gehemelte ligt open en die warme sterrenmuntthee prikt nu.
quote:
Nieuwe treinen op het trajectquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk dqod hoor je het ook eens van een ander
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.quote:
fattyquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.
quote:
quote:
Ja, Arrivaquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Daar gaat je gehemelte van stuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahhaahah kijk deze http://www.dumpert.nl/mediabase/6508632/a48ba847/sir...sir_..._sir_.html
Voor wie de pimmel van Bronson Pelletier twilight acteur wil zien
Echt ehquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Arrivax driehonderd miljard.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar gaat je gehemelte van stuk?
Ook al jouw avonturen en problemen hebben als startpunt het fenomeen 'eten'![]()
JEZUS DOE EENS STILLER OFZOquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehEn dan gaan die deuren dicht eh.. En een HERRIE dat ze dan maken
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Arrivax driehonderd miljard.
Van verandering krijgen mensen stress en dan gaan ze grijpen naar de graffitiverfbusquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zitten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JEZUS DOE EENS STILLER OFZO
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik wil het best hebben over de overgestroomde trein wc hoor
Heb ik gedaan :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zitten
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik wil het best hebben over de overgestroomde trein wc hoor
Je weet teveel jij.. Tijd om je t zwijgen op te leggenquote:
Walgelijk, ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Neen kan niet, zit hier niet alleen.
Chocola van Rousseau, dat is de enige die ik eetquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerd
Oh en chocola
Wat is er nou weer mis met chocolaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerd
Oh en chocola
de beste manier is met bittergarnituur en hertog janquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet teveel jij.. Tijd om je t zwijgen op te leggen
Consider it donequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de beste manier is met bittergarnituur en hertog jan
We hebben hier gewoon stoelen hoor.. dus iedereen zit hier.quote:
Je ziet maar 1 seconde hij plast gewoon op het vliegveld tapijt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Neen kan niet, zit hier niet alleen.
Schrok me dood van dat gepiep toen de deuren dicht gingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehEn dan gaan die deuren dicht eh.. En een HERRIE dat ze dan maken
Precies.. Walgelijk.. Gewoon staan en dansen zul jequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier gewoon stoelen hoor.. dus iedereen zit hier.
Oh niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met chocola?
Elitaire lul.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Chocola van Rousseau, dat is de enige die ik eet.
Ging je naar mij? Had je ff moeten zeggen, want ik heb je niet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schrok me dood van dat gepiep toen de deuren dicht gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |