Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws: morgen is het alweer vrijdag
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hoinquote:
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hjb uitzuigerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
Ja, dat kon je zien aankomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.
Had verwacht de staat te winnen man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat kon je zien aankomen.
Jammer dat je er weer bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
HA BITCHES GELUKKIG NIEUWJAAR NOG HE
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben er net uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uit.
Wat een respiratie om je weer hier te zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
vasjuuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
JA JIJ OOK VASquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel goeie muziek, De Staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Had verwacht de staat te winnen man.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel goeie muziek, De Staat. Tool.
Okequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jullie willen _echt_ even de laatste post in het KPD topic bekijken
Echt. Nee echt!!!!!
Heb geen toegang. Zal ik ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
Zoals ik gisteren al zei: Nee willen we niet, doei.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
wat is er dan, want ben te lui om naar kpd te gaan..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
Doe normaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
van een kut?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een fucking grote prolapse, nou nou QB.
Neeheee niet diequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een fucking grote prolapse, nou nou QB.
Watquote:
Heb jij KPD toegang? Smeerlap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga echt niet op mn werk kpd openen hoor.
Wellicht verstandig ja....quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga echt niet op mn werk kpd openen hoor.
Dat is gewoon guy and a jar.quote:
"gewoon" zegt iequote:
Ja aandoenlijk.quote:
Wass?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |