quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel jij kutjochie.
Schorremorrie van de straat dat ben jij!
Dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft tenminste een moeder. JIj hebt 2 vaders
Nee, ik heb gewoon een vader en een moeder.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft tenminste een moeder. JIj hebt 2 vaders
Leugens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een vader en een moeder.
OOOHOHOHOOHHHOOOOOH
Een vrouw met een penis kun je ook gewoon je vader noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een vader en een moeder.
OOOHOHOHOOHHHOOOOOH
Toch voel ik mij bejegend.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een vrouw met een penis kun je ook gewoon je vader noemen.
Dat klopt, daarom heb ik ook een vader en een moederquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een vrouw met een penis kun je ook gewoon je vader noemen.
Dat was september ja, times are changingquote:
tekenfilm/anime? nooit gezienquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Archer kijken trouwens? Echt geniaal is dat
Ik probeer mijn broer nu al heel lang Death note te laten kijken, had ik hem eindelijk zover begon dat intro liedje dat helemaal nergens over gaat als je die ondertiteling leest.. was echt random onzin geen idee of je dat nog weetquote:
Het is een tekenfilm ja, maar geen anime ofzo. Hele droge, grove humor. Echt geniaal.quote:
Dat is ook op CC geweest, keek het heel af en toequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een tekenfilm ja, maar geen anime ofzo. Hele droge, grove humor. Echt geniaal.
Klopt ja..het leek mij toen altijd best kut, maar paar eps gekeken en het bleek echt geniaal te zijn. Veel terugkerende grappen ook. Ben er een keer in een vakantie aan begonnen vorig jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook op CC geweest, keek het heel af en toe
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een tekenfilm ja, maar geen anime ofzo. Hele droge, grove humor. Echt geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |