SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij mag t vast niet over straat schreeuwenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. In feite kan/mag hij er geen uitspraken over doen.. Tenminste, dat waren mijn instructies..maar een "wat heb je gekocht
" en "veel plezier ermee vanavond" mag vast wel
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Je bent vandaag gewoon vervelendquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is hoor vandaag
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lees ik het goed dat ze gaan afspreken in de tapasbar
Heb hem ff gespytoold en zo al die berichtjes gelezen. Ze zijn nu al bij deel 3![]()
![]()
Ja, nu ben ik geen pakjesbezorger meer, das nou jammerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe mijn vrouw die modelbouw bestellingen aanneemt
Nee, ik heb er geen aquarium voorquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit grote waterplanten ontvangen, zeker. Die zijn behoorlijk zwaar
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
IIk doe helemaal nietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent vandaag gewoon vervelend
Ja ben nu topic 3 aan het doorlezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Heb hem ff gespytoold en zo al die berichtjes gelezen. Ze zijn nu al bij deel 3![]()
![]()
Hoe werkt het betaal systeem van TNT?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik geen pakjesbezorger meer, das nou jammerRustig aan.![]()
Sowieso wenste ik iedereen veel plezier met hetgeen erin zat, of het nou kleding was of auto onderdelen ofzo.. Ik bedoel ze bestellen het niet om het in de kast te zetten en nooit meer naar te kijken..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag t vast niet over straat schreeuwenmaar een "wat heb je gekocht
Dat jij je er dan ongemakklijker bij voelt omdat het een bekende is snap ik dan ook wel weer
Toen "de post" nog Ambtenaren waren hadden ze een echte geheimhoudingsplicht. Geen idee hoe het nu zit....quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag t vast niet over straat schreeuwenmaar een "wat heb je gekocht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, ik had nooit rembours zendingen..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt het betaal systeem van TNT?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik had nooit rembours zendingen..
Je loon.Rustig aan.![]()
Je hebt je dag nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is hoor vandaag.
![]()
Ohh.. Geen idee ook, ik werkte voor een 3e partij, en heeft ook maar een korte tijd geduurt..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hmmmmm
Glas 7-up of een mok thee?
Van nog een mok thee moet ik zo plassen vannacht
Maar thee is lekkerder dan 7-up![]()
![]()
Recordpoging?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik heb wel veel gepost vandaag geloof ik14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat is wel bij Selekt, ik hoorde van TNT per uur ofzo...quote:
Kan er ook niks over vinden op die site van TNT en als je er wilt werken moet je via via soliciteren ofzo (uitzendbureau en dergelijk)Rustig aan.![]()
kleine kop thee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm
Maar thee is lekkerder dan 7-upThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Euhwm zal wel nie heel veel schelen in de mate van blaas-vulling hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm
Maar thee is lekkerder dan 7-up
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
per uur lijkt me niet... dan kun je hele dag op de parkeerplek blijven staan met je bus pakketjes... ze willen wel stimuleren dat je zo veel mogelijk pakjes bezorgd neem ik aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel bij Selekt, ik hoorde van TNT per uur ofzo...
Kan er ook niks over vinden op die site van TNT en als je er wilt werken moet je via via soliciteren ofzo (uitzendbureau en dergelijk)They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb alleen grote mokkenquote:
Glas is kleiner dan mokquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhwm zal wel nie heel veel schelen in de mate van blaas-vulling hoor![]()
![]()
Punt is... TNT bezorgd veel meer dan selekt..
De pakket dichtheid van TNT is dan ook veel dichter, dus als je bij TNT werkt verdien je meer als je hetzelfde uitbetaald krijgt per pakketje...
Aangezien selekt al enorme minimumloon is... Kan het haast niet slechter zijn bij TNT tenzij ze daar per uur betalen... Dan boeit snelheid toch geen reet meer.Rustig aan.![]()
tot de helft vullen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen grote mokken
[..]
Glas is kleiner dan mok
Ach gewoon doorgaan met postenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm
Nee liever nietIk heb geen idee wat mijn hoogste ooit is geweest
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gewoon ffies plassen voor je naar bed gaat helpt ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen grote mokken
[..]
Glas is kleiner dan mok
Kvind dat ze minimumloon moeten doen per uur + 30 cent per pakje ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
per uur lijkt me niet... dan kun je hele dag op de parkeerplek blijven staan met je bus pakketjes... ze willen wel stimuleren dat je zo veel mogelijk pakjes bezorgd neem ik aanRustig aan.![]()
ik ben namelijk een thee expertquote:
Nou.. Ik moest perse om 5 uur stoppen en terugrijden.. Niet dat ik het deed.. Maar ik kreeg wel per uur, en je scande de pakketjes, en dat werd doorgestuurd, dus konden ze zien wat je deed en hoe snel..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
per uur lijkt me niet... dan kun je hele dag op de parkeerplek blijven staan met je bus pakketjes... ze willen wel stimuleren dat je zo veel mogelijk pakjes bezorgd neem ik aanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon ffies plassen voor je naar bed gaat helpt ookwat een goede tip...! daar gaat t dus altijd mis bij mij. je moet plassen VOOR je naar bed gaat
Ja dat doe ik echt 6 keer voordat ik echt ga slapenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon ffies plassen voor je naar bed gaat helpt ook
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uit![]()
![]()
Ja of je moet een fake-squirter zijn en bij het klaarkomen je partner in zijn bakkes piesen, dan kan je het gewoon in bed doen zonder dat het opvaltquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]wat een goede tip...! daar gaat t dus altijd mis bij mij. je moet plassen VOOR je naar bed gaat
Oude vrouwen probleempjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat doe ik echt 6 keer voordat ik echt ga slapen
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uit
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Moet je overdag ook zo vaak plassen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uitDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hm... mijn hond is nog beter zindelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uitmisschien moet je tijdelijk in een bench slapen?
Al eens gedacht aan een blaasontsteking?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bekkenbodemspieren meer trainenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uit![]()
![]()
Ik heb het al heel mijn levenquote:
Ja tuurlijk, maar ik drink ook 2,5 liter theequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je overdag ook zo vaak plassen?![]()
![]()
10 euro per uur ofzo?>quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
. Niet dat ik het deed.. Maar ik kreeg wel per uur, en je scande de pakketjes, en dat werd doorgestuurd, dus konden ze zien wat je deed en hoe snel..Rustig aan.![]()
Je was al heel jong oud?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ehm, schat, zou jij je niet eens op diabetes laten testen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het al heel mijn leven
[..]
Ja tuurlijk, maar ik drink ook 2,5 liter theeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Diabetes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je overdag ook zo vaak plassen?14 SHADES OF GREY
dan verdient t nog wel redelijk... mits je niet de auto af hoeft te tanken op eigen kosten?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Al heel mijn leven een blaasontstekingquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Al eens gedacht aan een blaasontsteking?
Dat is wel knap
Goed planquote:![]()
![]()
Ik ben in december overal op getestquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, schat, zou jij je niet eens op diabetes laten testen?
Ik ben helemaal gezond
Ik had zelfs geen ijzertekort
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 20:46:41 ]![]()
Oh dan verdien ik bij selekt nog meer met 60-70 cent per pakjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minder dan dat.. 8 of minder zelfs..![]()
Achterlijk hoe weinig we verdienen zeg.
Laatst een pakketje bij iemand bezorgd die betaalde 8 fucking euro voor het pakketje.
Waar moet dat heen gaan dan?![]()
Achterlijk...Rustig aan.![]()
Ach, ik heb nu een echte grote mensen baan enzo, 11 euro per uur, en dan nog toeslagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dan verdien ik bij selekt nog meer met 60-70 cent per pakje![]()
Achterlijk hoe weinig we verdienen zeg.
Wat is jouw grote mensen baan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu een echte grote mensen baan enzo, 11 euro per uur, en dan nog toeslagenRustig aan.![]()
Ik kan me dan ook slecht indenken hoe jij niet gezond kan zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben in december overal op getest
Ik ben helemaal gezond
Ik had zelfs geen ijzertekortJij straalt energie!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
wat voor thee drink je ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben in december overal op getest
Ik ben helemaal gezond
Ik had zelfs geen ijzer tekort
zwarte thee is minder goed voor je blaasThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dag schatjes
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Speltip zoveel: Keep your eye on the ball scquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik let ook even niet op hoor, gelijk 40 posts verder.
Is dat dan netto of bruto?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu een echte grote mensen baan enzo, 11 euro per uur, en dan nog toeslagenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Doucheputje al droog ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook slecht indenken hoe jij niet gezond kan zijn.Jij straalt energie!
De theetjes van het theewinkeltjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor thee drink je ?
zwarte thee is minder goed voor je blaas
En alleen die sweethearts is zwarte thee geloof ik![]()
![]()
Volgens mij zit ik ook tegen een blaasontsteking aan te hikken, dus er gaat de komende dagen veel water in.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar het gaat zo snel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speltip zoveel: Keep your eye on the ball sc![]()
![]()
Bruto, nog wel een paar cent meer, maar om en na bij de 11 euro..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nee, dus ik heb een camera kabel meegenomen. In de hoop dat die lang genoeg is. En dan komt een vriend van mij morgen boren en aansluiten.quote:
alles in een blauw zakje is zwarte thee... zou ik die even laten staan, kijken wat dat met je blaas doet. en evt kamille thee extra dinkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
De theetjes van het theewinkeltje
En alleen die sweethearts is zwarte thee geloof ikThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik hoop dat het lukt!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dus ik heb een camera kabel meegenomen. In de hoop dat die lang genoeg is. En dan komt een vriend van mij morgen boren en aansluiten.![]()
ik wacht nog even...quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Vind het eigenlijk best wel onderbetaald, je hebt toch wel een aardige verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bruto, nog wel een paar cent meer, maar om en na bij de 11 euro..![]()
Gewoon ffies van die cranberriepillen opvissen; er zit er hier op de bank een die heeft ze gewoon standaard in huis....quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zit ik ook tegen een blaasontsteking aan te hikken, dus er gaat de komende dagen veel water in.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nja, hetis ook een coaxachtige kabel, dus datzou moeten lukken..maar de lengte, daar maak ik me zorgen over..quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ik heb geen blauwe zakjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles in een blauw zakje is zwarte thee... zou ik die even laten staan, kijken wat dat met je blaas doet. en evt kamille thee extra dinken
Dus dan is die sweethearts ook geen zwarte thee![]()
![]()
Cranberrysap schijnt goed te zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zit ik ook tegen een blaasontsteking aan te hikken, dus er gaat de komende dagen veel water in.![]()
Ja, maar ik heb ook diverse toeslagen etc..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel onderbetaald, je hebt toch wel een aardige verantwoordelijkheid.
Ik zal er eens een loonstrookje bij pakken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar dat is vies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cranberrysap schijnt goed te zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het staat er meestal ook gewoon op he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe zakjes
Dus dan is die sweethearts ook geen zwarte thee![]()
![]()
of ze hebben n fout gemaakt ...? moet je ff kijken naar de kleur van de thee en de aanslag (als je t herkent tenminste, anders heeft staren geen zin hihi)quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe zakjes
Dus dan is die sweethearts ook geen zwarte theeThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
True. Maar ik post hier nog niet zolang mee en m'n andere SC is de laatste tijd een stuk rustiger, dus ik ben het niet meer gewend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen tegenwoordig..![]()
cranberry saus verkopen ze toch bij ikea...? (bij de gehaktballetjes?) die is vies! (en ze worden boos als je zegt dat je geen jam erbij wil.... "het is geen jam, het is saus!"quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cranberrysap schijnt goed te zijn.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Zoals ik zei, geen idee. En al helemaal niet van wat ze bij de Ikea verkopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
cranberry saus verkopen ze toch bij ikea...? (bij de gehaktballetjes?) die is vies! (en ze worden boos als je zegt dat je geen jam erbij wil.... "het is geen jam, het is saus!"![]()
![]()
Ja maar wij halen verse theequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het staat er meestal ook gewoon op he.
Dan staat alleen het naampje van de thee erop
Ik ga morgen toch weer langs het theewinkeltje, dus dan vraag ik het evenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ze hebben n fout gemaakt ...? moet je ff kijken naar de kleur van de thee en de aanslag (als je t herkent tenminste, anders heeft staren geen zin hihi)![]()
![]()
Cranberrypillen zijn smaakloos en je slikt ze door met een glas water....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom kom ik nou steeds weer langs die foto's van Nicole Minetti??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gewoon als je een blaasontsteking op voelt komen een grote hand vitamine c tabletten nemen. Je lichaam neemt op wat het nodig heeft en de rest pies je sowieso uit. Maar het heeft bij mij wel geholpen. Kreeg de tip van een apotheker..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cranberrysap schijnt goed te zijn.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
ik mag van mezelf geen thee kopen... heb ruim 25 soorten thee staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wij halen verse thee
Dan staat alleen het naampje van de thee erop
[..]
Ik ga morgen toch weer langs het theewinkeltje, dus dan vraag ik het even
Ja, maar dat lust ik niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cranberrysap schijnt goed te zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik alleen de thee die ik bij jou gedronken had.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik mag van mezelf geen thee kopen... heb ruim 25 soorten thee staan
En die haal ik steeds weer
Meestal 6 soorten op voorraad
Ik had ook kerst thee gehaald maar die vond ik bah![]()
![]()
EN LEKKER SCHREEUWEN HÈ!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef xFriendx het volgende:
Moet opeens aan het nummer 'Zombie' denken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Goeie pot seks en dan vroeg slapen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Keuzes, keuzes
Jersey Shore seizoen 4 gaan kijken?
The Hills seizoen 1 gaan kijken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trekt vanzelf wel weer bijquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True. Maar ik post hier nog niet zolang mee en m'n andere SC is de laatste tijd een stuk rustiger, dus ik ben het niet meer gewend.
Dat kan nog nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goeie pot seks en dan vroeg slapen?![]()
![]()
Ik had per ongeluk een mixdoosje gekocht. Nu heb ik sinaasappeltheequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik mag van mezelf geen thee kopen... heb ruim 25 soorten thee staan![]()
![]()
Euhm, op zijn ventieltje blazen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik heb een aantal dubbele.. en die blijven dubbel, omdat ik ze niet lekker vind... probeer t altijd te slijten aan bezoek, maar dat lukt meestal ook maar 1x.. omdat t VIES is...!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik alleen de thee die ik bij jou gedronken had.
En die haal ik steeds weer
Meestal 6 soorten op voorraad
Ik had ook kerst thee gehaald maar die vond ik bahThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
Cranberrypillen zijn smaakloos en je slikt ze door met een glas water....![]()
die is idd vies ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een mixdoosje gekocht. Nu heb ik sinaasappeltheeThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Veel water drinken (en dus veel plassen) helpt bij mij primaquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die is lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een mixdoosje gekocht. Nu heb ik sinaasappelthee![]()
![]()
Gooi ze dan gewoon wegquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een aantal dubbele.. en die blijven dubbel, omdat ik ze niet lekker vind... probeer t altijd te slijten aan bezoek, maar dat lukt meestal ook maar 1x.. omdat t VIES is...!!
Lastug raadselquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een mixdoosje gekocht. Nu heb ik sinaasappelthee![]()
![]()
Nog viezer: rooibos-sinaasappelthee.![]()
mja... maar dat vind ik dan ook weer zonde... wellicht komt er ooit iemand langs die t wel lekker vind... de upc-meneer, jehova-getuige...?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
weggooienquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een aantal dubbele.. en die blijven dubbel, omdat ik ze niet lekker vind... probeer t altijd te slijten aan bezoek, maar dat lukt meestal ook maar 1x.. omdat t VIES is...!!
Ik ga die kerstthee straks ook weg gooien als niemand hem wil![]()
![]()
Voedselbank.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar dat vind ik dan ook weer zonde... wellicht komt er ooit iemand langs die t wel lekker vind... de upc-meneer, jehova-getuige...?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
aller viest: honing-anijs theequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog viezer: rooibos-sinaasappelthee.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat klinkt idd viesquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog viezer: rooibos-sinaasappelthee.
Het is gewoon een complot, het zag eruit als groene thee. En dat zat er ook in, maar nu stiekem gemengd met sinaasappelthee!
Ze konden er anders niet afkomen waarschijnlijk![]()
![]()
Ik had trouwens in Belgie/Frankrijk Bosvruchten thee die ook echt paars/roze werd.. dat vond ik toch maar vaag, en die was vies..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
kun je daar je oorlogs-voorraad thee langs brengen? ook als pakjes aangebroken zijn>quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Die is juist lekker johquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat klinkt idd vies
Het is gewoon een complot, het zag eruit als groene thee. En dat zat er ook in, maar nu stiekem gemengd met sinaasappelthee!
![]()
Vast welquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je daar je oorlogs-voorraad thee langs brengen? ook als pakjes aangebroken zijn>
ik heb ook dat soort thee... niet heel lekker, is een beetje zurigquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had trouwens in Belgie/Frankrijk Bosvruchten thee die ook echt paars/roze werd.. dat vond ik toch maar vaag, en die was vies..They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Citroentheequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat klinkt idd vies
Groene Thee/Citroen
Dus donderschaal je hoop suiker erin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb ook dat soort thee... niet heel lekker, is een beetje zurig
Aangebroken nemen ze niet aan, dacht ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je daar je oorlogs-voorraad thee langs brengen? ook als pakjes aangebroken zijn>“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahahaha afgesprokenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan mag jij ze komen opmaken
Of gratis af te halen... iets voor je kringloopwinkel?![]()
![]()
aaaahw haha mensen mogen alleen wat kopen als ze sinaasappelthee drinkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan mag jij ze komen opmaken
Of gratis af te halen... iets voor je kringloopwinkel?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Gemeen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat klinkt idd vies
Ik vind alle thee wel lekker, behalve de standaard rooibos theequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Citroenthee![]()
Groene Thee/Citroen
Rooibos thee van theewinkeltje is wel lekker![]()
![]()
Hmmm.. Twijfel..
Macaroni met boerenkool/rode pesto/ tomaten/pijnboompitten/feta saus of chinees..
chineesquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmmm.. Twijfel..
Macaroni met boerenkool/rode pesto/ tomaten/pijnboompitten/feta saus of chinees..![]()
![]()
ik vind alle thee vies behalve de chemische mint thee van de lipton.. Die lust ik nog net.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind alle thee wel lekker, behalve de standaard rooibos thee
Rooibos thee van theewinkeltje is wel lekker
Die laatstequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmmm.. Twijfel..
Macaroni met boerenkool/rode pesto/ tomaten/pijnboompitten/feta saus of chinees..
ik zou voor t eerste gaan (maar dan zonder de boerenkool) rest is lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmmm.. Twijfel..
Dat kan je niet maken. Dan is CA binnenkort werkloos doordat ze niks verkopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw haha mensen mogen alleen wat kopen als ze sinaasappelthee drinken![]()
![]()
heb de saus al klaar, maar die boerenkool erin is juist lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou voor t eerste gaan (maar dan zonder de boerenkool) rest is lekker
gewoon koud dan natuurlijk.... pasta koken, af laten koelen en dan de pesto, tomaatjes en pijnboompitten en feta erover!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou voor t eerste gaan (maar dan zonder de boerenkool) rest is lekkerThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind alle thee vies behalve de chemische mint thee van de lipton.. Die lust ik nog net.![]()
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst verse muntthee opDie is ook wel lekker
Maar geen halve liters![]()
![]()
Werkt dit echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
verse vind ik dus ook smerigquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar geen halve liters
verse munt thee is lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar geen halve litershad van de zomer mint plamtjes in de tuin, maar dronk zoveel, dat t niet snel genoe kon aangroeien. van de zomer nieuwe planten!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Werkt dit echt?
Probeer het uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Werkt dit echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het uittesten![]()
bij wie, neem je zelf ook een pup, wel ras.... AAAAHWquote:
bij jonufuquwurutuyupusudufuguhukujuluzuxucuvubunumun dude sowieso niet.quote:
Werkt dit echt?
Bij mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet vanwege de meest voor de hand liggende reden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij jonufuquwurutuyupusudufuguhukujuluzuxucuvubunumun dude sowieso niet.![]()
![]()
Dit is het beste ras.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij wie, neem je zelf ook een pup, wel ras.... AAAAHW
gedver raspatatquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is het beste ras.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ghehehequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is het beste ras.
[ afbeelding ]wel lekker!
FRIET!quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Jamaar jijquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij niet.
En niet vanwege de meest voor de hand liggende reden.![]()
Maar jij
heet dat in limburg rasfriet? of wel gewoon raspatat>?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Waarheid.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je snapte me toch wel hè?quote:
Wat ik?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou hier dan, een pup.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thee is gezonder.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met thee of 7-up?
iK BEN ER NOG STEEDS NIET UITA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Azijn. Gewone huishoudazijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met thee of 7-up?
iK BEN ER NOG STEEDS NIET UITBeter onethisch dan oneetbaar![]()
THEE!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met thee of 7-up?
iK BEN ER NOG STEEDS NIET UIT![]()
Hartje, kusje, likje? Duidelijke taal.quote:
Gizmoquote:![]()
En het is Mogwai, Gremlins worden het pas na eten na middernacht
Ja toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hartje, kusje, likje? Duidelijke taal.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met thee of 7-up?
iK BEN ER NOG STEEDS NIET UITNu heb ik zin in 7-up.
![]()
![]()
Ik heb nog een dichte fles fanta-zero.. Ik durf hem niet te proberenquote:
Ik heb de films laatst weer gekeken, blijven toch wel goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gizmo![]()
En het is Mogwai, Gremlins worden het pas na eten na middernacht![]()
Fles open, schenken, fles dicht.. Das 3, niet 1.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Voor thee moet ik 2 handelingen doen.
Voor 7-up maar 1Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Thee is 3x zo lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Voor 7-up maar 1![]()
ja ze werden eng idd... maar dacht dat alles gewoon gremlin heettequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gizmo![]()
En het is Mogwai, Gremlins worden het pas na eten na middernachtLang geleden dak dat gezien heb man
ik ben geen limbolander. En het is "ik wil rasfriet, en anders niet!"quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heet dat in limburg rasfriet? of wel gewoon raspatat>?
En dus friet.
Hoe heet die tent in Nijmegen ook alweer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben geen limbolander. En het is "ik wil rasfriet, en anders niet!"
En dus friet.![]()
Opstaan-waterkoker aanzetten-gaan zitten-opstaan-water in mok doen-theezakje vullen met thee-theezakje in thee doen-gaan zitten is 8 handelingenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fles open, schenken, fles dicht.. Das 3, niet 1.![]()
![]()
Ik heb dat altijd onthoudenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ze werden eng idd... maar dacht dat alles gewoon gremlin heetteLang geleden dak dat gezien heb man
Zo ken ik nog een filmreeks met enge harige gehaktbal-size wezentjes die alles van vleesch opeten en in 1 film samen een grote bal worden.. Waren ook mensen vanuit de ruimte bij met 1 of andere vormveranderende figuur...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
7-up = bakken suikerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Voor 7-up maar 1Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tijd voor een Quooker dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opstaan-waterkoker aanzetten-gaan zitten-opstaan-water in mok doen-theezakje vullen met thee-theezakje in thee doen-gaan zitten is 8 handelingenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Critters?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd onthouden
Zo ken ik nog een filmreeks met enge harige gehaktbal-size wezentjes die alles van vleesch opeten en in 1 film samen een grote bal worden.. Waren ook mensen vanuit de ruimte bij met 1 of andere vormveranderende figuur...![]()
Vriendin van me verwacht twee Shih tzu nestjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij wie, neem je zelf ook een pup, wel ras.... AAAAHW.
ciceq? Ackertje? Mickey's corner? Welke? We hebben er 30.000?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe heet die tent in Nijmegen ook alweer?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Je bedoelt die motorzaak die voor iedereen wel een passende helm heeft, maar niet voor mij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ciceq? Ackertje? Mickey's corner? Welke? We hebben er 30.000?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die zelf zijn friet maakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ciceq? Ackertje? Mickey's corner? Welke? We hebben er 30.000?
In het centrum![]()
aaahw dat zijn wel kleine bolletjes altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendin van me verwacht twee Shih tzu nestjes.
Even gezocht, dat is 'm iddquote:
Er zijn zelfs 4 films van zie ik nu :0
Oh dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even gezocht, dat is 'm idd
Er zijn zelfs 4 films van zie ik nu :0![]()
die bij smetiusstraat of die bij lange hezelstraat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zelf zijn friet maakt.
In het centrumSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Lange hezelstraatquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die bij smetiusstraat of die bij lange hezelstraat?![]()
En ik me rot googelen waffoor booze "The Hills" nou weer is....quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Het is geworden:
Sprite en The HillsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
http://followmy.tv/shows/19411/The_Hillsquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik me rot googelen waffoor booze "The Hills" nou weer is....![]()
patathuys. Maar dat zijn geen nijmegenaren die daar inzitten.quote:
we hadden het over friettentenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die motorzaak die voor iedereen wel een passende helm heeft, maar niet voor mij?
Dit staat erquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://followmy.tv/shows/19411/The_Hillsquote:Woops! This show does not have a summary yet.![]()
Niet? Maar die heeft wel goed spulquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
patathuys. Maar dat zijn geen nijmegenaren die daar inzitten.![]()
Neeeeeeee.quote:Welke tent?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe heet die tent in Nijmegen ook alweer?
Ik over een diepgewortelde frustratie met Nijmegen. Op de 2e plaats de jaarlijkse wielerronde waarin ik 3x op rij in dat freaking steile straatje vanaf de kade naar het centrum op mijn bek ben gegaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hadden het over friettenten
whoopsquote:![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Hills_(televisieserie)
Kutik moet dus eerst Laguna Beach gaan kijken
![]()
![]()
dat wel. Heb je die mozzarellasticks al eens op?quote:
Nijmegenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik over een diepgewortelde frustratie met Nijmegen. Op de 2e plaats de jaarlijkse wielerronde waarin ik 3x op rij in dat freaking steile straatje vanaf de kade naar het centrum op mijn bek ben gegaan![]()
![]()
Dat heet nu toch Piccolino?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nijmegen kan er niks aan doen dat jij een raar hoofd hebt, en er ook niks aan doen dat jij niet kan fietsenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik over een diepgewortelde frustratie met Nijmegen. Op de 2e plaats de jaarlijkse wielerronde waarin ik 3x op rij in dat freaking steile straatje vanaf de kade naar het centrum op mijn bek ben gegaan
Neh 1 x was het vallen de schuld van een heerlijke redhead die uit de deur van een kroegje hing... en *baf* mijn hoofd koptequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen kan er niks aan doen dat jij een raar hoofd hebt, en er ook niks aan doen dat jij niet kan fietsen
geen idee, dat veranderd ook om de 2 maandenquote:
Een vriendin van mij nodigde mij een paar maanden terug uit voor hun Facebook. Familie van haar vriend runt nu die tent, dat zijn Italianen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ben er sinds de vierdaagse niet meer geweest.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Ow.
Kom eens langs, zal ik het je uitleggen
quote:
gingersquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh 1 x was het vallen de schuld van een heerlijke redhead die uit de deur van een kroegje hing... en *baf* mijn hoofd kopte
Of ben jij de leukste thuis?quote:
Soms best smakelijkquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoi KT.quote:
Ik zwaai alleen vriendelijkquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
they have no soulquote:
Ha Fera, jij ook hier, wat leukquote:
Je hebt weinig tijd voor Fok over geloof ik, zijn je dagen zo vol?Rustig aan.![]()
Maar vaak wel een mooie huidquote:
Ik bedoelde het lief heur.quote:
Proef ik sarcasme of niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ha Fera, jij ook hier, wat leuk
Je hebt weinig tijd voor Fok over geloof ik, zijn je dagen zo vol?Zo moeilijk te lezen uit tekst.
Ik had inderdaad wel andere dingen te doen afgelopen week. Verder vind ik het hier steeds minder tof worden, dus dan hang ik er automatisch minder rond.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oow.... minder tof.... ik hoop dat ik daar niet in negatieve zin aan bijdraag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme of niet?Zo moeilijk te lezen uit tekst.
Ik had inderdaad wel andere dingen te doen afgelopen week. Verder vind ik het hier steeds minder tof worden, dus dan hang ik er automatisch minder rond.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik geef ook lichtquote:
Als je van roomblank en sproeten houdt wel, jaquote:.
Neehoor geen sarcasme, meer dat niemand gedag zegt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme of niet?Zo moeilijk te lezen uit tekst.
Ik had inderdaad wel andere dingen te doen afgelopen week. Verder vind ik het hier steeds minder tof worden, dus dan hang ik er automatisch minder rond.
Ah, waar hang je dan rond?Rustig aan.![]()
Nee hoor, vat het vooral niet persoonlijk op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow.... minder tof.... ik hoop dat ik daar niet in negatieve zin aan bijdraag?
MSN, Facebook. Maar nog meer in het echte leven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor geen sarcasme, meer dat niemand gedag zegt.
Ah, waar hang je dan rond?
MSN, wordt dat nog gewoon gebruikt ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
MSN, Facebook. Maar nog meer in het echte leven.
Daar buiten zegmaar? Achter het raam?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
MSN, Facebook. Maar nog meer in het echte leven.![]()
Nee niet achter dat raam...![]()
Ik ook wel hoor, maar hou toch altijd meer dan zat tijd over... Wat doe jij dan zoal?Rustig aan.![]()
zoquote:
Zolang het maar een gat heeft en een beetje minder tegenstribbelt, of niet?
Ik heb er heeeeeel lang niets mee gedaan, maar toevallig heb ik twee FOK!kers op MSN. Dat kletst wel fijner dan bijvoorbeeld facebook of DM.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MSN, wordt dat nog gewoon gebruikt ja?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oownee ze moet wel lekker tegenstribbelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo
Ik heb nu vakantie, die heb ik voornamelijk doorgebracht met Gitaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar buiten zegmaar? Achter het raam?![]()
Nee niet achter dat raam...![]()
Ik ook wel hoor, maar hou toch altijd meer dan zat tijd over... Wat doe jij dan zoal?Maar verder heb ik nog school, huiswerk, televisie. Ook wil ik weer wat oude hobby's oppakken, zoals tekenen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb 1 Fok-ster op MSN alleen die komt zelden onlinequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er heeeeeel lang niets mee gedaan, maar toevallig heb ik twee FOK!kers op MSN. Dat kletst wel fijner dan bijvoorbeeld facebook of DM.
(of ze heeft me op "Appear invisible" gezet)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oownee ze moet wel lekker tegenstribbelen
Hmm...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, die heb ik voornamelijk doorgebracht met Gitaar.Maar verder heb ik nog school, huiswerk, televisie. Ook wil ik weer wat oude hobby's oppakken, zoals tekenen.
Gewoon zijn gangetje dus.Rustig aan.![]()
zou msn niet dood gaan ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb 1 Fok-ster op MSN alleen die komt zelden online
(of ze heeft me op "Appear invisible" gezet)So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
true, in 2046quote:
Oeh, tekenen. Leuk. Ik ga morgen beginnen met Galadriel, grafietquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, die heb ik voornamelijk doorgebracht met Gitaar.Maar verder heb ik nog school, huiswerk, televisie. Ook wil ik weer wat oude hobby's oppakken, zoals tekenen.
.
MSN wordt stap voor stap geintegreerd in Skypequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef palawan het volgende:
Ik heb msn met skype samengevoegd.
Dus nu ben ik weer op msn te vindenDat zou ik dan wel weer kunnen doen, Skype sta ik altijd ingelogd.
![]()
Mwah. Ik heb twijfels over school, of ik nog wel verder wil met mijn opleiding. Ik weet ook nooit wat ik wil.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Gewoon zijn gangetje dus.
Je wilt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb twijfels over school, of ik nog wel verder wil met mijn opleiding. Ik weet ook nooit wat ik wil.
Gitaar.Rustig aan.![]()
Galadriel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, tekenen. Leuk. Ik ga morgen beginnen met Galadriel, grafiet.
Ik weet nog niet wat ik ga tekenen, het is al wat jaren geleden. Waarschijnlijk begin ik klein en simpel. Het is mijn perfectionisme dat er voor zorgde dat ik de vorige keer gestopt ben. Gewoon pure frustratie, waardoor het niet meer leuk werd.
True.quote:
Maar dat is ook het enige waar ik zeker over ben.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh, je bent nog onzeker of je met mij het bed in duikt vanavond?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
True.
Maar dat is ook het enige waar ik zeker over ben.
Rustig aan.![]()
Nog zo een met humor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, je bent nog onzeker of je met mij het bed in duikt vanavond?
Nee KT, die kans heb je gehad.Ik ben nu loyaal aan de Gitaarman.
Begin met schetsenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Galadriel.
Ik weet nog niet wat ik ga tekenen, het is al wat jaren geleden. Waarschijnlijk begin ik klein en simpel. Het is mijn perfectionisme dat er voor zorgde dat ik de vorige keer gestopt ben. Gewoon pure frustratie, waardoor het niet meer leuk werd..
Ik wil een LotR serie gaan maken. Ik heb een aantal prachtige foto's van Galadriel, Arwen en Gandalf waar ik wat van wil maken. Morgen eerst eens papier kopen.
*burrrrrrrp*
2 volle borden macaroni. Ik ga dood..
Hmm, ik moet beter zien waar mijn kansen liggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
Nee KT, die kans heb je gehad.Ik ben nu loyaal aan de Gitaarman.
Rustig aan.![]()
Ga ik doen. Ik heb van de lieve, baardloze Sint een schetsblok en een set (mooie) tekenpotloden gekregen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin met schetsen.
Ik wil een LotR serie gaan maken. Ik heb een aantal prachtige foto's van Galadriel, Arwen en Gandalf waar ik wat van wil maken. Morgen eerst eens papier kopen.
Ben benieuwd.
Spreid je winkansen, KTquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ik moet beter zien waar mijn kansen liggen.![]()
.
Ik heb wel eens toegegeven dat ik je leuk vond. Maar oké, toen was ik er al overheen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ik moet beter zien waar mijn kansen liggen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*burrrrrrrp*
2 volle borden macaroni. Ik ga dood..
Rustig aan.![]()
Heerlijk tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*burrrrrrrp*
2 volle borden macaroni. Ik ga dood..Nu hopen dat je vriendje niet al te snel weer langskomt anders wordt het buikpijn
Was jij dat met die tip....quote:
Nee, dat was Myr, je bent de 2e die het zegt
Maar je hebt wel gelijk
Rustig aan.![]()
Oh, liefquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik heb van de lieve, baardloze Sint een schetsblok en een set (mooie) tekenpotloden gekregen.
Ben benieuwd.. Ik heb zelf een paar maand terug een dummie gehaald. Misschien is dat ook wat voor jou. Is een boek met tekenpapier erin, zeg maar.
Wel met mijn hulp hoor, als ik gewoon mijn leuke zelf was gebleven was dat vast niet gebeurt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens toegegeven dat ik je leuk vond. Maar oké, toen was ik er al overheen.
Rustig aan.![]()
Dat was toch van die Holland Casino reclame?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was jij dat met die tip....
Nee, dat was Myr, je bent de 2e die het zegt
Maar je hebt wel gelijkO, die heb ik eentje. Even opgraven uit de verhuisdozen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, lief. Ik heb zelf een paar maand terug een dummie gehaald. Misschien is dat ook wat voor jou. Is een boek met tekenpapier erin, zeg maar.
Niet zo negatief over jezelf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel met mijn hulp hoor, als ik gewoon mijn leuke zelf was gebleven was dat vast niet gebeurt.Dat helpt niet mee.
fuckbuddy is geen vriendjequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heerlijk tochNu hopen dat je vriendje niet al te snel weer langskomt anders wordt het buikpijn
![]()
En ook al levert het pijn op, seks gaat voor alles
Nee dat had niet meegeholpen nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
Niet zo negatief over jezelf.Dat helpt niet mee.
Maar dat was wel de ''reden''Rustig aan.![]()
en nu moet ik straks ofzo nog een hoop chinees wegwerken. Ik vind het niet gek dat ik niet mager benquote:
Ook voor de ballen en piemel van vinnie verwisselen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuckbuddy is geen vriendje![]()
En ook al levert het pijn op, seks gaat voor allesRustig aan.![]()
Kijk aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was toch van die Holland Casino reclame?
[..]
O, die heb ik eentje. Even opgraven uit de verhuisdozen.
[..]
Niet zo negatief over jezelf.Dat helpt niet mee.
. Gebruiken. Ik neem die van mij vaak mee, als ik dan inspiratie krijg, dan kan ik het meteen op papier zetten.
En het is leuk om een boek vol schetsen te hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben wel redelijk slank.. Stuur maar door.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu moet ik straks ofzo nog een hoop chinees wegwerken. Ik vind het niet gek dat ik niet mager benRustig aan.![]()
dat is slechts 2 seconden werk, dat kan ik nog wel terwijl mn fb zn broek uittrekt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook voor de ballen en piemel van vinnie verwisselen?
naar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk slank.. Stuur maar door.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Gaan we nu allemaal angstvallig niks meer posten omdat het topic bijna dichtzit?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
te ver.quote:
Jij bent goed met piemels en ballen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat is slechts 2 seconden werk, dat kan ik nog wel terwijl mn fb zn broek uittrekt.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: