SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Laten we het niet doen...
Anders krijgen we zo een vuig vies topic straks.
Nummertje dat aanstond was even te chill om de muziek uit te zetten...Rustig aan.![]()
Goedennacht. Ik heb een beeeeetje veel wijn op...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou nu we toch bezig zijn he, vertel is, je gekste ervaring of sex fantasie etc??quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Samzz het volgende:
Goedennacht. Ik heb een beeeeetje veel wijn op...
Do what you love, love what you do!![]()
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nu we toch bezig zijn he, vertel is, je gekste ervaring of sex fantasie etc??.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aan.
![]()
![]()
jaja blabla spelling etc boeiend. /carequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aan.
Je zit in het sex topic hoor.
Ik heb er geen geheimen over.Do what you love, love what you do!![]()
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
jaja blabla spelling etc boeiend. /care
Je zit in het sex topic hoor.
Ik heb er geen geheimen over.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is dat wel zo..."?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.Rustig aan.![]()
jemig ben je ongesteld ofzo??quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.Do what you love, love what you do!![]()
Bambiquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
ik hou dr wel van, maar moet het niet doen.
rook ff de vredespijp met me allemaal.
Komop bedoel het goed hoor..Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik voor het eerst kwam postte er helemaal niemand van de R&P relaties scquote:.
Het is een SC, net als in alle SC's gaat het hier over vanalles, niet alleen sex. Al gaat het volgens mij in elke SC waar dan ook regelmatig over sex, hier niet meer dan in een andere
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Paar maar, Kree kent me wel een beetjequote:.
True, truequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
je meent het niet en je weet het trut. Maar ik haat het wanneer mannen met ongesteldheid gaan zeuren.
Vermakelijk wel dit.
Drunk vs. DrunkC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ben niet dronken, hoor. Daarvoor moeten er nog wat meer flessen inquote:.
En ik mengde me erin, maar trek me nu weer terugquote:.
hou van je hoor, tis je vergeven alweer hihiquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar maar, Kree kent me wel een beetje.
[..]
True, true. Maar ik haat het wanneer mannen met ongesteldheid gaan zeuren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik mengde me erin, maar trek me nu weer terug.
![]()
maaar vriendjes we moeten lief doen tegen elkaar, nieuw jaar en nieuwe kansen. wie weet wordt ik nog wel verliefd op samzz hahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja, ik geef het toe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:56 schreef kree het volgende:
jullie zijn allemaal rel zoekers geef het maar toe.C'est la vie
Nooit! Al is een leuke rel op zijn tijd niet wegquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:56 schreef kree het volgende:
jullie zijn allemaal rel zoekers geef het maar toe.. Maar nu even niet
.
Oh god, dat brengt je helemaal nergens dus doe dat maar niet, lieve kreequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:58 schreef kree het volgende:
maaar vriendjes we moeten lief doen tegen elkaar, nieuw jaar en nieuwe kansen. wie weet wordt ik nog wel verliefd op samzz haha.
Succesquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:58 schreef kree het volgende:
maaar vriendjes we moeten lief doen tegen elkaar, nieuw jaar en nieuwe kansen. wie weet wordt ik nog wel verliefd op samzz haha.
Voor een rel heb je dan ook wel wat meer nodig dan ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nooit! Al is een leuke rel op zijn tijd niet weg. Maar nu even niet
.
. Dit is nog geen storm in een glas water, die is nog groter.
Nog niet verliefd zijn op Samzzquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:58 schreef kree het volgende:
![]()
je hebt wel een tekkel zo te zien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, dat brengt je helemaal nergens dus doe dat maar niet, lieve kree.
Ik pas.quote:C'est la vie
haha tis erger geweest he, maar weet wel beter nu ook haha de moeite niet waard gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een rel heb je dan ook wel wat meer nodig dan dit. Dit is nog geen storm in een glas water, die is nog groter.
was er eigenlijk toen best verdrietig over maarja verleden laat gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha tis erger geweest he, maar weet wel beter nu ook haha de moeite niet waard gewoon
was er eigenlijk toen best verdrietig over maarja verleden laat gaan..
gelukkig maar dan, maar t waren relletjes enzo en dat ik moet klagen bij FB etc.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Voorbij nu hahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar het zal wel.C'est la vie
Ik ook vast wel, met een beetje meer uitleg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, maar t waren relletjes enzo en dat ik moet klagen bij FB etc.
Voorbij nu haha
Tijd om m'n bed in te duiken.
je weet het donders goed joh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar het zal wel.
Haha als er iemand bij was dan was jij het wel
heeeeeeeeh vond het net zo gezellig met je....quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook vast wel, met een beetje meer uitleg.
Tijd om m'n bed in te duiken.
Waarschijnlijk ben ik het vergeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je weet het donders goed joh.
Haha als er iemand bij was dan was jij het welC'est la vie
Dat kan zijn, ik moet morgen veel doen, dus ik ga lekker slapenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
heeeeeeeeh vond het net zo gezellig met je.....
Toedels, iedereen.
denk hetquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik het vergeten.
maar psychose meisje. daarna paiq meisjes etcDo what you love, love what you do!![]()
weltrustquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zijn, ik moet morgen veel doen, dus ik ga lekker slapen.
Toedels, iedereen.
Ja dat weet ik nog wel, maar een echte rel was dat niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
denk het
maar psychose meisje. daarna paiq meisjes etcC'est la vie
nou het toppunt was na die meeting he, in rotterdam haha heel fok down daardoor, blij dat ik daar niet bij was, en ok fotos heb ik gezien, maar maar weg gegeooid tis niet leuk ook dat om op internet te zeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel, maar een echte rel was dat niet.Do what you love, love what you do!![]()
jaaaa doe ff gezellig vertel is ff wat was je oude jaar enzo??quote:Do what you love, love what you do!![]()
1:Ik ben GVD altijd gezellig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa doe ff gezellig vertel is ff wat was je oude jaar enzo??![]()
![]()
B:Ik ben idd oud ja![]()
![]()
Wat vroeg je dan wel? Want erg duidelijk was je niet. Drankje op?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:21 schreef kree het volgende:
mag je wel hoor hahaa dat vroeg ik niet hihi![]()
![]()
Ik niet meer volg alles en slapen ga.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan wel? Want erg duidelijk was je niet. Drankje op?nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan wel? Want erg duidelijk was je niet. Drankje op?
Wat je deed met oude jaar vroeg ikDo what you love, love what you do!![]()
Jij plan goed hebben een ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef DaMook het volgende:
Ik niet meer volg alles en slapen ga.
![]()
![]()
Jij mij snapquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij plan goed hebben een idee.
Tot god bidden dat volgend jaar minder kut isquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nee je begrijpt het verkeerd.
Wat je deed met oude jaar vroeg ik![]()
![]()
![]()
Damn dit doet me denken aan een asterix album waarbij asteric en obelix "undercover" in een romeins legioen ofzo gaan.
nee ff serieus, had je klote oude jaar dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot god bidden dat volgend jaar minder kut is
En jij niet past erbijquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:23 schreef kree het volgende:
lekker gaat hier wel haha ik beriecht jij antwoord haha.
Tis idd een vreemde gewaarwording hiero nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:24 schreef DaMook het volgende:
Damn dit doet me denken aan een asterix album waarbij asteric en obelix "undercover" in een romeins legioen ofzo gaan.
![]()
![]()
Ja, klote oude jaar klote klote zijn geweest is was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee ff serieus, had je klote oude jaar dan?![]()
vertel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, klote oude jaar klote klote zijn geweest is was.Do what you love, love what you do!![]()
Had beter gekundquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had beter gekundom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
je lijkt wel een meid joh. hahaquote:
vertel ff gewoon als je wil
Jij lijkt ook wel een meidquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
je lijkt wel een meid joh. haha
vertel ff gewoon als je wil, nieuwsgierig enzo
.
hihiquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
je lijkt wel een meid joh. haha
vertel ff gewoon als je wil![]()
![]()
nee is het niet precies hoor, maar ok ik heb vaker met meiden gechatted he en dan is het antwoord als je iets kritisch steld hmm ja "omdat" ja wtf heb ik niks aan hequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij lijkt ook wel een meid, nieuwsgierig enzo
.
Jij moet echt gaan slapenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee is het niet precies hoor, maar ok ik heb vaker met meiden gechatted he en dan is het antwoord als je iets kritisch steld hmm ja "omdat" ja wtf heb ik niks aan he.
jij komt er wel hoor magnetron, weet het ook niet precies allemaal, ben net zo onhandig als jou met meiden wss :Squote:Do what you love, love what you do!![]()
Je bent zelf ook niet echt helemaal duidelijk kree. Ik ben best wel moe en heb niet zo'n zin op dit tijdstip cryptogrammen te gaan zitten oplossenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee is het niet precies hoor, maar ok ik heb vaker met meiden gechatted he en dan is het antwoord als je iets kritisch steld hmm ja "omdat" ja wtf heb ik niks aan he![]()
![]()
nou moet ik het duidelijk zeggen dan, is we zijn bang voor meisjes en weten niet hoe we er mee om moeten gaan en het versieren. haha duidelijk toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet echt helemaal duidelijk kree. Ik ben best wel moe en heb niet zo'n zin op dit tijdstip cryptogrammen te gaan zitten oplossenDo what you love, love what you do!![]()
neequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou moet ik het duidelijk zeggen dan, is we zijn bang voor meisjes en weten niet hoe we er mee om moeten gaan en het versieren. haha duidelijk toch?![]()
trouwens moet ik erbij zeggen bang is niet echt het goede woord.
wat het is bang zijn om weer een teleurstelling te krijgen dat is het meer nogDo what you love, love what you do!![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Truste:W .The only easy day, was yesterday. (USMC)
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:37 schreef kree het volgende:
trouwens moet ik erbij zeggen bang is niet echt het goede woord.
wat het is bang zijn om weer een teleurstelling te krijgen dat is het meer nog![]()
ja dat weet ik niet natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
We lijken (gelukkig!) minder op elkaar dan jij schijnbaar denkt!
Weet niet je zou wel een armpje om je heen willen hebben denk, net als ik trouwens
maar dat is nog niet makkelijkDo what you love, love what you do!![]()
Een armpje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet natuurlijk.
Weet niet je zou wel een armpje om je heen willen hebben denk, net als ik trouwens
maar dat is nog niet makkelijk![]()
![]()
Ook, maar meer hoe je de toekomst ziet, alleen of samen met iemand etc.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ik wat zie? Verliefdheid?Do what you love, love what you do!![]()
idd, mijn toekomst is alleen of samen. Liefst ongetrouwd en zonder kinderen! Hey! Nog een verschil tussen ons!quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ook, maar meer hoe je de toekomst ziet, alleen of samen met iemand etc.![]()
![]()
haha ja dat is bekend, ik wil wel kindjes later, maar alleen als ik echt de ware vind ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd, mijn toekomst is alleen of samen. Liefst ongetrouwd en zonder kinderen! Hey! Nog een verschil tussen ons!Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof niet in de ware. Nog een verschil tussen ons.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat is bekend, ik wil wel kindjes later, maar alleen als ik echt de ware vind ook
Volgens mij hebben wij bijna niks met elkaar gemeen![]()
![]()
Magnetron, ga slapen. Ingaan op deze mafkees werkt niet
.
Owja ik sliep al, maar 4 langskomende brandweerwagens hielden me wakker, maar ook die rijden nu terug.
weet het niet en het hoeft ook niet trouwens. maar tis wel de natuur he van bloemejte bijtje etc. ik voel het wel, kan het best begrijpen als mensen alleen blijven, maar denk toch niet dat dat uiteindelijk goed voelt. ik hoop nog steeds op iemand waarmee ik samen kan zijn. alleen blijven lijkt me niks,quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de ware. Nog een verschil tussen ons.
Volgens mij hebben wij bijna niks met elkaar gemeenDo what you love, love what you do!![]()
thx aap. leer me eerst maar beter kennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:47 schreef DaMook het volgende:
.
Owja ik sliep al, maar 4 langskomende brandweerwagens hielden me wakker, maar ook die rijden nu terug.
Je bent dus gewoon gefrustreerd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
weet het niet en het hoeft ook niet trouwens. maar tis wel de natuur he van bloemejte bijtje etc. ik voel het wel, kan het best begrijpen als mensen alleen blijven, maar denk toch niet dat dat uiteindelijk goed voelt. ik hoop nog steeds op iemand waarmee ik samen kan zijn. alleen blijven lijkt me niks,![]()
nee dat is het niet, maar meer het gevoel van, waarom gaat het wel bij anderen en bij mij nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon gefrustreerd?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken kree wel langer dan vandaag. En idd, op hem inpraten heeft weinig zin. Ik ben aan de telefoon met een vriend, zodra we gaan hangen, ga ik naar bedquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:47 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
Zat anderen bij wie het ook niet gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is het niet, maar meer het gevoel van, waarom gaat het wel bij anderen en bij mij niet
Heb je iets dat vrouwen afstoot of zo?![]()
dit klinkt wel kut he voor mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken kree wel langer dan vandaag. En idd, op hem inpraten heeft weinig zin. Ik ben aan de telefoon met een vriend, zodra we gaan hangen, ga ik naar bedDo what you love, love what you do!![]()
juist niet denk, tis meer van niet initiatief nemen ofzo denk weet ik veel meiden zijn raar welquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat anderen bij wie het ook niet gaat.
Heb je iets dat vrouwen afstoot of zo?Do what you love, love what you do!![]()
dit voorbeeld zin rare opnieuw alweer zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
juist niet denk, tis meer van niet initiatief nemen ofzo denk weet ik veel meiden zijn raar wel![]()
neequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:59 schreef kree het volgende:
jaja blabla hahaje snapt vast wel wat ik bedoel denk of niet?
wees eens duidelijk.![]()
euhm wat het is en waar het op neerkomt, ben onhandig met meiden.
Terwijl ik wel van iedereen hoor van je bent leuk blabla enzo, heb ik niks aan natuurlijk want zijn meiden die bezet zijn die dat zeggen.
pfff heb zoveel kansen gemist vroeger, maarja dat zie ik nu pas in, was er gewoon nooit me bezig, weet niet waarom eigenlijk.
hoop maar op het beste eigenlijk, alleen zijn wil ik toch ook nietDo what you love, love what you do!![]()
Je bent dus gewoon eenzaam, en dat ligt niet aan jou begrijp ik?quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:04 schreef kree het volgende:
euhm wat het is en waar het op neerkomt, ben onhandig met meiden.
Terwijl ik wel van iedereen hoor van je bent leuk blabla enzo, heb ik niks aan natuurlijk want zijn meiden die bezet zijn die dat zeggen.
pfff heb zoveel kansen gemist vroeger, maarja dat zie ik nu pas in, was er gewoon nooit me bezig, weet niet waarom eigenlijk.
hoop maar op het beste eigenlijk, alleen zijn wil ik toch ook niet
Wie weet ligt het gewoon wel aan jou. Tenminste, daar gok ik op![]()
![]()
owh het ligt deels aan mij hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon eenzaam, en dat ligt niet aan jou begrijp ik?
Wie weet ligt het gewoon wel aan jou. Tenminste, daar gok ik op
Maarja ben best eenzaam soms.
En het rare is, heb zoveel sociale dingen, weet je niet, mss wel teveel ook, van elke avond weg enzo en dat is allemaal heel leuk.
Maar tis daarna van thuis komen, ok weer alleen, voor je zelf koken ok weer teveel, vries het in eet ik volgende dag hetzelfde.
Tsja dat is het dan zou ik toch wel eens iemand willen hebben die naast me zit en weet je niet beetje voor koken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Aan het einde word je weer vaag kree. Hou daar nou eens mee op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
owh het ligt deels aan mij hoor.
Maarja ben best eenzaam soms.
En het rare is, heb zoveel sociale dingen, weet je niet, mss wel teveel ook, van elke avond weg enzo en dat is allemaal heel leuk.
Maar tis daarna van thuis komen, ok weer alleen, voor je zelf koken ok weer teveel, vries het in eet ik volgende dag hetzelfde.
Tsja dat is het dan zou ik toch wel eens iemand willen hebben die naast me zit en weet je niet beetje voor koken enzo.![]()
euhm heel simpel
*alleen zijn maar het wel leuk hebben sociaal
*alleen thuis komen daarna en dan iemand missen als je alleen zit
*mensen die zeggen; Je bent zo leuke jongen waarom heb je geen vriendinnetje?
*en helemaal een arm om je heen he en iemand die me je meedenkt. En vooral je niet zegt wat je moet doen, maar meer van je zou dit of dat etc.Do what you love, love what you do!![]()
Als je echt zo'n leuke jongen bent, waarom ben je dan nog single?quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:15 schreef kree het volgende:
euhm heel simpel
*alleen zijn maar het wel leuk hebben sociaal
*alleen thuis komen daarna en dan iemand missen als je alleen zit
*mensen die zeggen; Je bent zo leuke jongen waarom heb je geen vriendinnetje?
*en helemaal een arm om je heen he en iemand die me je meedenkt. En vooral je niet zegt wat je moet doen, maar meer van je zou dit of dat etc.![]()
ja dam'n als ik dat zou weten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n leuke jongen bent, waarom ben je dan nog single?
Tis niet wat ik zelf denk, hoor dit van anderen meiden???
Weet het ook niet, nergens de klik denk ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Je weet het dus gewoon niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja dam'n als ik dat zou weten.
Tis niet wat ik zelf denk, hoor dit van anderen meiden???
Weet het ook niet, nergens de klik denk ofzo![]()
yepquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet het dus gewoon niet?
helaas ik weet het echt nietDo what you love, love what you do!![]()
Misschien heeft het te maken met hoe je typt?quote:
Je typ stijl is namelijk gewoon hoofdpijnverwekkend om te lezen![]()
![]()
mss wel maar dat is online natuurlijk of met sms etc, maar ook in het echt is het anders. bedoel moet je perfect ABN praten dan om iemand leuk te vinden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met hoe je typt?
Denk van niet zelf eigenlijkDo what you love, love what you do!![]()
weet je magnetron, als iemand me gaat afrekenen op type stijl alleen dan is het al niet iemand voor mij.
Alsof dat belangrijk is in een relatie..Do what you love, love what you do!![]()
Wel als je online date, dan is typ stijl heul belangrijk enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:24 schreef kree het volgende:
weet je magnetron, als iemand me gaat afrekenen op type stijl alleen dan is het al niet iemand voor mij.
Alsof dat belangrijk is in een relatie..![]()
![]()
Als jij een vrouw was geweest, dan had je het wel kunnen forgetten met je typ stijl. Veelste veel hoofdpijn en vermoeiend om te lezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:24 schreef kree het volgende:
Alsof dat belangrijk is in een relatie..![]()
is wel waar, kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je online date, dan is typ stijl heul belangrijk enzo
Heb dat meegemaakt ook wel jah.
hmms maar dan nog bedoel een d of een t bla boeie gaat het meestal niet om.
als een meid daar moeilijk over gaat doen dan ben ik dr ook wel snel klaar meeDo what you love, love what you do!![]()
pfffff, ik heb het niet over d of t, ik heb het over je TYP STIJLquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
is wel waar, kan ik je geen ongelijk in geven.
Heb dat meegemaakt ook wel jah.
hmms maar dan nog bedoel een d of een t bla boeie gaat het meestal niet om.
als een meid daar moeilijk over gaat doen dan ben ik dr ook wel snel klaar mee![]()
![]()
snap je wel, maar typ zoals ik het denk gewoon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
pfffff, ik heb het niet over d of t, ik heb het over je TYP STIJL
Is niet handig misschienDo what you love, love what you do!![]()
niet als je online wilt daten nee. en op fok ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:32 schreef kree het volgende:
[..]
snap je wel, maar typ zoals ik het denk gewoon.
Is niet handig misschien![]()
nou je hebt niet helemaal gelijk denk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
niet als je online wilt daten nee. en op fok ook niet
Wil me gewoon niet anders voor doen als dat ik ben, dus doe ik ook nietDo what you love, love what you do!![]()
Dan ben je forever alone (bij online daten) en hou dan op met klagen dat je alleen bent enzo je hebt het zelf in de hand maar vertikt het te veranderen daarinquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou je hebt niet helemaal gelijk denk.
Wie me gewoon niet anders voor doen als dat ik ben, dus doe ik ook niet![]()
nee, ik kan me zo mooi voor doen komen uiteraard, is echt niet moeilijk voor mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je forever alone (bij online daten) en hou dan op met klagen dat je alleen bent enzo je hebt het zelf in de hand maar vertikt het te veranderen daarin
Maar wil eerlijk zijn over me zelf en alles en ok werkt niet soms.
Pff als ik het mooi speel dan heb ik een hoop dates, maar wil niet meer dat van heel verliefd worden en gekwetst ernaDo what you love, love what you do!![]()
maarja ga ook slapen nu, lees het morgen wel als ik het nog kan vinden
ik heb het over je typstijl! Die is facking irritantquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee, ik kan me zo mooi voor doen komen uiteraard, is echt niet moeilijk voor mij.
Maar wil eerlijk zijn over me zelf en alles en ok werkt niet soms.
Pff als ik het mooi speel dan heb ik een hoop dates, maar wil niet meer dat van heel verliefd worden en gekwetst erna![]()
![]()
Ja, doe dat maar en volgende keer niet meer zo irritant tikken aubquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:49 schreef kree het volgende:
maarja ga ook slapen nu, lees het morgen wel als ik het nog kan vinden![]()
![]()
nou denk dat je er mee moet leren leven wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar en volgende keer niet meer zo irritant tikken aub
tis nou eenmaal zo, maar ik zal mn best doen.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig hoef -ik- er niet mee te leren leven! -Jij- bent diegene zonder vriendin om die reden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk dat je er mee moet leren leven wel.
tis nou eenmaal zo, maar ik zal mn best doen.![]()
![]()
Dan geloof je me maar niet, maar ga dan niet lopen doorzeiken dat je ow zo alleen bent enzoquote:
Das inconsequent![]()
![]()
alsof het om hoe je typt gaat, anders had ik niet eens vorige vriendinnetje gehad heDo what you love, love what you do!![]()
de teringquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:56 schreef kree het volgende:
alsof het om hoe je typt gaat, anders had ik niet eens vorige vriendinnetje gehad he
dat was niet via online daten!!!![]()
![]()
ander verhaal is dat welquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan geloof je me maar niet, maar ga dan niet lopen doorzeiken dat je ow zo alleen bent enzo
Das inconsequentDo what you love, love what you do!![]()
wel!!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
de tering
dat was niet via online daten!!!Do what you love, love what you do!![]()
je bent het begin vergeten magnetron.,quote:
zij sprak me aan via facebook enzo weet je nog?Do what you love, love what you do!![]()
Ga je hier nog antwoord op geven? Of ga je wegvluchten je nest in?quote:Op donderdag 3 januari 2013 03:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ander verhaal is wat wel?![]()
Zie je wel, er is geen touw aan vast te knopen aan wat je typt. Miscommunicatie alomquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
je bent het begin vergeten magnetron.,
zij sprak me aan via facebook enzo weet je nog?![]()
![]()
haha ach maakt toch niet uit ook, loopt beetje door elkaar nu.
Ok van meisje moet ik er ff psychose meisje bij noemen dan weet je wie.
Die nam contact op met mij via facebook. en etc je kent het verhaal wel.
dus ok het random daarna praten met meiden via dating is soms leuk en soms ook niks, er is verder niks uitgekomen nog iigDo what you love, love what you do!![]()
En dat zal ook wel zo blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:03 schreef kree het volgende:
haha ach maakt toch niet uit ook, loopt beetje door elkaar nu.
Ok van meisje moet ik er ff psychose meisje bij noemen dan weet je wie.
Die nam contact op met mij via facebook. en etc je kent het verhaal wel.
dus ok het random daarna praten met meiden via dating is soms leuk en soms ook niks, er is verder niks uitgekomen nog iig
En dat jij blijft klagen zal ook wel zo blijven.![]()
weet niet het is niet eens zo zeer klagen, maar wel dat ik dr verdriet van heb.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat zal ook wel zo blijven.
En dat jij blijft klagen zal ook wel zo blijven.
zoek wel verder hoor, maar tot nu toe doelloos en ok wel leuke meiden gesproken en wie weet blabla maar niet de klik nog nu.Do what you love, love what you do!![]()
De klik? Lijkt er meer op dat ze je gewoon niet moeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet het is niet eens zo zeer klagen, maar wel dat ik dr verdriet van heb.
zoek wel verder hoor, maar tot nu toe doelloos en ok wel leuke meiden gesproken en wie weet blabla maar niet de klik nog nu.![]()
tis meer dat ik het andersom denk eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 04:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De klik? Lijkt er meer op dat ze je gewoon niet moeten.Do what you love, love what you do!![]()
zei ik toch al, kan het echt wel zo brengen hoor van dat ze denken van joh super leuke gast enzo.
Maar wil ik niet gewoon want iedereen weet wel dat dat niet gaat werken op de lange termijn.
Ik wil eerlijk zijn en ja, ik ben verre van perfect, maar wel eerlijk in ieder geval.Do what you love, love what you do!![]()
Dat je wat andersom denkt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis meer dat ik het andersom denk eigenlijk![]()
ik hun niet moet..quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je wat andersom denkt?Do what you love, love what you do!![]()
ja, maar nu zeg je wat raars hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel klagen dat je alleen bent?
want ok als ik het goed begrijp he zeg je, je moet genoegen nemen met als je maar iemand kunt krijgen en niet klagen??
zo is het toch niet, wil wel iemand die bij me past natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Als jij de verkeerde vrouwen aantrekt, dan moet je misschien je profiel veranderen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar nu zeg je wat raars hoor.
want ok als ik het goed begrijp he zeg je, je moet genoegen nemen met als je maar iemand kunt krijgen en niet klagen??
zo is het toch niet, wil wel iemand die bij me past natuurlijk
En dan zal fatsoenlijk typen zeker wel helpen.
Tevens, ik ga naar bed, tis fakking half 5 bijna![]()
![]()
trek opzich niet de verkeerde aan hoor, maar ben kieskeurig wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 04:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij de verkeerde vrouwen aantrekt, dan moet je misschien je profiel veranderen?
En dan zal fatsoenlijk typen zeker wel helpen.
Tevens, ik ga naar bed, tis fakking half 5 bijna
Tja wil gewoon niet weer drama, heeft me beetje teveel pijn gedaan wel toen.
Maar ga ook slapen voordat het weer een nachtje door wordt hahaha
tot morgen
Hey SC'ers. Ik zit eigenlijk met een vraagstuk waar ik graag jullie mening over zou hebben. Ik ben namelijk een tijd geleden na een feest mee gegaan met een dame waar het niet verder kwam dan orale sex. Ook wou het niet lukken toen eenmaal het condoom op bed lag. Toch hebben zowel zij als ik beide wel zin om vaker af te spreken. Ik heb alleen niet verteld dat ik maagd ben, is het verstandig om dit daadwerkelijk te vertellen?
Ik hoop dat jullie me wellicht een beetje goede raad kunnen geven.''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''![]()
Ligt er aan, het kan een afknapper zijn maar dat hoeft zeker niet. Ik moest het onlangs ook aan iemand 'opbiechten' en dat was geen probleem verder. Dus ik zou het wel vertellen als ik jou was, al is het maar om daar voor jezelf een beetje de druk van de ketel af te halen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 05:29 schreef EnemyRock het volgende:
Hey SC'ers. Ik zit eigenlijk met een vraagstuk waar ik graag jullie mening over zou hebben. Ik ben namelijk een tijd geleden na een feest mee gegaan met een dame waar het niet verder kwam dan orale sex. Ook wou het niet lukken toen eenmaal het condoom op bed lag. Toch hebben zowel zij als ik beide wel zin om vaker af te spreken. Ik heb alleen niet verteld dat ik maagd ben, is het verstandig om dit daadwerkelijk te vertellen?
Ik hoop dat jullie me wellicht een beetje goede raad kunnen geven.C'est la vie
Mogguh!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
chtend!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De TT doet vermoeden dat er ergens sappige verhalen zijn gepost.
De TS doet vermoeden dat die verhalen dus wel mee vallen.
Welke is het?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mogguh!!!
Zo, vandaag vij
Ben nog steeds half brak van oud en nieuw
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Iemand ervaring met Cannock Chase mbt. naheffing van parkeerboetes?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh!!!
Zo, vandaag vij
Ben nog steeds half brak van oud en nieuw![]()
Gelukkig is dat maar 1 keer per jaar he
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo hé, idd. Moet niet elke week zo een feest zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is dat maar 1 keer per jaar he
Bah, vies vuil kutweer als ik zo naar buiten kijk.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Mijn lever is daar heel blij om!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo hé, idd. Moet niet elke week zo een feest zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat geleuf ik goed ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lever is daar heel blij om!
Die ochtend dat ik wakker werd heb ik maar weer bier gedronken om dat brakke gevoel weg te krijgen, hielp tijdelijk
Jij had je verslapen hoorde ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geleuf ik goed ja.
Die ochtend dat ik wakker werd heb ik maar weer bier gedronken om dat brakke gevoel weg te krijgen, hielp tijdelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
hehe, ja, ik werd op 0930 wakker, en Simon vlak daarna. Samen hebben we voor de crashers een full English Breakfast gemaakt wat uiteraard er prima ingingquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had je verslapen hoorde ik
Mogguh vinquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik er ook eens uit gaan. Mogge
![]()
![]()
Vinniee heldquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik er ook eens uit gaan. Mogge
Jij hebt heiligschennis gepleegd, wist je dat?
ERquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vinniee held
Jij hebt heiligschennis gepleegd, wist je dat?
Weet ikIk hoorde dat er geen revaille was, dus dat heb ik niet gemist
.
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ER
Weet ikIk hoorde dat er geen revaille was, dus dat heb ik niet gemist
.
![]()
Dat bedoelde ik niet, jij hebt een vol glas whisky laten staan![]()
En niet van ons mooie ontbijt kunnen genieten, maar goed, hadden wij wel weer meer
Nee, dat weet ik gek genoegquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat bedoelde ik niet, jij hebt een vol glas whisky laten staan![]()
En niet van ons mooie ontbijt kunnen genieten, maar goed, hadden wij wel weer meer![]()
. Maar! Doordat ik even aan de cola ging had ik geen kater
.
Toch mijn eerste Engelse ontbijt gemist![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
jij hebt een vol glas whisky laten staan![]()
zwaar straffen![]()
![]()
Volgende keer dan maarquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik gek genoeg![]()
. Maar! Doordat ik even aan de cola ging had ik geen kater
.
Toch mijn eerste Engelse ontbijt gemist
Het is whisky schat, zoals de schotten dat ook schrijvenquote:
hey als je klaar bent ben je klaar toch!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook gewoon letterlijk een vol glas whiskey![]()
![]()
hehehe idd, letterlijk een echt vol glas tot de rand toe gevuldquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook gewoon letterlijk een vol glas whiskey
potato poteeetooooquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is whisky schat, zoals de schotten dat ook schrijven
beide goor![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
hey als je klaar bent ben je klaar toch!Ja, prachtigquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe idd, letterlijk een echt vol glas tot de rand toe gevuld![]()
![]()
party-pooperquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pieper is dan zeker ook peeper![]()
![]()
Ik vond dat op dat moment best wel een goed plan hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe idd, letterlijk een echt vol glas tot de rand toe gevuld
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Party-pooper ben ik niet, verre van zelfs.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee, das aardappel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pieper is dan zeker ook peeperIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
gelukkig dat ik gisteren friet bij de shoarma en kebab bestelde, anders kreeg ik een aardappel erbij.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Bestaan die dingen nog?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Frietquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gelukkig dat ik gisteren friet bij de shoarma en kebab bestelde, anders kreeg ik een aardappel erbij.![]()
![]()
Tijd om te gaan zeker?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken er nog een paar die een pager hebben voor hun werk.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Naar huis ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was van plan om vandaag maar eens naar juist gaan ja.
[b]AirwiN schreef [/b]
kapsalon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gelukkig dat ik gisteren friet bij de shoarma en kebab bestelde, anders kreeg ik een aardappel erbij.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja kom op zeg. Beetje friet zeggen! Hoe durft iequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
waarom geen mobiel dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken er nog een paar die een pager hebben voor hun werk.![]()
Tja, ze krijgen het van hun baas, defensie in dit geval.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ketting strakkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Beetje friet zeggen! Hoe durft ie![]()
![]()
Tja, naast de kebab en de friet die je net beschreef, zit er alleen nog wat sla en kaas bijquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Erg he?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds bij huppel??If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
heh, beter lijkt me een ballgag iets, kan je amper pratenquote:
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds bij huppel??![]()
![]()
Nee losser juist. Voordat ie echt een adreswijziging gaat doorgevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan toch niet lekker zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, naast de kebab en de friet die je net beschreef, zit er alleen nog wat sla en kaas bij![]()
![]()
hahahaha, straks is hij niet meer weg te slaan ;Dquote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha, straks is hij niet meer weg te slaan ;D
[b]AirwiN schreef [/b]
Vin, ik denk dat het tijd is om je steen in te leverenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee losser juist. Voordat ie echt een adreswijziging gaat doorgeven![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin, ik denk dat het tijd is om je steen in te leveren![]()
![]()
En alles door elkaar, idem de saus. Ziet er niet uit en doet me letterlijk denken aan een bakje kotsquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, naast de kebab en de friet die je net beschreef, zit er alleen nog wat sla en kaas bij
Nopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lingeriesetjes jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Doe jij nog wel aan setjes Huppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat! Ben je een setjequote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ach, het komt toch in een zwart gat terecht...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En alles door elkaar, idem de saus. Ziet er niet uit en doet me letterlijk denken aan een bakje kots
Ga een situatie hebben jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zie mezelf wel op jouw bruiloft hoorquote:
Ik kan niet wachten op de volgende vraag, als er nog iemand bezwaren heeft tegen............![]()
![]()
Wordt wel weer tijd voor nieuwequote:
Ja hallo!! Juist vanwege die vraag zou ik jou uitnodigen! Jij bent mijn redder in nood natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie mezelf wel op jouw bruiloft hoor
Ik kan niet wachten op de volgende vraag, als er nog iemand bezwaren heeft tegen............
[b]AirwiN schreef [/b]
welke kleur?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
In de lingeriewinkel passen en meteen een foto naar LoLa appen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet je toch pas als je het gezien hebt
Zo makkelijk is het
[b]AirwiN schreef [/b]
Liefst zwartquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet te veel foto's naar elkaar appen hèquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de lingeriewinkel passen en meteen een foto naar LoLa appen.
Zo makkelijk is het
ja dan sta ik op alsof ik iets wil roepen, iedereen kijkt me verbouwereerd aan, en ga ik weer rustig zitten...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo!! Juist vanwege die vraag zou ik jou uitnodigen! Jij bent mijn redder in nood natuurlijk
moet ik gewoon eens gedaan hebben![]()
![]()
Ik heb huppel gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet je toch pas als je het gezien hebt![]()
![]()
Hier gaat iets mis in mijn plan!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan sta ik op alsof ik iets wil roepen, iedereen kijkt me verbouwereerd aan, en ga ik weer rustig zitten...
moet ik gewoon eens gedaan hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan sta ik op alsof ik iets wil roepen, iedereen kijkt me verbouwereerd aan, en ga ik weer rustig zitten...
moet ik gewoon eens gedaan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de lingeriewinkel passen en meteen een foto naar LoLa appen.
Zo makkelijk is het![]()
![]()
![]()
Maar het setje nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je nog plan B, gewoon Nee zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis in mijn plan!!
Keihard degene die mij vraagt uitlachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je nog plan B, gewoon Nee zeggen![]()
Bah trouwen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ook... ik ga ook niet meer trouwen denk ik... vind 1 keer wel zat...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keihard degene die mij vraagt uitlachen![]()
Bah trouwen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ja zeker wel!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit met zulke boobs?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je meer stof nodig...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga gewoon nooit trouwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan ook... ik ga ook niet meer trouwen denk ik... vind 1 keer wel zat...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben gelukkig getrouwdquote:
Zaterdag alweer 6 jaar geleden
Mag ik dan hetzelfde bij jou doen als jij bij mij wil doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel zo'n mooie romantische bruiloft hebben hoor
"Is er nog iemand die bezwaar heeft...."If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lotusss, mijn vriendin, hoort vandaag of ze bij haar huidige werkgever mag blijven. 80% moet eruit.
Duim voor haar aub
Spannend ja!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss, mijn vriendin, hoort vandaag of ze bij haar huidige werkgever mag blijven. 80% moet eruit.
Duim voor haar aubIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doen wequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Duim voor haar aub![]()
![]()
Ohja ouwe oma lingeriequote:
Ik ben nog niet wakker80% is veelquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Duim voor haar aub
Maar zeker ga ik duimen![]()
![]()
Zo'n geile a-sensuele huidskleurige lap stof zonder ook maar enige ondersteuning of vormgevingquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ouwe oma lingerie
Ik ben nog niet wakker
[..]
80% is veel
Maar zeker ga ik duimen
[b]AirwiN schreef [/b]
als je je mond maar houdtquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan hetzelfde bij jou doen als jij bij mij wil doen?
"Is er nog iemand die bezwaar heeft...."![]()
![]()
dat lijkt me wel iets voor jou jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n geile a-sensuele huidskleurige lap stof zonder ook maar enige ondersteuning of vormgeving![]()
![]()
Huppel en haar mond houden??quote:
Die lult je nog onder de tafel
Dat wel!!quote:
Maar dat opstaan even lijkt me wel geweldig
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Huppel en haar mond houden??
Die lult je nog onder de tafel![]()
Ja... nee dus
Straks even naar de Hema en zoiets passen. Dan zal ik je wel ff appenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
sopsopquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n geile a-sensuele huidskleurige lap stof zonder ook maar enige ondersteuning of vormgeving![]()
Auw, das nasty... idd hopen dat ze mag blijven!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Duim voor haar aub
Alweer huisvrouw aan het spelen?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je weet wat ik bedoel, op een gezellige bijdehande manierquote:
Ik doe het rustig aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alweer huisvrouw aan het spelen?![]()
![]()
Uiteraard met bijpassende tentquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, op een gezellige bijdehande manier
Dan nog geld.... Ja... nee dus
[b]AirwiN schreef [/b]
ik dacht vanwege het gesop...quote:
Bijdehande tantequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Dan nog geld.... Ja... nee dus
You love mequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Opgetrokken tot hoog boven den navelquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard met bijpassende tentNee ik doe niet zoveel soppen hoorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 09:24:39 ]![]()
Lijkt meer op een wielrennersbroekje dan op ondergoedquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoog boven den navel
[..]
Nee ik doe niet zoveel soppen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent ook een lieve schatquote:![]()
![]()
Als Lotusss mag blijven, kom je dan ff langs om daarop champagne te drinken?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
TT moet iets met oma-ondergoed worden oid
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens niet zo geil praten meisjequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt meer op een wielrennersbroekje dan op ondergoed![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent ook een lieve schat![]()
![]()
Als Lotusss mag blijven, kom je dan ff langs om daarop champagne te drinken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geil praten meisje![]()
Het is de schuld van Vinniiee
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vind het zo grappig dat ik een heeel andere Huppel ken dan de rest hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Huppel en haar mond houden??
Die lult je nog onder de tafel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: