Ik heb beide aangemaakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het niet Genetics? Squats or Genetics.
Goede kont trouwens, too much bestaat niet.
No shit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, van m'n opa twee cadeaubonnen voor een dag sporten. Komt wel goed uit. Voel mij soms wel beperkt in mijn garage.
Als ik dit hardop lees;quote:
Groene of witte thee. Anti-oxidanten enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef JanKort het volgende:
[..]
Als ik dit hardop lees;
Thee! Gewoon thee!
Dan vraag ik me af welke thee jij vindt dat IrCute moet gaan drinken?
Verder: lekkere kont maar tè hoerig.
Ik weet niet of je ooit foto's hebt gezien, maar ik heb in principe alles wat ik nodig heb. Het enige dat ik soms echt mis zijn machines zoals een cable crossover, lat pulldown, cable row etc.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja zelf weten, of naar diabox / BigCat luisteren.
Ben slapen![]()
quote:
Vind het zo jammer dat Arnold destijds in zijn contract op had laten nemen dat deze reclames alleen in Japan uitgezonden mochten worden om zijn imago te beschermen, ik zou het alleen maar vetter vinden als dit soort reclames met Arnold vroeger op TV waren.quote:
Strong delts.. is het een kangoeroe? :Squote:
Kon niet slapen, ben toen verder gaan lezen in zijn autobiografie. Kwam ik een stuk tegen over die Japanse commercials, meteen opgezochtquote:
Die met roze broekje is squats. Zie je aan haar benen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/SquatsOrGenetics
Bedankt voor de opheldering.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon niet slapen, ben toen verder gaan lezen in zijn autobiografie. Kwam ik een stuk tegen over die Japanse commercials, meteen opgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |