Ik ben wel verlamd ja sinds O&N.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ouders, schoonouders, vrienden, nieuwjaarsreceptie, de bekende verplichtingen.
Mis ik bijna de gate die nú al heel Nederland FOK! in zijn verlammende greep heeft!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?
Ik denk dat je in de buurt zit.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me ook nog af te vragen waarom je in hemelsnaam een oud&nieuwfeest geeft terwijl je in een verstandshuwelijk zit en op het punt van breken staat... misschien is het juist dat wel waar Rafael op dat moment zijn buik van vol had: de schone schijn spelen...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leugens. Hoe kan ze nu met een luide knal op de vloer terechtkomen? Ze weegt 5 kilo.
Maar wel bij Ruben en als die zijn tampeloeris in zo' n viskar heeft gehangen, moet dat ook wel te ruiken zijn..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee niet echt dicht bij haar in de buurt geweest
Zou goed kunnen. Hoewel ik gisteren nog voor Sylvie was begin ik nu toch steeds meer te denken dat het zo zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me ook nog af te vragen waarom je in hemelsnaam een oud&nieuwfeest geeft terwijl je in een verstandshuwelijk zit en op het punt van breken staat... misschien is het juist dat wel waar Rafael op dat moment zijn buik van vol had: de schone schijn spelen...
'Zat er iets in de lucht of zo? Voel me nu pas weer een beetje normaal..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn kater duurt ook langer dan normaal.
"Gelukkig zijn wij al platgeslagen."quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Piepfiets het volgende:
Bij Tijd voor Twee op radio2 kun je nu de volgende tweespraak afmaken:
Twee Hamburgers zien het huwelijk van Rafael en Sylvie stranden. Zegt de een tegen de ander....
Vraag me niet waarom, maar de naam Dieter Bohlen komt opeens bij mij bovendrijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zou het niet kunnen dat Sylvie misschien is vreemdgegaan? Die creepy Duitsertjes vinden haar het einde natuurlijk en heeft ze intussen eine Deutsche Promi geblasen auf eine Partyyyy
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor dat hele "wakker schrikken en iemand dusdanig weg duwen dat ie op grond valt en blauw plekken aan overhoud" gaat bij mij gewoon niet.
Wat een kolder, spindoctors zijn alweer bezig om de boel te downplayen...
He gedverrrrreedemme *unwanted mental image*quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar de naam Dieter Bohlen komt opeens bij mij bovendrijven.
Zou je die ook willen slaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat kind nu al een vervelende uitstraling hebben op die kerstfoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |