Ik zou bijna denken Rodney Faverus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hele oude foto, maar dat is niet Roberto in ieder geval...
wie is er dan white en black pride?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben al bezig met aanpassen van de OP.
En wat een gehuil ineens over de tt?!
Whatever. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie is er dan white en black pride?
tjonge, heb je zand in je kutje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Whatever. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Wordt toch eens een keer volwassenquote:
idd, als een blanke "white pride" had staan, dan is het racistich en het hek van de dam, Cain komt er gewoon mee weg, een vorm van positieve discriminatie, zeg maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Lesnar het volgende:
hehe ook de discussie over brown pride nu hier. Wordt veel over gesproken op de Amerikaanse fora.
Wat mij betreft een dubbele moraal. White pride of black pride wordt als aanstootgevend gezien. Volgens DFW heeft "brown pride" met zijn herritage te maken en moet men niet zeuren.
Dankjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik waardeer iig je inzet voor de OP
ja, in bellator ,maar weet zijn naam niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef ChesterPerry het volgende:
is er ooit een vechter geweest met een hakenkruis tattoo, waffen teken of zon aryan brotherhood tattoo eigenlijk?
Ik zou dezelfde TT gedaan hebben broeder, goede keuze dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben al bezig met aanpassen van de OP.
En wat een gehuil ineens over de tt?!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde TT gedaan hebben broeder, goede keuze dus.
nice ff kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Toen ik Cain voor het eerst zag met die Brown Pride tattoo dacht ik dat hij bij die gang hoorde.
Die is al dood... Die heette volgens mij Holme of zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]Dank!
@ ChesterPerry: er zijn wel wat mma vechters met een hakenkruis, zo is er een (ik dacht) Noorse mma vechter en die vecht meestal met een rashguard of t-shirt. Kan ff niet op zijn naam komen.
quote:Oh Geez. This does not sound good.
In what is perhaps the most ironic twist of fates in UFC history, it has been rumored that UFC commentator Mike Goldberg yes, that would be Mike Goldberg, not Joe Rogan, the weed-loving, LSD enthusiast with a DMT molecule tattooed on his arm who can often be seen shouting at you in a coke rage alongside Goldberg has apparently taken a leave of absence from the UFC to enter rehab for a pill addiction.
Goldy in rehab?! Lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Miller heeft al tegen Diaz gevochtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef wc-eend het volgende:
Ik wil miller of lauzon wel eens tegen een diaz zien knokken.. of is die er wel eens geweest
Lauzon wordt kapot gebokst door Nick Nate Diaz. Stockton slap galorequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef n00cL30n het volgende:
Toch benieuwd hoe Lauzon het er tegenwoordig vanaf zou brengen tegen een Diaz.
Tegen Nick zal het em niet worden want die is een gewichtsklasse hoger.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Lauzon wordt kapot gebokst door Nick Diaz. Stockton slap galore
Beide staan op de kaart voor UFC 156quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat doet Dunham tegenwoordig? Of Volkmann.
Volkmann een makkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hij kan op een goede dag tegen bijna iedereen wel een win pakken. Wat doet Dunham tegenwoordig? Of Volkmann.
MMA math: Wiman > Sass > Volkmannquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef Fenomeno het volgende:
1. Bendo
2. Maynard
3. Diaz
4. Pettis
5. Varner
6. Cerrone
7. Jim Miller
8. Dos Anjos
Dat is imo een duidelijke top 8, daaronder komt inderdaad een hele brede subtop waar je over kunt discussiëren of Volkmann bij de beste 10 zit
Wiman boven Miller en Alvarez? Why?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef incognitoomuch het volgende:
http://www.fightmagazine.(...)tweight-rankings.asp
Top 100 lightweights
Volgens mij staat Wiman zo hoog omdat zijn tegenstanders hoger geranked stonden dan die van Alvarez.. erg vaag iigquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wiman boven Miller en Alvarez? Why?
En patriotism staat hoog in de rankings.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wiman boven Miller en Alvarez? Why?
Joe is vooral grappig omdat hij aan de HGH, trt, paddo's en wiet zit tijdens de ufc presentatie'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef vivelafete het volgende:
Wat off-topic, maar ik heb eens even de tijd genomen om de nieuwste show van Joe Hogan te kijken. Ik vind het een coole dude, bij de UFC doet hij het goed en zijn podcasts zijn wel aardig, maar die show vond ik echt waardeloos. Wat een flauw geleuter en gewoon nauwelijks grappig.
Sollid, thight, thick!!quote:
alleen zijn kop is een stuk boller dan vroeger, duh, water retention by testo/trtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Sollid, thight, thick!!
Hij ziet er aardig ripped uit
steds=roidstwitter:Tyson_Fury twitterde op donderdag 03-01-2013 om 12:09:54Cain valasquez is a little midget on steds bring it on I'll fight. Not a man born from his mother can beat me! Contact Hennessy sports! reageer retweet
Beetje dommig van die snaak. Couture heeft bewezen wat boksers doen tegen MMA vechters, namelijk spartelen op de grond als een vis op het droge.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef THEFXR het volgende:
steds=roidstwitter:Tyson_Fury twitterde op donderdag 03-01-2013 om 12:09:54Cain valasquez is a little midget on steds bring it on I'll fight. Not a man born from his mother can beat me! Contact Hennessy sports! reageer retweet
hij gaat nog meer ballistic op zijn twitter.
klopt, weet ook niet waar dit zomaar ineens vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Beetje dommig van die snaak. Couture heeft bewezen wat boksers doen tegen MMA vechters, namelijk spartelen op de grond als een vis op het droge.
daar sta ik wel om bekend,jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Jij bent wel erg doping minded FXR
Als Struve het gevecht snel naar de grond weet te werken, zal het wel goed gaan. Maar 'stand and bang'?quote:
Inderdaad, bij 'stand and bang' zit ik met samengeknepen billen. Het ideale scenario is natuurlijk clinch, takedown en armbar. Als Hunt hem goed raakt is het zo over. Ik hoop van harte dat Struve net als bij Lavar Johnson slim vecht en geen risico neemt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als Struve het gevecht snel naar de grond weet te werken, zal het wel goed gaan. Maar 'stand and bang'?
Hij zit nu ongeveer 3 jaar bij de UFC en de progressie is er gewoon niet, zou Struve niet gewoon van Kamp/coach/trainer moet wisselen of ligt het aan hem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:58 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, bij 'stand and bang' zit ik met samengeknepen billen. Het ideale scenario is natuurlijk clinch, takedown en armbar. Als Hunt hem goed raakt is het zo over. Ik hoop van harte dat Struve net als bij Lavar Johnson slim vecht en geen risico neemt.
Als je geen progressie ziet heb je z'n gevechten tegen Nelson en JdS op replay staan ipv de gevechten tegen Johnson en Miocic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij zit nu ongeveer 3 jaar bij de UFC en de progressie is er gewoon niet, zou Struve niet gewoon van Kamp/coach/trainer moet wisselen of ligt het aan hem?
Wel lachen als je in ene Pat Barry en zijn liefje voorbij ziet komen.quote:
er is wel progressie alleen niet wat je van 3 jaar zou verwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als je geen progressie ziet heb je z'n gevechten tegen Nelson en JdS op replay staan ipv de gevechten tegen Johnson en Miocic.
Toch wel met meer plezier naar deze Invicta weigh-in gekeken, dan de gemiddelde ufc weigh-in.quote:
Eens. Ik vind het ook wel wat tegenvallen en zie in hem zeker geen toekomstig champion. Top 5 hooguit, maar ik vrees dat dat al te hoog gegrepen is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is wel progressie alleen niet wat je van 3 jaar zou verwachten.
Belfort via decision lijkt me erg onwaarschijnlijk...quote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef incognitoomuch het volgende:
Odds zijn lekker!
Zowel Bisping & Belfort by decision @ 5.50
Nu maar ff kijken op wie ik ga inzetten, maar ik neig naar Bipsing
Bisping heeft een goeie kin en een betere cardio!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Belfort via (T)KO, ronde 1 of 2 of Bisping via decision.
Wie wel?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bisping is de laatste tijd erg solide. Ik zie hem ook wel winnen tegen Belfort. Maar tegen AS heeft hij geen kans.
Niemand op Middleweight ben ik bang. Alleen GSP of Jones.quote:
Ik vind Mousasi de laatste tijd nogal ongeinteresseerd vechten.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Mousasi het wel aardig zou doen tegen Anderson.
Hij zei laatst in een interview met Ariel dat hij inderdaad ongeïnteresseerd was vóór z'n blessure. Hij zat een beetje op een dood spoor in Strikeforce. Nu met de UFC in zicht is hij weer gemotiveerd. Serieuze trainingskampen en serieus management (Alchemist). Ben echt benieuwd naar zijn partij aankomend weekend.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik vind Mousasi de laatste tijd nogal ongeinteresseerd vechten.
We zullen alleen naar zijn torso staren want zijn hoofd past net niet op de camera.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Vanavond voor het eerste aandacht op de Nederlandse TV voor MMA, UFC en uberhaupt vechtsport(na al dat ''criminele'' galagezeik, badr hari) komt Stefan Struve een zegje doen op Hart van Nederland op SBS6.
Zou wel een item van 2 minuten worden maargoed...
Fixedquote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Vanavond voor het eerste aandacht op de Nederlandse TV voor MMA, UFC en uberhaupt vechtsport(na al dat ''criminele'' galagezeik, badr hari) komt Stefan Struve een zegje doen op Hart van Nederland op SBS6.
Zou wel een item van maximaal 1 minuut worden maargoed...
Fix die zou/zal fout dan ook evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
onderbouw dat eens, Hendo sloeg hem nl in coma.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bisping heeft een goeie kin en een betere cardio!
nah fijn weer gemist...twitter:StefanStruve twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:30:53Geen half 11 maar 7 uur vanavond word het item van hart van Nederland uitgezonden op SBS 6, jammer dus voor iedereen die dan trainen is
reageer retweet
Dit.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onderbouw dat eens, Hendo sloeg hem nl in coma.
fixedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
99% 100% van de divisie zou KO gaan van die klap. Dat is dan ook meteen het enige argument dat gegeven kan worden, want dat is de eerste en enige keer dat Bisping gefinisht werd.
Fedor ging KO van een stoot onder zijn eigen lichaam door, dat was geen H-bomb.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zelfs Fedor ging KO van een H-bomb, die gast slaat gewoon vies hard
Als je er elke keer naar toe cirkelt, terwijl je corner schreeuwt dit niet te doen, is hij noig een wijsneus ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
99% van de divisie zou KO gaan van die klap. Dat is dan ook meteen het enige argument dat gegeven kan worden, want dat is de eerste en enige keer dat Bisping gefinisht werd.
Positief stukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
stukje met Struve
http://www.hartvannederla(...)-verovert-de-wereld/
quote:MMA Fighting's Dave Meltzer spoke to UFC Hall of Famer Dan Severn after the legendary athlete's retirement at age 54 and got Severn to describe one offer he actually turned down.
Dave Meltzer has an end-of-career interview with UFC Hall of Famer Dan Severn up at MMA Fighting. Severn who just wrapped up a 100+ fight, 18 year pro MMA career talked about his secret of longevity:
"Through all the stuff I was doing with the Ultimate Fighting Championships, when I started it, I never knew how long it would last," said Severn. "I never looked at this like a career. I took one match at a time. If you told me then that I'd be doing this at 54, I'd say, 'You're freaking nuts.' But it worked out that way. The key is, I haven't been seriously injured, and I haven't been seriously damaged. I've got good health and been smart in my matches, and it let me go out on my own terms."
Severn also talked about the way he handled his business during his peripatetic career and one fight offer he actually turned down:
"Companies were contacting me from all over the place. I had a pager. I'd get calls and have to be ready with 24 hours notice to get to the airport, to a destination I'd just find out about, transported to a location to be determined, against an opponent I just found out, with a purse I just found out. They were almost all an underground type of thing.
"Once, I had an opportunity to fight in Mexico. It was in a cockfighting pit. The idea of the show was to start with rooster fights, then do dog fights, and finish as the main event with human beings. This organization wanted no rules at all, and you could wear jeans and cowboy boots. I turned that one down. I thought, 'I may win, but I may not get out alive.'"
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef Fyodor het volgende:
This organization wanted no rules at all, and you could wear jeans and cowboy boots.
twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:24:19Motion is on the table and approved unanimously. Overeem has his license. reageer retweet
Nice!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:24:19Motion is on the table and approved unanimously. Overeem has his license. reageer retweet
http://www.mmafighting.co(...)ay-for-ufc-156-fight
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:24:19Motion is on the table and approved unanimously. Overeem has his license. reageer retweet
twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:17:56Alistair said he's been training during his time off and is actually bigger than he was before. reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:17:56Alistair said he's been training during his time off and is actually bigger than he was before. reageer retweet
Van wie hoorde je dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik hoorde onlangs dat Alistair impotent is...
Dat is dan ook wel weer zielig voor die vent.
quote:Buddy Roberts out of UFC on FOX 6 due to illness, mouth injury
by Steven Marrocco on Jan 08, 2013 at 4:20 pm ET
A bad case of the flu and an injury sustained in training will keep Buddy Roberts (12-3 MMA, 1-1 UFC) out of UFC on FOX 6, sources close to the fighter today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com).
Roberts was slated to meet Michael Kuiper (12-1 MMA, 1-1 UFC) on the event's FX-televised preliminary card, which follows prelims on Facebook and a four-fight main card on FOX.
UFC on FOX 6 takes place Jan. 26 at United Center in Chicago.
UFC officials could not be reached to confirm Roberts' status, but additional sources close to the promotion said the organization is currently seeking a replacement opponent.
After an unspectacular decision over Caio Magalhaes at UFC on FX 3, Roberts accepted a short-notice fight at UFC 150 against onetime middleweight title contender Yushin Okami. He was defeated by second-round TKO, which snapped a six-fight win streak.
Roberts' originally scheduled octagon debut was ill-fated, as well, with opponent Sean Loeffler bowing out of a fight at UFC on FUEL TV 1 due to an ankle injury suffered during warm-ups.
Kuiper, meanwhile, hopes to build a win streak after a second-round TKO of Jared Hamman at UFC 150, which reversed a decision loss to Rafael Natal in his debut at UFC 143.
Die Roganquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
Drug free.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MMAjunkieJohn twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:17:56Alistair said he's been training during his time off and is actually bigger than he was before. reageer retweet
[ afbeelding ]
ja man, hij heeft 9 testen ondergaan in de afgelopen 6 maanden, allemaal clean!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Drug free.Mister overoid drug free, ja hoor.
Lijkt mij een wraakactie omdat Cees haar gedumpt, mij lijkt het juist andersom waar, dat ie waarschijnlijk zo potent is, dat hij niet genoeg heeft aan 1 vrouw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:44 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Een kennis van mijn vriendin ging met hem.
Nou nou, wat een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:44 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Een kennis van mijn vriendin ging met hem.
Mooie foto's! Ik wist op voorhand dat het een shot moest zijn van Cain in bloedquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Paxlie het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)-best-of-2012-photos
Dat shot van Cain op 7:43
Het is niet alleen het bloed, het is ook de kop die hij erbij trekt. Hij kwam gewoon even iemand slopen, het boeide niet wie het was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooie foto's! Ik wist op voorhand dat het een shot moest zijn van Cain in bloed
Ze was waarschijnlijk gewoon lelijk (of ze kan niet pijpen)quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou nou, wat een betrouwbare bron.
Het lijkt mij, dat je gewoon nee zegt, als je er niet zit?quote:ESPN: Some fighters in their 30s have been diagnosed with low testosterone levels and received exemptions to use testosterone replacement therapy [TRT]. Have you ever applied for TRT or would you consider it?
Belfort: If a question is private, I have the choice to answer or not. If I make it public, it's not private anymore. If I want to say something private I will say it, but I keep to myself and I respect the laws of the sport. Whatever the organization, whatever the law -- they know what to do. This is too controversial, why am I going to say something that doesn't accomplish anything? If it's legal, they know what to do. If it's legal, there's nothing to say about it. It's legal.
Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef THEFXR het volgende:
@hooidraad, telt strikeforce mee voor de TUP?
Belfort heeft sowieso altijd 100 woorden nodig om een ja of nee vraag te beantwoorden, echt irritantquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef THEFXR het volgende:
Vitor Belfort Talks TRT
[..]
Het lijkt mij, dat je gewoon nee zegt, als je er niet zit?
Nee, UFC onlyquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef THEFXR het volgende:
@hooidraad, telt strikeforce mee voor de TUP?
+ niemand cared meer om jouw nonstop gedoe over dopingquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Belfort heeft sowieso altijd 100 woorden nodig om een ja of nee vraag te beantwoorden, echt irritant
ach, wat ben je toch een zeur, het is een onderdeel wat op de mma's sites voorbij komt, ik moet dat maar censureren en in de doofpot stoppen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
+ niemand cared meer om jouw nonstop gedoe over doping
Waar komt deze haat vandaan? :quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef Paxlie het volgende:
Kutgeo, beter scored die casual weer een ban.
Het zou de grootste upset worden sinds lange tijd als Staring somehow wint. Ik gun het hem van harte, maar ik vrees dat dit gevecht binnen een paar minuten over en uit is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:25 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben bang voor een wrestlefuck + awesome pounding van Cormier.
Maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik veeeeeeeeel te weinig gezien heb van Staring deze laatste jaren.
quote:
Hier heb ik niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het zou de grootste upset worden sinds lange tijd als Staring somehow wint. Ik gun het hem van harte, maar ik vrees dat dit gevecht binnen een paar minuten over en uit is.
Maar Strikefarce sluit in ieder geval wel af met een mooie card!
Is dat op legale kanalen? (Anders gaan we even zoeken)quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:26 schreef Fyodor het volgende:
Oh en voor iedereen die het gemist heeft, 'Once I was a champion' , de docu over Evan Tanner, is nu te downloaden!
Zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier heb ik niets aan toe te voegen.
[..]
Is dat op legale kanalen? (Anders gaan we even zoeken)
sp0tn¤T en de bekende trekker (daar is het zelfs freeleech)quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier heb ik niets aan toe te voegen.
[..]
Is dat op legale kanalen? (Anders gaan we even zoeken)
spot is dood toch ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
sp0tn¤T en de bekende trekker (daar is het zelfs freeleech)
Mooie fotos alleen de stem is vermoeiend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Paxlie het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)-best-of-2012-photos
Dat shot van Cain op 7:43
Die niet hoor, een aantal andere sites wel (ftdworld enzo)quote:
true story, hij traint ook al een tijdje niet meer met sterke kickboksers/freefighters maar geeft meer lessen, nu al een paar maanden bij blackzillians, hoop dat het zijn vruchten afpluktquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:25 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben bang voor een wrestlefuck + awesome pounding van Cormier.
Maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik veeeeeeeeel te weinig gezien heb van Staring deze laatste jaren.
fijne vakantie, alleen Dollaway gaat niet winnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef Fyodor het volgende:
I.v.m. wintersport vanaf dit weekend hier alvast mijn picks voor de komende UFC!![]()
Vitor Belfort vs. Michael Bisping
Daniel Sarafian vs. C.B. Dollaway
Gabriel Gonzaga vs. Ben Rothwell
Thiago Tavares vs. Khabib Nurmagomedov
Lang getwijfeld over Belfort vs Bisping, maar uiteindelijk toch maar voor Bisping gegaan. Al zou ik Belfort via nasty KO ook wel graag willen
Dankje, enne.... octagon debuut gaat niet altijd voor iedereen succesvolquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fijne vakantie, alleen Dollaway gaat niet winnen
daar had ik al een opmerking over gemaakt dat die resultaten zo lang op zicht wachten of ze iets achter houden, dana houdt weinig mensen meer over op te bellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Paul Harris en Joey Beltran positief getest.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Paul Harris en Joey Beltran positief getest.
quote:
Altijd met een smoesje komen en nooit toegeven dat je willens en wetens hebt gecheat. Dan vindt de Athletic commission je lieverquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Paul Harris zal toch wel de dokter de schuld geven voor het toedienen van meds waar hij niks van af weet.
Dit jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef Geo4kant het volgende:
Paul Harris aan de roids?![]()
[ afbeelding ]
Nou dat weet ik zo niet, was Alistair niet gepakt met twee keer zo hoge testo waardes voor UFC 146 dacht ik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Door te veel steroiden, lees: testo injecties, kun je impotent worden voor een paar jaar of bij zwaar gebruik voor altijd. Dit komt omdat je lichaam zo gewend raakt aan testo van een andere bron dat het stopt met het produceren van testo. Maar als dit het geval zou zijn, zou alistair zonder testo injecties ook niet meer kunnen vechten oid of normaal gedragen. Het is dus bs.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef Geo4kant het volgende:
Paul Harris aan de roids?![]()
[ afbeelding ]
We are live.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef THEFXR het volgende:
Strikeforce weigh in om 23.00 uur
http://www.mmajunkie.com/(...)eigh-ins-at-5-p-m-et
je mist je heidi, die nu live isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Altijd met een smoesje komen en nooit toegeven dat je willens en wetens hebt gecheat. Dan vindt de Athletic commission je liever![]()
Dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nate Marquardt vs. Tarec Saffiedine
Daniel Cormier vs. Dion Staring
Josh Barnett vs. Nandor Guelmino
Mike Kyle vs. Gegard Mousasi
Ed Herman vs. Ronaldo Souza
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Altijd met een smoesje komen en nooit toegeven dat je willens en wetens hebt gecheat. Dan vindt de Athletic commission je liever![]()
twitter:mexicutioner760 twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 04:27:21I can say without a shadow of a doubt I did not inject Nandrolone into my body. I am sorry to my family and friends for the shame this... reageer retweet
twitter:mexicutioner760 twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 04:28:37Brought to any of you. I promise soon the whole story will be told and I will go through whatever is necessary to find the reason for this.. reageer retweet
twitter:mexicutioner760 twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 04:29:47Positive test. I am at fault for taking a supplement or perhaps combination of something that caused my test result. My team and I will ... reageer retweet
twitter:mexicutioner760 twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 04:30:28Seek the truth. I am sorry once again and truly apologize to the people that matter the most to me.- Joey Beltran reageer retweet
quote:Nate Marquardt vs. Tarec Saffiedine
"The Great" met een late KO in de 3e ronde
Daniel Cormier vs. Dion Staring
1. armdrag 2. arm bar 3. moss cover three handled family grudunzle 4. arm bar
Upset of the decade!!![]()
Josh Barnett vs. Nandor Guelmino
Omg omg! Guelmino is nog nooit gesubmit, fact!!
Mike Kyle vs. Gegard Mousasi
Mousasi gaat zijn visitekaartje afgeven met een 1st round KO
Ed Herman vs. Ronaldo Souza
2nd round submission
main card om 4 uur, daarvoor de prelimsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat begint het vannacht?
Ik had niet anders verwacht. De eerste ronde viel mee maar nu gaat het meer zoals ik verwachtte.quote:
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij wel, normaal krijgt ie op zijn flikker, van de vrouw
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:37 schreef Broempoe het volgende:
Volgens mij kan Gegard best gemakkelijk 185 halen
Als je hem bijvoorbeeld gaat vergelijken met Yushin Okami, moet je toch concluderen dat Mousasi een kleiner frame heeft.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pssst... barnett heeft griep gehad
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 05:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat redt hij niet? Champion worden?
die HW'squote:Op zondag 13 januari 2013 05:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat redt hij niet? Champion worden?
Er is volgens mij geen heavyweight die zo goed kan worstelen als hij, dat is al een enorm voordeel.quote:
LHW is meer stacked en moet je toch nog wennen, aan je nieuwe gewichtquote:Op zondag 13 januari 2013 05:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen heavyweight die zo goed kan worstelen als hij, dat is al een enorm voordeel.
Ik denk dat Mir weinig in te brengen zal hebben. Maar daarna gaat hij toch naar LHW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, nou, ik kreeg wel op mijn flikker een paar minuten later.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij wel, normaal krijgt ie op zijn flikker, van de vrouw
Leg kicks don't win fights.quote:
Hij verkiest LHW ook omdat hij niet tegen Cain wil vechten. Ik denk dat hij zonder problemen door de divisie zal stormen om dan uiteindelijk een end te brengen aan de Bones hype!quote:Op zondag 13 januari 2013 05:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
LHW is meer stacked en moet je toch nog wennen, aan je nieuwe gewicht
Bones is allang geen hype meer sufferd. Hij is een van de beste vechters die de sport heeft voortgebracht.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hij verkiest LHW ook omdat hij niet tegen Cain wil vechten. Ik denk dat hij zonder problemen door de divisie zal stormen om dan uiteindelijk een end te brengen aan de Bones hype!
Volgens mij wimpelt hij juist alle excuses weg en zegt gewoon dat zijn kop er niet goed bij was. Dat gebeurd weleens. Klario.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.espn.co.uk/ufc/sport/story/187980.html
Dos Santos offers catalogue of excuses for UFC 155
Junior Dos Santos has attempted to explain his lop-sided UFC heavyweight title defeat to Cain Velasquez, claiming he had personal problems leading into the fight and peaked too early in his training.
Dos Santos suffered his first UFC defeat in the December 29 main event, losing his championship belt to Velasquez following a dominant display by the challenger.
The Brazilian claims he was not in the right mindset prior to the fight, and he also says doctors have revealed he had a catalogue of physical restrictions at UFC 155.
"Really it was my head," Dos Santos told Nagradedo MMA. "I had some personal things going on, a bit of my attention was lacking because of it.
"And another thing. Soon after the fight I went to the hospital and had a scan, which showed my creatine level was too high. The normal level is up to 300, mine was in 1400.
"I also had trouble in the urine and kidneys. The explanation of the doctors is that I pushed over the line, I overtrained and problems could have happened even before the fight… I was so good that I ended up crossing the line.
"That was the explanation of doctors. Mine is that I was not good with my head, was having personal problems and did not go well mentally in the fight."
========================
Cain had gewoon een veel beter gameplan
wie zegt dat Cain zo lang zijn HW belt gaat houden?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hij verkiest LHW ook omdat hij niet tegen Cain wil vechten. Ik denk dat hij zonder problemen door de divisie zal stormen om dan uiteindelijk een end te brengen aan de Bones hype!
Strikeforce heeft altijd van die goede mismatches dat maakt het leukquote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Paxlie het volgende:
Overigens net het event gekeken en mother of gawd wat een epische mismatches. Het is dat Marquardt dacht dat hij het wel ff in 1 of 2 rondes zou fiksen maar anders was het helemaal suf.
Totaal niet wat mij betreft. Doe mij maar een GSP-Condit of Henderson-Edgar gevecht. Twee gasten die zich uit de naad hebben getraind voor een gevecht en vervolgens gaan kijken wie van de twee er net ff beter is. Hendriks - Kampmann valt ook in die categorie, veel vermakelijker dan dit soort events.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Strikeforce heeft altijd van die goede mismatches dat maakt het leuk
Laat ik het zo zeggen, Bones gaat het een stuk moeilijker hebben tegen Cormier dan wie dan ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat Cain zo lang zijn HW belt gaat houden?
En wat wil Cormier dan gaan beginnen met zijn korte armpjes en beentjes? JBJ wint gewoon van Cormier.
Natuurlijk zie ik dat ook liever maar in de mindere organisaties hebben ze nou eenmaal minder diepte in de divisies. Bij Strikeforce weet ik van te voren al dat er finishes komen en dat is ook wel eens leuk om te zien.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Totaal niet wat mij betreft. Doe mij maar een GSP-Condit of Henderson-Edgar gevecht. Twee gasten die zich uit de naad hebben getraind voor een gevecht en vervolgens gaan kijken wie van de twee er net ff beter is. Hendriks - Kampmann valt ook in die categorie, veel vermakelijker dan dit soort events.
Ik zie liever enige diepgang qua training dan dit soort finishesquote:Op maandag 14 januari 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik dat ook liever maar in de mindere organisaties hebben ze nou eenmaal minder diepte in de divisies. Bij Strikeforce weet ik van te voren al dat er finishes komen en dat is ook wel eens leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |