SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet ik ook wel om lachen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig dat ik een heeel andere Huppel ken dan de rest hier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga straks op zeker even oma ondergoed passen en jou appenquote:![]()
Gewoon omdat het kan
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Rival: SEX / [SEX SC #868] alles vertellen zonder je te schamen!
Ik ken ook een andere Huppel hoor![]()
Uhuh dan nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks op zeker even oma ondergoed passen en jou appen![]()
Gewoon omdat het kan![]()
![]()
Maar bij de Hema kan je niet passen toch?![]()
ik ken een heel stille durft niks te zeggen Huppel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Rival: SEX / [SEX SC #868] alles vertellen zonder je te schamen!
Ik ken ook een andere Huppel hoor![]()
![]()
En jij kent ook een andere ER ipv hier op FOK! een grote bek steeds te hebbenquote:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik kijk Barbie, Thumbelina!
Arme Vinniiee
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier gaat iets mis .quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken een heel stille durft niks te zeggen Huppel!![]()
Dat je een heel vol glas whisky hebt laten staanquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
Maar bij de Hema kan je niet passen toch?
Ga ik straks wel even uitzoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan niemand zich voorstellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken een heel stille durft niks te zeggen Huppel!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik doe niet zoveel soppen hoor
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb niet in geschonkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat je een heel vol glas whisky hebt laten staan![]()
![]()
Anders V&D die heeft vast ook wel heel charmante zooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ga ik straks wel even uitzoeken![]()
![]()
Onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
serieus, eentje waar je de woorden uit moet trekken![]()
Nee huppel deed dat, maar dan nog is dat stout!!quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwoa, vind het wel best. Had geen katerquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee huppel deed dat, maar dan nog is dat stout!!.
![]()
Klootzakquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, vind het wel best. Had geen kater.
![]()
Volgens mij is mijn hoofdpijn nu pas eindelijk weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik ook niet, wel een staat van algehele mallaissequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, vind het wel best. Had geen kater.
Iets met dat doet iemand anders in huize duck....quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met ingeklemde pees schouderkom blabla<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die is ook best leuk en gezellig hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
wholla ik zweer jou!
Andersom ken ik de Huppel weer niet waar jullie het over hebben![]()
Ik zal je een keer voorstellen aan haar
[b]AirwiN schreef [/b]
Op je bolle ogen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
wholla ik zweer jou!
Andersom ken ik de Huppel weer niet waar jullie het over hebben![]()
Pas maar op dat ze zich niet blesseertquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iets met dat doet iemand anders in huize duck....![]()
![]()
quote:![]()
Euj das Rotterdams!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijf het apart vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klootzak![]()
Volgens mij is mijn hoofdpijn nu pas eindelijk weg.
Je weet wat het beste middel daartegen is hè?![]()
Als ze dat wel doet, dan doe ik het, geen probleemquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze zich niet blesseert
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
misschien als je dronken bent ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is ook best leuk en gezellig hoor![]()
Ik zal je een keer voorstellen aan haar![]()
![]()
Alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf het apart vinden.
Je weet wat het beste middel daartegen is hè?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehe, ik had helemaal nergens last vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had ik ook niet, wel een staat van algehele mallaisse. Vond ik toch best knap
![]()
![]()
Dan ben ik nogal afwezigquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
misschien als je dronken bent ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg NSFW plaatje van vriend
en nee niet van zijn piemol
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 09:37:22 ]![]()
Jullie zijn nog jongquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, ik had helemaal nergens last van. Vond ik toch best knap
Dat dus!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bedoelt: Vinnie is nog jongIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar goed dat je niet aan het werk ben danquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg NSFW plaatje van vriend
en nee niet van zijn piemol
Maar enjoy
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: