Ik zou bijna denken Rodney Faverus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hele oude foto, maar dat is niet Roberto in ieder geval...
wie is er dan white en black pride?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben al bezig met aanpassen van de OP.
En wat een gehuil ineens over de tt?!
Whatever. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie is er dan white en black pride?
tjonge, heb je zand in je kutje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Whatever. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Wordt toch eens een keer volwassenquote:
idd, als een blanke "white pride" had staan, dan is het racistich en het hek van de dam, Cain komt er gewoon mee weg, een vorm van positieve discriminatie, zeg maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Lesnar het volgende:
hehe ook de discussie over brown pride nu hier. Wordt veel over gesproken op de Amerikaanse fora.
Wat mij betreft een dubbele moraal. White pride of black pride wordt als aanstootgevend gezien. Volgens DFW heeft "brown pride" met zijn herritage te maken en moet men niet zeuren.
Dankjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik waardeer iig je inzet voor de OP
ja, in bellator ,maar weet zijn naam niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef ChesterPerry het volgende:
is er ooit een vechter geweest met een hakenkruis tattoo, waffen teken of zon aryan brotherhood tattoo eigenlijk?
Ik zou dezelfde TT gedaan hebben broeder, goede keuze dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben al bezig met aanpassen van de OP.
En wat een gehuil ineens over de tt?!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde TT gedaan hebben broeder, goede keuze dus.
nice ff kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Toen ik Cain voor het eerst zag met die Brown Pride tattoo dacht ik dat hij bij die gang hoorde.
Die is al dood... Die heette volgens mij Holme of zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]Dank!
@ ChesterPerry: er zijn wel wat mma vechters met een hakenkruis, zo is er een (ik dacht) Noorse mma vechter en die vecht meestal met een rashguard of t-shirt. Kan ff niet op zijn naam komen.
quote:Oh Geez. This does not sound good.
In what is perhaps the most ironic twist of fates in UFC history, it has been rumored that UFC commentator Mike Goldberg yes, that would be Mike Goldberg, not Joe Rogan, the weed-loving, LSD enthusiast with a DMT molecule tattooed on his arm who can often be seen shouting at you in a coke rage alongside Goldberg has apparently taken a leave of absence from the UFC to enter rehab for a pill addiction.
Goldy in rehab?! Lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Miller heeft al tegen Diaz gevochtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef wc-eend het volgende:
Ik wil miller of lauzon wel eens tegen een diaz zien knokken.. of is die er wel eens geweest
Lauzon wordt kapot gebokst door Nick Nate Diaz. Stockton slap galorequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef n00cL30n het volgende:
Toch benieuwd hoe Lauzon het er tegenwoordig vanaf zou brengen tegen een Diaz.
Tegen Nick zal het em niet worden want die is een gewichtsklasse hoger.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Lauzon wordt kapot gebokst door Nick Diaz. Stockton slap galore
Beide staan op de kaart voor UFC 156quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat doet Dunham tegenwoordig? Of Volkmann.
Volkmann een makkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hij kan op een goede dag tegen bijna iedereen wel een win pakken. Wat doet Dunham tegenwoordig? Of Volkmann.
MMA math: Wiman > Sass > Volkmannquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef Fenomeno het volgende:
1. Bendo
2. Maynard
3. Diaz
4. Pettis
5. Varner
6. Cerrone
7. Jim Miller
8. Dos Anjos
Dat is imo een duidelijke top 8, daaronder komt inderdaad een hele brede subtop waar je over kunt discussiėren of Volkmann bij de beste 10 zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |