Maar dan wel biogas hè.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:08 schreef Murdera het volgende:
Gas.
Ook gelijk een leuke binnenkomer.
"Welkom in de gaskamer."
Atoomkracht? De enige energiebron waarbij absoluut géén CO2 vrijkomt? Veel duurzamer dan dat zal je het niet vinden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben voor de zaak op zoek naar een naam voor een nieuwe spreekkamer: alle andere spreekkamers hebben namen van duurzame energiebronnen, zoals: Zonlicht, Getijden, Aardwarmte, Smeltijs, Golfslag, Windkracht, Waterkracht, Lichaamskracht en Biomassa.
Nu zoeken we er dus een vergelijkbare naam bij...iemand een idee?
Thnx!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
Atoomkracht? De enige energiebron waarbij absoluut géén CO2 vrijkomt? Veel duurzamer dan dat zal je het niet vinden!
Dit is de mooiste ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Atoomkracht? De enige energiebron waarbij absoluut géén CO2 vrijkomt? Veel duurzamer dan dat zal je het niet vinden!
Al eens de FAQ gelezen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:36 schreef dribbel79 het volgende:
FHF is toch als je hulp nodig hebt van mede Fok!ers?? Maar hij moet dus naar GC??
En dan een foto van de skyline van Hiroshima om een van de muren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
I know what de FAQ is, thnx!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Frequently Asked Questions.
FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef error_404 het volgende:
[..]
vrijkomt? Veel duurzamer dan dat zal je het niet vinden!
Doen!quote:En dan een foto van de skyline van Hiroshima om een van de muren.
Nope, dus niet serieuze reactie mogen achterwege blijven. Maar FHF is niet echt de plek voor je vraag. Lees in het vervolg eerst de FAQ als je op een nieuw subforum komt, elke forum heeft er eentje. Ik verplaats je topic naar GC.quote:
Zit je dan in het donker met je duurzaam uitgeputte uraniumbronnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Laat je wel weten wat het geworden is?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben voor de zaak op zoek naar een naam voor een nieuwe spreekkamer: alle andere spreekkamers hebben namen van duurzame energiebronnen, zoals: Zonlicht, Getijden, Aardwarmte, Smeltijs, Golfslag, Windkracht, Waterkracht, Lichaamskracht en Biomassa.
Warmtekrachtkoppeling.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
Goedemorgen,
OK, dank je, ik zal voortaan braaf de FAQ lezen (en volgen)quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, dus niet serieuze reactie mogen achterwege blijven. Maar FHF is niet echt de plek voor je vraag. Lees in het vervolg eerst de FAQ als je op een nieuw subforum komt, elke forum heeft er eentje. Ik verplaats je topic naar GC.
Hehe, da's wel een hele dikke knipoogquote:
Ja, doe ik...hoewel ik vrees dat die imbiciele collega's van me direct een bord hebben besteld met mijn eerste brainfart (Methaangas) erop...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Laat je wel weten wat het geworden is?
Goeie, WKK is wel wat...of WKO (warmte koude opslag)quote:
"dikke wollen trui" hehe...neem ik meequote:
"Fietskracht" wordt het dan??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh my, wat een treurnis.
Maar ik stel voor Fietsdynamo. Is natuurlijk stiekem lichaamskracht, maar who the hell cares.
Offeh... hoe heten die dingen ook alweer die de energie maken in de cellen in je lichaam... mitochondrieën? Mitochondrion? Klinkt nog redelijk luxe ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |