Zag ik op xbox ook. Heb wel gezien dat er een paar verkocht zijn omdat mensen dachten dat het een walcott wasquote:
4/6 stats beter dan Walcott, beter hem halen dus.quote:
ah raar is er gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
He? Ik keek nog of het was, maar er stond niets.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4/6 stats beter dan Walcott, beter hem halen dus.
[..]
ah raar is er gewoon
Waarom niet Ramires en IF Walcott op CDM, heb je ook wat pace op middenveldquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
Ik ga IF Wilshere denk ik als CAM doen ipv Sessegnon. Puur om zijn passing.
Of CDM ipv Tiote naast IF Gerrard
Wel echt bizar goede stats nu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef DutchSL het volgende:
Walcott heeft gewoon +17 gekregen in zijn total stats, normaal krijgen spelers maar +12 ofzo en de hoog rated zelfs maar +8 ofzo
Toch maar niet doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het niet hoor
Show it!quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toch maar niet doen.
Mijn nieuwe team ter ere van Kenwyne Jones is wel bijna af
Ik zou het kind nog meer geven en hopen dat 'ie gaat overgeven. Alles of niets, alles of niets, alles of niets, olé, olé.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mooi topic dit
Kind drinkt mijn drinken op,wat te doen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Tenue van nieuwe spits uitgelekt na verlies tegen QPR.
[ afbeelding ]
Vind jij dit nou echt grappig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Tenue van nieuwe spits uitgelekt na verlies tegen QPR.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ba-rslecht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Mijn alter ego vindt het echter hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |