Ze weet alleen niets over honkbalknuppels. Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Dit is duidelijk verzonnen, al zou ze het zo kunnen zeggen, alleen mevrouw weet hoe ze zich bescheiden moet opstelken.
Dat scheelt iets danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Dit is duidelijk verzonnen, al zou ze het zo kunnen zeggen, alleen mevrouw weet hoe ze zich bescheiden moet opstelken.
Eeeuuuuuhwwww!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
Niet om het een of ander maar dit is geschreven door een FOK!ker toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef iBenny het volgende:
uit SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #8:
[..]
Sylvie [ afbeelding ]_________________!
Volgens die post is het een column van haar uit de Grazia. What the fuck een Grazia ook mogen zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dit is geschreven door een FOK!ker toch?
Woppa Gangnamstyle.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef iBenny het volgende:
The wheels on the bus go round and round, round and round.
The wheels on the bus go round and round, round and roun.
All day long.
...Dit zit al de hele dag in mijn kop en ik krijg er maar niet uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef iBenny het volgende:
The wheels on the bus go round and round, round and round.
The wheels on the bus go round and round, round and roun.
All day long.
...Dit zit al de hele dag in mijn kop en ik krijg er maar niet uit
Ahwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even medicijnen halen voor mama, die alweer blaasontsteking heeft..
Het ligt er eigenlijk ook wel iets te dik bovenopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Kally het volgende:
Grazia is een tijdschrift, en ik geloof het nog steeds niet.
Bij van der Vorst is ze bescheiden, al overtuigt dat ook niet
Awww beterschap voor mamsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Even medicijnen halen voor mama, die alweer blaasontsteking heeft..
Oh ik geloof vast dat ze zo denktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er eigenlijk ook wel iets te dik bovenop
Zakenmanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Kally het volgende:
Oudste is bij mijn broer, zit daar spellen te spelen die hij thuis niet heeft, hoorde pizza en heeft zichzelf meteen voor het eten uitgenodigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |