Je ziet het litteken bij haar neus gewoon nog zittenquote:
Hebben jullie niet een koffiemomentjequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
Dat is de vriendin van Schweini ik denk dus niet dat hij vreemdgaat met Sylvie maar zal het even checken bij mijn facebookgroepje.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle geruchten uitsluitenNiet iedereen leeft in het perfecte droomwereldje als jij.
Die chick die hij nu heeft is 100x lekkerder dan Sylvie man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Pietje Pelle neemt het wel over van Rafa
Ballackquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Duitsers doen iets niet goed volgens mij.
Oude foto's man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe van 17? Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die chick die hij nu heeft is 100x lekkerder dan Sylvie man.Heeftie iig goed gezien.
Gelijk heeft Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Pietje Pelle neemt het wel over van Rafa
jawel, miljonair zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is de ex van Schweiniquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blijktquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]____
Ik ben geen jaloerse pauper die zich druk maakt over het privéleven van een voetballer.
Waar verdedig ik iemand dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Jij neemt het dusdanig serieus dat je Sylvie denkt te moeten verdedigen. Terwijl het overduidelijk is dat Sylvie hier het neppe enge wijf is, en op zeker de schuldige van deze breuk.
Nee, die heeft genoeg geld, die maakt zich er niet druk om.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen wel allemaal Sylvie bekritiseren, maar voor Damian is het ook zielig.
Hé
Ik snap dat je hart hebt voor je leeftijdsgenoten, maar hier gaat 't even over de volwassenenperikelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen wel allemaal Sylvie bekritiseren, maar voor Damian is het ook zielig.
Hé
die koopt wel een eigen huisquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die heeft genoeg geld, die maakt zich er niet druk om.
Krabbel maar terug ja. Alles om je reputatie te redden, dit is nu precies het neppe gedrag waaraan ik mij bij Sylvie zo erger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar verdedig ik iemand dan?
Sylvie kan voor mijn part in een sloot flikkerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je hart hebt voor je leeftijdsgenoten, maar hier gaat 't even over de volwassenenperikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |