Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
Zo verbaast iedereen zich over iets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.
Oja daar zweeft ook een luchie omheen. Bij haar denk ik meer aan een zweetluchtjequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
LOLquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
quote:Nikki Sterkenburg@QuoteNikki
toen ik nog camera-assistent was, werd Nikkie Plessen door de crew altijd "Nikkie Pleasure" genoemd. #openrelatie http://www.nu.nl/achterkl(...)s-met-cameraman.html …
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
Dat is de hele grap van interesses; die verschillen per persoon en zijn vaak moeilijk uit te leggen. Hier zullen wellicht wat mensen de lol van darten niet inzien en jij wel. Wij gooien onze pijltjes graag op Sylvie..Prima toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.
Who cares... het geeft wat jeu aan het verhaal.. .dat hoort bij een gatequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Verhaal krijgt nu een bijwending..
Stinkt Nikkie? Wie heeft dat gezegd?
Ja, maar ik ga geen 5 VBL-topic vol lopen jankzakken over het feit dat ik niet begrijp wat jullie nou zo interessant vinden aan het spelletje.....quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verbaast iedereen zich over iets.
Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trantquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter was aanwezig bij het huwelijk van Yo en Wes. Raf was straalbezopen en heeft de hele avond/nacht lopen flikflooien met een tweeling. Syl was not amused.
Just saying.
Vond ik ook hilarisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trant
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond ik ook hilarisch.
Sowieso die hele compilatie van Blvd, eindigde met Raf "soms wil je gewoon even alleen zijn"![]()
Daar heb ik alle begrip voor. Ook bij Yo en Wes trok ze alle aandacht door overdreven te poseren en er weer even een emo-momentje van te maken door te zeggen dat ze echt zou gaan huilen. Zou helemaal kriegelig worden van zo' n controlfreak die altijd maar moet aantonen hoe perfect haar leven is. Met al die levensgrote posters van haarzelf aan de muur.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |