abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:23:13 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121207335
Ik zit te denken aan soort sprongen ofzo,geen idee hoe dat gaat bij kinderen die een achterstand hebben,ofdat die sprongen dubbel krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:26:09 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121207439
Nou, hij gaat eecht hard nu in zn ontwikkeling door de tjasker. Maar is het misschien net een tandje teveel? Weten ze daar ongetwijfeld meer van af maar het zou een oorzaak kunnen zijn?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:29:47 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121207575
Ik heb geen idee,geef het wel elke keer aan van de drama nachten. Maar dan is krijgen wij te horen dat hij daar enorm vrolijk is,leuk meedoet... En ze snoezelen nu een extra dag met roy. En passen het tempo naar hem aan.

Maar de ontwikkeling gaat vooruit dat is goed te zien en te merken.

Alleen het drukke is nog niet weg,die heeft echt maar een paar min aandacht voor iets. Wij en op de tjasker zetten roy dan ook regelmatig even een tijdje in zijn stoel of de box.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:33:10 #54
259886 pessie
pi_121207703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb geen idee,geef het wel elke keer aan van de drama nachten. Maar dan is krijgen wij te horen dat hij daar enorm vrolijk is,leuk meedoet... En ze snoezelen nu een extra dag met roy. En passen het tempo naar hem aan.

Maar de ontwikkeling gaat vooruit dat is goed te zien en te merken.
Misschien volgende keer dat je de orthopedagoog ziet even aangeven? Misschien heeftzij nog een ander licht hierop?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:36:09 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121207836
Ik bel haar wel voor een afspraak,je ziet er niemand als je daar niet moet zijn. Het enige contact wat je hebt is via het digitale schriftje en als je belt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:38:51 #56
259886 pessie
pi_121207942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
Ik bel haar wel voor een afspraak,je ziet er niemand als je daar niet moet zijn. Het enige contact wat je hebt is via het digitale schriftje en als je belt.
Denk dat dat verstandig is ja!

En Nathan is zonder slaapzak gaan slapen :o . Hij wordt zo groot -O-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:49:41 #57
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121208395
Hehe ineens worden ze groot he ;) roy ligt hier nog in slaapzak,dekbed moet hij niet :s
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:06:50 #58
259886 pessie
pi_121209003
Nathan lag in een slaapzak met dekentje maar volgende week krijgt hij een groot bed met wollen dekbed. Maar alshij niet meer in een slaapzak wil mag dat van mij. Mijn kleine ventje wordt echt groot!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:16:17 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121209344
<3 Mijn mannetje blijft klein ;) hier nog niet echt het grote peuter gedrag.
En dan soms hele zeldzame momenten ineens een glimp van een jongetje van ruim 3 :) en dan breek ik.
pi_121209520
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Nathan lag in een slaapzak met dekentje maar volgende week krijgt hij een groot bed met wollen dekbed. Maar alshij niet meer in een slaapzak wil mag dat van mij. Mijn kleine ventje wordt echt groot!
Erg he!
Hier slaapt ie al een tijd zonder slaapzak, eigenlijk sinds ie in zn peuterbed slaapt.
Zn vader was m een keer vergeten en dat ging prima, dus sindsdien geen slaapzak meer. Hij gaat ook echt zelf onder zn dekens liggen als ie erboven is gaan liggen. Sowieso draait ie een stuk minder sinds ie geen slaapzak meer heeft :D
pi_121209740
Vervelend bar, hopelijk vinden jullie gauw iets wat Roy helpt om beter te slapen.

Nathan wordt groot.

Gisteren reed ik met de jongens even naar mijn schoonouders en ik maakte een grapje. Hoor ik ineens mijn peuter zeggen: "mama ik vind jou gedrag niet leuk". Ik moest er toch om lachen. Alleen bedoelde hij denk ik dat hij mijn grap niet leuk vond en niet eigenlijk mijn gedrag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121209745
Sofie slaapt in een dunne slaapzak onder een dekbedje. Ze wil hem zelf nog perse aan. We zijn nu wel aan het rondkijken voor een peuterbedje voor dr. Maar dat heeft nog geen haast. Ze ligt nog goed in dr ledikant.
*poef* nu is het weg
pi_121209935
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef _Bar_ het volgende:
<3 Mijn mannetje blijft klein ;) hier nog niet echt het grote peuter gedrag.
En dan soms hele zeldzame momenten ineens een glimp van een jongetje van ruim 3 :) en dan breek ik.
O+

Haha, Tinu!

L slaapt ook nog steeds in dr ledikantje. Ze lijkt het ook echt nog fijn te vinden.
pi_121210131
Fannetje, hier een foto van mijn "jongetje". ;) Maar haar haar zat dus gewoon in krulletjes en komt tot bovenaan haar schouders aan de achterkant. Niet echt een typisch jongetjeskapsel wat mij betreft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bar, wat vervelend dat het zo'n drama is met slapen van Roy. Ik hoop dat jullie snel een oorzaak of de oplossing vinden. Het is zo sneu als ze helemaal overstuur raken 's nachts.

Mooi hè die uitspraken Tinu. O+ En het wordt wat dat betreft echt steeds leuker.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:35:36 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121210221
Aaaw bobo
pi_121210299
Wow, mooi geschminkt hoor! En duidelijk een meisje hoor ;)

Bar wat vervelend voor jullie. Hopelijk weet de orthopedagoog een oplossing want dit is wel slopend natuurlijk. Sterkte!

Ik lig ook regelmatig dubbel om uitspraken van Anne. Ik vind deze fase ook zo leuk! O+
pi_121222943
Ik vind haar wel een supermooie Bobo! En ondanks dat de trui blauw is, toch ook meisjesachtig door die bloem... En het koppie volgens mij ook, kan het niet zo goed zien achter bobo schmink ;).

Bar, wat lastig die nachten. Goed idee om met de orthopedagoog om tafel te gaan zitten...
Fake it till you make it...
pi_121227876
Misschien ook een leuke tip voor jullie:

Toen ik zojuist kaartjes aan het kopen was voor de bioscoop, viel mijn oog op een reclame voor een 'event'. Een peuter en kleutervoorstelling met de film Winnie de Poeh op zondagochtend 27 januari om 11.00 uur. Met gedimd licht en niet al te hard geluid, speciaal voor een eerste bioscoopbezoekje. Ook ranja en lekkers en na afloop krijgen de kinderen een bioscoopdiploma.
En het leukste: je betaalt voor je kind ¤6,50 en je mag zelf als ouder gratis mee!
Ik heb dus meteen twee kaartjes gereserveerd :)

In alle JT bioscopen, zie hier: http://www.jt.nl/events/event/79
pi_121230022
Leuk zeg fannetje!

bar wat lastig die nachten! Hopelijk gaat t snel beter...

Hier een dame die elke keer mag kiezen tussen haar slaapzak en pyjama..
Meestal kiest ze haar pyjama...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 6 januari 2013 @ 18:54:35 #70
259886 pessie
pi_121235604
Fan wat leuk zeg!

Nikki ik vind haar gezichtje sowieso meisjes achtig. En bobo is blauw, niet roze :P
pi_121239418
Ja hoor Nikki, een meisjesgezichtje! Maar wel een echte bobo zo!
Grappig zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_121246453
Gelukkig maar! :)

We zijn vandaagop de terugweg van onze vakantie gaan zwemmen in center parcs de eemhof. Dat was een groot succes, alleen moesten we daarna naar de huisartsenpost. Ze wilde toen we uit het zwembad kwamen naar de speelhal daar, maar we moesten echt naar huis. Gevolg, mevrouw liet zich ter aarde storten terwijl ik haar arm vast had. Ik voelde een knak en ze ging huilen. Haar armpje gebruikte ze niet meer. Het deed ook echt pijn, ze heeft de hele weg naar de dokterspost zielig in haar stoeltje gezeten. Alleen, toen zaten we bij de dokterspost in de wachtkamer en voelde ik aan haar elleboogje en schoot hij schijnbaar ineens weer goed. Ging ze de arm gewoon weer gebruiken. :? Nouja, diagnose was een zondagsarmpje, dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik dacht dat er echt een dokter aan te pas moest komen om het weer "recht" te zetten.

Onze peuter was echter niet tevreden met het doktersbezoek. Wij hadden gezegd dat de dokter haar armpje weer zou maken, maar nu had de dokter er nieteens aangezeten. Ze vond het maar vreemd, we moesten haar echt overtuigen van het feit dat haar armpje nu weer oké was. :')
pi_121247963
Och wat sneu Nikki. Ik ken het fenomeen, lars heeft het al een keer of 8 gehad. Heel pijnlijk! Normaal gesproken moet het ook door een dokter gezet worden hoor, dus was goed dat je,daar heen bent gegaan. Maar goed, als het weer goed staat is de pijn weg. Banden.eromheen kunnen nog wel opgerekt zijn... Geeft eerder kans op herhaling. Na een paar weken.is het weer normaal.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 6 januari 2013 @ 22:09:19 #74
259886 pessie
pi_121248209
Nikki wat een schrik weer! Klibkt een beetje of ze een doerak kan zijn zoals nathan dat kan. Hier gelukkig nog geen incidentjes.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:31:27 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121249698
Arm meissie, wat een schrik weer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')