ah, de hobbit ja, tja, kanshebbertje wel, maar enige kritiek vind ik dat ie wat te liefelijk is, had wel wat meer in LotR grauwheid verfilmd mogen worden (ondanks dat het een kinderboek is)quote:
Hij is te downloaden als DVD screen, prima kwaliteit hoor, zeg maar 't zelfde als dvd rip, als ie uit komt op blu ray ga ik 'm nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar heb je hem gezien? Niet in Nederland denk ik?
Hoe dan ook zullen het beide fantastische films zijn!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ah, de hobbit ja, tja, kanshebbertje wel, maar enige kritiek vind ik dat ie wat te liefelijk is, had wel wat meer in LotR grauwheid verfilmd mogen worden (ondanks dat het een kinderboek is)
Zonder twijfel, maar ik schaar django in een andere categorie als the hobbit, ook qua filmwerk en acteerwerk, en Django is naar mijn mening daarin echt heer en meester in. Django is het soort film wat een gevoel hoort op te roepen dat je niet kan beschrijven, maar na 15 min. zit je er al helemaal in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef Rogan het volgende:
[..]
Hoe dan ook zullen het beide fantastische films zijn!
once upon a time in the west is van sergio leone, ennio deed de muziekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:18 schreef Iwanius het volgende:
De film die ik pas heb gezien is deze!
[..]
Op naar
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde doel en verwacht dan ook veel van deze film. Maar toch maar een 7 van jou, dat klinkt niet hoog voor zo'n ultieme klassieker. Waarom?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef abhinnaya het volgende:
12 Angry Men (1957)
[ afbeelding ]
Ik heb het doel om alle films uit de IMDb top 250 te kijken en deze staat momenteel op nummer 6, dus dat belooft een topfilm te zijn
12 Angry Men geeft een kijkje in de keuken van het Amerikaanse jurysysteem. Vrijwel de gehele film speelt zich af in één kamer waarin juryleden een hevige discussie voeren. Geen actie of spektakel, maar de gehele film heeft me wel kunnen boeien
Cijfer: 7
Een rip/screener/cam, matige kwaliteit dus, kijk ik ook nooit. Maar niet om reden of die nog in de bioscoop draait of gaat draaien, maar omdat ik wacht op een versie van goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens mijn ben ik hier nog één van de weinigen die een rip/screener/cam, of hoe je dat ook noemt tegenwoordig, NOOIT een alternatief vindt voor een nieuwe film, die nog in de bioscoop draait of gaat draaien.
Die versie van goeie kwaliteit is voor mij alleen een DVD of blu-ray uit een doosje of de film op TV. Of voor klassiekers een versie die circuleert op youtube o.i.d. en bedoeld is om bekeken te worden (a.k.a. legaal in alle landen).quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een rip/screener/cam, matige kwaliteit dus, kijk ik ook nooit. Maar niet om reden of die nog in de bioscoop draait of gaat draaien, maar omdat ik wacht op een versie van goeie kwaliteit.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
Een rip/screener/cam, matige kwaliteit dus, kijk ik ook nooit. Maar niet om reden of die nog in de bioscoop draait of gaat draaien, maar omdat ik wacht op een versie van goeie kwaliteit.
Dat je niet naar een rip/screener kijkt, sois, maar dat je een film op voorhand afschrijft is natuurlijk niet goed te pratenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef Lemans24 het volgende:
die Bin Laden film lijkt me niks, dus die ga ik helemaal niet kijken.
Maar goed, dat ben ik.
Ik wacht tegenwoordig ook liever tot ik die films hier in de bios kan kijken, dan dat ik ze nu al op screeners ga kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens mij ben ik hier nog één van de weinigen die een rip/screener/cam, of hoe je dat ook noemt tegenwoordig, NOOIT een alternatief vindt voor een nieuwe film, die nog in de bioscoop draait of gaat draaien.
weer een erg goede "loempia"filmquote:In veertiende-eeuws China worden straatkinderen gerecruteerd om ze op te leiden tot moordenaars. Ze brengen ze kunde bij met verschillende wapens zodat het experts worden in martelen en moorden. Deze groep, ook wel de Jinyiwei genoemd, is een machtig wapen van de keizer. Wanneer de boosaardige eunuch Jia steeds meer de macht overneemt, krijgt van deze eenheid Qing Long de opdracht om een lijst te stelen met namen van de mensen die de keizer nog steunen. Tijdens deze missie wordt Qing Long echter verraden...
True.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat je niet naar een rip/screener kijkt, sois, maar dat je een film op voorhand afschrijft is natuurlijk niet goed te pratenTe meer omdat het gewoon een uitstekende film is.
Tja, ik vergeet steeds dat dat nog steeds legaal is in Nederland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Er zijn steeds vaker steeds vroeger goeie screeners/cams/rips te vinden.
Zo zwerft er van de Hobbit een rond die toch echt wel verdomd goed was, en dan laat ik hem echt niet liggen hoor. Ieder bepaalt natuurlijk voor zich wat hij/zij voldoende kwali vind om een film te kijken, en waarop ze het vervolgens kijken.
Het blijft een moeilijk vraagstuk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet steeds dat dat nog steeds legaal is in Nederland.
dit, normaal wacht ik op een bluray release, maar maat van me had 'm al gezien en die screener was gewoon dvd kwaliteit, dan heb ik er verder geen probleem mee.. en hij was ook gewoon primaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef okiokinl het volgende:
screeners zijn regelmatig van goede kwaliteit hoor.. is echt wat anders dan een cam.
cams sla ik ook over, is de moeite niet waard vind ik.
vanavond django kijken!
8.0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |