abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:43:43 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121107015
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
pi_121107163
Ik vind dat eigenwijze ook zo heerlijk. Wb het puzzelen zeer herkenbaar. Maar hier doet hij het met alles. Dan zeg ik bv dacht het niet en dan krijg ik een dacht het wel terug. Ik moet daar vaak om lachen :D
pi_121107788
Sowieso die uitspraken :D
Gisteren ook, had druiven gekocht en onderweg naar huis wilde hij ze eten. Dus toen ik thuis was zei ik: zal ik ze in een bakje doen?
Kreeg ik een 'goed idee mama' :')
pi_121107930
Ze zijn zo lekker aan het kletsen idd. Hier hoor ik regelmatig "ik heb een ideetje" inclusief vinger.

Ook heeft opa hem een grapje geleerd. Als je nu tokt als een kip zegt hij "are you tokking to me"
pi_121113252
Thomas heeft het nu helemaal gevonden. Als hij bedenkt om iets te doen wat niet mag, zegt hij op voorhand al dat we niet mogen zeggen dat hij het niet mag doen :') Eigenwijsje O+
pi_121118988
Hahah heerlijk die opmerkingen..

Wij krijgen regelmatig:
"Echt niet!"
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121127701
Vig zegt op alles. Ja mama!! *O*
Alleen hij doet er dan dus helemaal niets mee -O-
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:10:39 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121127720
Ik ben bij v&d geweest, de boekjes van bambin loco waren wel in de aanbieding maar die actie op het spel was helaas verlopen -O- . Wel alvast een boekje meegenomen, ga ik even marktplaatsen naar een doosje.

Haha as, are you tokking me :P .

Hier een peuter die tegenwoordig zo enthousiast over iets kan zijn ( skype met oma bijvoorbeeld) dat ie gaat springen in de lucht en rondrent met zn armen in de lucht a la "ik heb een doelpunt gescoord". :P
pi_121127889
Zo, ook weer proberen mee te lezen nu de hectiek weer een beetje gezakt is

Er werd gevraagd hoe het met Jelle gaat, gaat vooruit gelukkig! Hij is gisteren en vandaag weer op de crèche geweest en dat was nog wel flink vermoeiend merkte we, maar ik moest toch echt werken helaas.
We gaan nu de pufjes weer afbouwen en hopen dat het beter zal gaan met hem de komende tijd (al ben ik daar wel een beetje sceptisch voor gezien de laatste tijd).
Komende week naar de kno arts voor controle en de week er na naar de kinderarts voor controle.

We hebben in ieder geval besloten om een boekje/agenda bij te gaan houden van hetgeen we die dag gedaan hebben, het weer en hoeveel pufjes enzo, kijken of er wellicht iets in te herkennen is.

Verder is het een heerlijk mannetje, begint steeds meer te begrijpen en kan steeds meer kletsen.
pi_121129991
Oh jammer pessie. Wat had ik een mazzel dan zondag. Even onthouden dat ik volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw daar heen moet.
Wat leuk al die praatjes, Mex praat nog steeds niet echt. Het gaat wel wat vooruit, maar echt met hele kleine stapjes.
Hij klom trouwens vandaag in de box, zette de mobiel aan, ging liggen met zijn benen in de lucht spartelen en ging op Nena's bijtring bijten....gekkie
pi_121131726
tijdens het eten op oudjaarsdag was driekus het beu om aan tafel te zitten. Dus ik zeg dat ie wel van tafel mag. Kijkt ie me aan en zegt: dat lijkt me een heel goed idee mama.
Hele tafel in een deuk natuurlijk.

Ik hoop dat het nu goed blijft gaan mrien, dat toch de flixotide zijn werk gaat doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:39:06 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_121131848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Lamb29 het volgende:
Hahah heerlijk die opmerkingen..

Wij krijgen regelmatig:
"Echt niet!"
Gevolgd door "Echt wel!"
En "Dat kan ik heul (wel) self!" (dat kan ik heel goed zelf :') )
Of; ''Ik heb een beetje pijn. Hier. *wijst lip aan*. Ik ha efen lippensalf halen, ben so truf :Y '' (de 'g' is lastig, daar zet ze de 'f' voor in de plaats)
En vanmiddag; 'Ik ga buitenspelen mama! Ja! efen jas aan en laarsjes aan, dan lóópfiets pakken en dan ga ik buitenspelen mama :Y'

Ik heb werkelijk hele gesprekken met haar, héle verhalen komt ze vertellen. In de supermarkt zei ze vanmorgen dat we wasmiddel nodig hebben :D kleine eigenwijs.
En ze tilt met gemak 1,5liter pakken sap op :X Pakt ze zelf uit de kast, brengt ze naar de salontafel haalt een beker uit de keuken, draait de dop open (van een nieuw pak dus he!) en schenkt in :X Met een nieuw pak knoeit ze (dúh) maar een halfvol pak gaat ontzettend vaak goed.

Als ze niet naar boven wil roepen we dan 'ik ga winnen hoor! en dan rént ze naar de trap :D
Deze leeftijd is zó ongelooflijk leuk! O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:40:29 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_121131901
Fijn dat hij vooruit gaat Mrien! Langzaamaan opknappen nu. Een dag kdv is ook wel erg vermoeiend natuurlijk.
Ylana
pi_121132052
klinkt goed mrien ^O^

houden jullie in dat boekje ook bij wat hij gegeten heeft?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121132234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
Oh jammer pessie. Wat had ik een mazzel dan zondag. Even onthouden dat ik volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw daar heen moet.
Wat leuk al die praatjes, Mex praat nog steeds niet echt. Het gaat wel wat vooruit, maar echt met hele kleine stapjes.
Hij klom trouwens vandaag in de box, zette de mobiel aan, ging liggen met zijn benen in de lucht spartelen en ging op Nena's bijtring bijten....gekkie
selene deed zulke dingen ook. nu doen ze allebei wel eens "waaaaaaaah ik ben een baby waaaaaaaaaaaaaaah" :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121133455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef simmu het volgende:
klinkt goed mrien ^O^

houden jullie in dat boekje ook bij wat hij gegeten heeft?
Mm zal er even over denken, vermoed niet direct daar een link mee

Wat lief Saffier O+ O+
pi_121137550
:D Saffier haha heerlijk ..
Veel herkenbare dingen!

En Mrien wat fijn dat het weer wat beter gaat! Slim om alles eens goed bij te houden..

:D Leuk al die uitspraken en opmerkingen te lezen!
hier horen we dus regelmatig: Echt wel! Zeker niet! Nou zeg!!

Sinds een paar dagen heeft steeds een baby in haar buik... (paar leidsters op t kdv zwanger) en propt een knuffel onder haar shirt.. en sust haar knuffels ook regelmatig: "aw wat ben je lief, heb je mist (gemist), rustig maar, ik ben bij je" (incl aaien en wiegen)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_121137610
Iemand nog een briljante oplossing voor in de auto?
O. is een verzamelaar... het liefst 10 knuffels, 6 boeken, haar rietjesbeker en nog meer meuk erbij in de autostoel.. en uiteraard donderd de helft op de grond en ben ik mij dus in allerlei bochten aan het wringen het weer op te rapen ;)

Wil iets naast de stoel waar ze de boel in kwijt kan... genoeg ruimte dus maar niet te lomp?
Iemand zoiets al??
We'll have love aplenty
You and Me
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:26:12 #19
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_121140533
Mijn moeder had vroeger zelf een autostoelen-vakjes-tas gemaakt. Die hing dus aan de rugleuning van de stoel voor ons en daar konden we onze troep in kwijt. Was toen bedoeld voor alleen lange ritten. Maar misschien een oplossing voor jullie? Ik geloof dat ze zoiets dergelijks bij de babywals verkopen.
Ylana
pi_121140642
Haha lamb, of 1 ding kiezen wat mee mag?

Mrien, klinkt goed, je kleine vent, gezellig hè, dat kletsen

Saffier, wat een kleine megamindy! Superleuke post om te lezen.

Hier ook alles oke, lars knapt op na een paar dagen ziekzijn. Heerlijk en makkelijk ventje. Vindt het geweldig om met meikes vriendjes mee te spelen en gedraagt zich al net zo. Pas kwam d thuis en zegt lars: hee gast, wat doe jij dan hier? haha het kleutereffect. Wat iets minder is, is het kdv. 1 hele leuke leidster, maar de anderen brengen geen leuke overdracht, moeten altijd wel wat negatiefs benoemen, en zeggen constant dat hij 'miept". Niet leuk. Verder mocht hij laatst niet naar de wc toen hij diarree had (waren hun regels, mocht niet onder t eten) en moest hij zijn brood opeten ondanks dat hij de dag ervoor nog ziek was incl overgegeven. Gelukkig kwam mijn moeder toen om hem te halen (hij zat zielig alleen aan tafel met zijn brood...al jammerend dat hij toch echt niet meer wou) Ik Heb de groep al gebeld en het besproken maar het vervelende gevoel blijft. Vind het zo jammer, iedereen vindt lars altijd zo'n leukerd, en ik krijg het gevoel dat zij dat niet vinden.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:03:09 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121140948
Karin dat is niet leuk nee :*
Is er een mogelijkheid tot overplaatsing naar een andere groep?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_121140970
Ze gaan tegen een peuter zeggen dat hij niet naar de wc mag? Mijn ervaring is als ze moeten dan moeten ze toch? Heel sneu zeg. Het zijn zelf mieperts. :P

Hier is mijn bijna kleuter vol trots met zijn traktaties voor het allerlaatst naar het Kdv. Woensdag en donderdag wennen op school en de week daarna echt. Spannend!

Jammer dat er deze week heel veel kinderen en zijn favo leidsters vakantie hebben. Maar de vaste leidster kwam misschien nog wel even. Anders gaan we binnenkort gewoon nog eens langs.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121141025
Wat kwam er uit dat gesprek, Karin?

Mijn eerste reactie is 'weghalen daar!' Wat zegt er er zelf over? Gaat ie er graag naartoe?
pi_121141144
Hij gaat liever niet. Maar volgens de leuke leidster speelt hij leuk en gaat t goed. Hij vertelt ook wel over kindjes waar hij mee speelt.

Hij kan niet naar een andere groep. Ik had hem ook het liefst op dezelfde groep als meike gehad destijds, maar dat mag niet omdat ik zelf op die locatie werk. (Wel andere groep)

Ze denken dat lars hun uitprobeert.
En ondanks dat wij sochtends bij het brengen aangeven dat hij niet fit is, moet hij zijn brood opeten, want volgens hun was hij kiplekker...

Ik had dus aangegeven dat ik dit allemaal erg vervelend vond, ook de negatieve overdracht steeds, de keer erop was lars ineens een topper, een kanjer en weetikwatnogmeer, echt zo nep. *kots*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 09:34:58 #25
5428 crew  miss_sly
pi_121141516
He Karin, wat rot! Vervelend dat ze vaak negatieve opmerkingen over hem hebben, dat is nooit leuk natuurlijk. Eventueel naast je neer te leggen als je zeker weet dat je kind het verder naar zijn zin heeft, maar een peuter verbieden naar de wc te gaan en alleen aan tafel laten zitten om zijn brood op te eten, vind ik echt heel erg verkeerd. Ik zou daar echt nog een keer ernstig op terugkomen, denk ik! Zeker als je er zelf geen goed gevoel over hebt verder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')