Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.quote:
Ik ben gerustgesteld, thanksquote:
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.
Lieve reactiequote:Boris Becker hoopt op hereniging Sylvie en Rafael Van onze redactie
AMSTERDAM - Boris Becker denkt dat het huwelijk tussen Sylvie en Rafael van der Vaart nog een kans heeft. De Duitse tennisser raadt het stel aan niet snel te gaan scheiden.
Dat laat Becker weten via Twitter.
“Lieve Van der Vaarts, ik hou van jullie allebei”, schrijft hij. “Alsjeblieft geen snelle scheiding, misschien gaat het over 6 maanden wel weer."
De legendarische tennisser heeft Sylvie en Rafael bij diverse gelegenheden in Duitsland ontmoet. Becker is zelf getrouwd met de Nederlandse Sharlely "Lilly" Kerssenberg.
Weet ik schatquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.
quote:Van der Vaart: Ik moet professioneel zijn HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft zijn fans gerustgesteld. Ondanks zijn aanstaande scheiding van Sylvie zal hij op het veld alles geven voor zijn club HSV. "De fans zullen de oude Rafael zien spelen, ook als ik privéproblemen heb”, zegt de international in Bild.
Club steunt V/d Vaart
Ook binnen de club krijgt hij steun. "Als ik hem kan helpen, zal ik dat doen”, laat trainer Torsten Fink weten. Ook sportief directeur Frank Arnesen heeft een luisterend oor. "Als hij me nodig heeft, ben ik er voor hem.”
In de bezemkast. Daar zie ik Dirty Nikkie ook wel voor aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft hij in het verleden ook wat afgerommeld.
Weet niet wie dat gezegd heeft, maar als je die foto met Ali en Syl ziet, kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Verhaal krijgt nu een bijwending..
Stinkt Nikkie? Wie heeft dat gezegd?
Ik heb de OP verneukt. Sorry mensen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegen
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Verhaal krijgt nu een bijwending..
Stinkt Nikkie? Wie heeft dat gezegd?
Hahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ja er moet nu wel wat gaan gebeuren anders gaat deze gate als een (maria)kaars uit..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef lady-wrb het volgende:
poehee, ben 3 uur bezig geweest om bij te lezen
ik vind het eerlijk gezegd nog niet zo spannend. het wachten is op de sappige details denk ik
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ah gos, die Borisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |