Gevolgd door "Echt wel!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Lamb29 het volgende:
Hahah heerlijk die opmerkingen..
Wij krijgen regelmatig:
"Echt niet!"
selene deed zulke dingen ook. nu doen ze allebei wel eens "waaaaaaaah ik ben een baby waaaaaaaaaaaaaaah"quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
Oh jammer pessie. Wat had ik een mazzel dan zondag. Even onthouden dat ik volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw daar heen moet.
Wat leuk al die praatjes, Mex praat nog steeds niet echt. Het gaat wel wat vooruit, maar echt met hele kleine stapjes.
Hij klom trouwens vandaag in de box, zette de mobiel aan, ging liggen met zijn benen in de lucht spartelen en ging op Nena's bijtring bijten....gekkie
Mm zal er even over denken, vermoed niet direct daar een link meequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef simmu het volgende:
klinkt goed mrien![]()
houden jullie in dat boekje ook bij wat hij gegeten heeft?
Slaapt roy nog tussen de middag? Zo ja hoe lang?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop dat het een fase is. Roy slaapt zo slecht in,en slaapt snachts amper meer.
Echt in totale paniek telkens,troosten gaat bijna niet. Naar beneden gaan is het enige wat rust bied,maar dat is niet wat we willen,bij roy op de kamer blijven word hij onrustig van,bij ons in bed klimt en klauterd hij continu ipv rustig liggen.
We hebben niks veranderd qua ritme of ritueel. Op de opvang is er niks veranderd.
Misschien toch proberen na een uur wakker te maken? Best lastig want ik begrijp dat alles dubbel zo hard binnenkomt bij hem en daar uiteraard ontzettend moe van wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef _Bar_ het volgende:
Dik 2 uur pessie. En zonder lukt het ook echt niet,hij geeft het ook zelf aan,ligt op bed en is stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |