Ja en ook geen twee vingers schuim tappen kan ze dus ook al niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fake niet normaal zeg.
Die 2e is geshopped ja om het contrast tussen Schweini en zijn sma niet te groot te makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Fake niet normaal zeg.
Zeker, arm jochie zal het nu ook niet makkelijk hebben met al die pers aandacht over zijn ouders. Die zal wel met mama mee moeten straks,quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen wel allemaal Sylvie bekritiseren, maar voor Damian is het ook zielig.
Hé
Als ik het goed begrijp, is die vooral fan de nanny....quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krabbel maar terug ja. Alles om je reputatie te redden, dit is nu precies het neppe gedrag waaraan ik mij bij Sylvie zo erger.
De bovenste is ook de onderste?!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Fake niet normaal zeg.
Allemaal moederskindjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is die vooral fan de nanny....
Ik snap de link niet helemaal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Check deze eindbaas dan.
[ afbeelding ]
Zeker zo'n Thaise masseuse.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is die vooral fan de nanny....
Ik moet die foto van pietje boven mijn bed hangen, krijg ik ook motivatie om zo ripped te zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Check deze eindbaas dan.
[ afbeelding ]
Deze man snapt gewoon hoe 't wel moet. Grazianoquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal?
Die noemt de nanny al mama...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé
Ja is nep zijn sowieso buikspierimplantaten. Kijk maar eens naar foto's toen hij 5 was toen was hij lang niet zo gespierd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt gewoon hoe 't wel moet. GrazianoWat een body ook die gozer.
Snap je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet die foto van pietje boven mijn bed hangen, krijg ik ook motivatie om zo ripped te zijn
Dat zeker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt gewoon hoe 't wel moet. GrazianoWat een body ook die gozer.
Je gaat hard tegen ons in omdat wij het op Sylvie haar nepheid hebben gemunt. Dat staat toch gelijk aan het verdedigen van haar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
Triest dit zeg.
Ik 'krabbel terug' omdat jij jezelf vast aan het lullen bent.
Nou maak je hem even mooi zeg!
Zonnebankie na de tijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je!ff serieus he, ik ben ook aan 't trainen om dat te krijgen van de zomer.
Laatste 3 heb ik al, zonnebankie nog ff pakken idd en dan paraderen maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonnebankie na de tijdBaardje laten staan, haartjes zwartverven en met Feyenoord shirt bij de kuip lopen.
Wat is dit voor domme vraag? Denk je nu serieus dat iemand hier het antwoord op deze vraag weet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Starlie het volgende:
Denk dat Damian er weinig van merkt, paps en mams zijn er toch al bijna nooit!
En is het echt zo dat ze al sinds hun huwelijk apart slapen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |