JEZUS DOE EENS STILLER OFZOquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehEn dan gaan die deuren dicht eh.. En een HERRIE dat ze dan maken
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zittenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Arrivax driehonderd miljard.
Van verandering krijgen mensen stress en dan gaan ze grijpen naar de graffitiverfbusquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zitten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JEZUS DOE EENS STILLER OFZO
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik wil het best hebben over de overgestroomde trein wc hoor
Heb ik gedaan :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mensen daar zagen het zelf ook niet zo zitten
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik wil het best hebben over de overgestroomde trein wc hoor
Je weet teveel jij.. Tijd om je t zwijgen op te leggenquote:
Walgelijk, ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Neen kan niet, zit hier niet alleen.
Chocola van Rousseau, dat is de enige die ik eetquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerd
Oh en chocola
Wat is er nou weer mis met chocolaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk. En zit ook een beetje inde lijn van eten, immers na eten word het verteerd
Oh en chocola
de beste manier is met bittergarnituur en hertog janquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet teveel jij.. Tijd om je t zwijgen op te leggen
Consider it donequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de beste manier is met bittergarnituur en hertog jan
We hebben hier gewoon stoelen hoor.. dus iedereen zit hier.quote:
Je ziet maar 1 seconde hij plast gewoon op het vliegveld tapijt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Neen kan niet, zit hier niet alleen.
Schrok me dood van dat gepiep toen de deuren dicht gingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehEn dan gaan die deuren dicht eh.. En een HERRIE dat ze dan maken
Precies.. Walgelijk.. Gewoon staan en dansen zul jequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier gewoon stoelen hoor.. dus iedereen zit hier.
Oh niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met chocola?
Elitaire lul.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Chocola van Rousseau, dat is de enige die ik eet.
Ging je naar mij? Had je ff moeten zeggen, want ik heb je niet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schrok me dood van dat gepiep toen de deuren dicht gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |