quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef As1981 het volgende:Wat goed van L spring is idd vlot gegaan dan

Dan lijkt me dat ook prima kunnen Pessie. Is de psz maar 1 dagdeel bij julie of bewust voor gekozen?
Hij ging eerst 2 dagdelen maar door bezuinigingen van de gemeente werd die psz dubbel zo duur, dat kunnen we simpelweg niet betalen. Nu gaat hij naar een prive psz die iets duurder is dan de vorige was maar die hebben een enorme wachtlijst en nathan kon 1x terecht. Ben ik al heel blij mee. Wel opgegeven voor een 2de dagdeel en dat kan ws na de zomervakantie.
Tsja, hij is uit zn bed gevallen. Kan gebeuren. Hij heeft een laag bed dus niet bezeerd, meer even schrikken. Hij moet er gewoon even aan wennen denk ik. Als hij vaker uit bed gaat vallen koop ik wel een hekje. Ik vind het handiger zonder hekje want nu kan ik het verschoonkussen op zn bed liggen en kan ik daarnaast gaan zitten en hij kan er zelf op gaan liggen, dan h lief ik hem niet meer een commode op te tillen, dat wordt nu namelijk wel erg zwaar. Mn buik is nogal gevoelig momenteel.