SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Te erg ditquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
sporten is tof, ook buiten de lakens
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
sporten is tof, ook buiten de lakens
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkeerd woordgebruikquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou![]()
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerktquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?
[b]AirwiN schreef [/b]
slapen is echt de shit he!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt zo goed slapen, sportief he?![]()
![]()
Trap em terug onder die steen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word de laatste paar nachten subtiel mn eigen bed uit gewerkt![]()
![]()
Working on itquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom ik moet gaan hardlopen van jou
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ok. Ik schrok al!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimulerenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sportief tussen de lakens, lig je op je wijffie, in missionarisstand, terwijl je tijdens het neuken voetbal kijkt en als ze scoren scoor je mee
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hups, dat is niet alleen bedoeld om jou mee aan te spreken, maar ook een algemene aanmoedigingskreet om degene van wie ik de post gequote had te motiveren en stimuleren![]()
![]()
check.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mits je lekker ligt, en geen kinderen
check.
jazeker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga het strakjes doen. Nu nog te moevan uitstel komt afstel...
Ik zeg net dat ik maar eens naar huis zal gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trap em terug onder die steen dan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: