En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb er 1 op het werk die het wel eens probeert.
zodra die begint te praten roept er wel ieman dat die normaal moet die met een racistische boodschap er achteraan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
ik zit gewoon thuis hoor..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
Nee, laat regelmatig met valse voorwaarden iemand van eneco langskomenquote:
Zeker van Fas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!1
Eneco pakt bilspleet monteurs aan
Hoe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn gehemelte ligt open en die warme sterrenmuntthee prikt nu.
kijk dqod hoor je het ook eens van een anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Enjoy the starry painquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn gehemelte ligt open en die warme sterrenmuntthee prikt nu.
quote:
Nieuwe treinen op het trajectquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk dqod hoor je het ook eens van een ander
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.quote:
fattyquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.
quote:
quote:
Ja, Arrivaquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Daar gaat je gehemelte van stuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Merci chocolaatjes lopen bunkeren.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahhaahah kijk deze http://www.dumpert.nl/mediabase/6508632/a48ba847/sir...sir_..._sir_.html
Voor wie de pimmel van Bronson Pelletier twilight acteur wil zien
Echt ehquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Arrivax driehonderd miljard.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar gaat je gehemelte van stuk?
Ook al jouw avonturen en problemen hebben als startpunt het fenomeen 'eten'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |