Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hij mag t vast niet over straat schreeuwen maar een "wat heb je gekocht " en "veel plezier ermee vanavond" mag vast wel
Sowieso wenste ik iedereen veel plezier met hetgeen erin zat, of het nou kleding was of auto onderdelen ofzo.. Ik bedoel ze bestellen het niet om het in de kast te zetten en nooit meer naar te kijken..
Dat jij je er dan ongemakklijker bij voelt omdat het een bekende is snap ik dan ook wel weer
Dat is wel bij Selekt, ik hoorde van TNT per uur ofzo... Kan er ook niks over vinden op die site van TNT en als je er wilt werken moet je via via soliciteren ofzo (uitzendbureau en dergelijk)
Dat is wel bij Selekt, ik hoorde van TNT per uur ofzo... Kan er ook niks over vinden op die site van TNT en als je er wilt werken moet je via via soliciteren ofzo (uitzendbureau en dergelijk)
per uur lijkt me niet... dan kun je hele dag op de parkeerplek blijven staan met je bus pakketjes... ze willen wel stimuleren dat je zo veel mogelijk pakjes bezorgd neem ik aan
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Punt is... TNT bezorgd veel meer dan selekt.. De pakket dichtheid van TNT is dan ook veel dichter, dus als je bij TNT werkt verdien je meer als je hetzelfde uitbetaald krijgt per pakketje...
Aangezien selekt al enorme minimumloon is... Kan het haast niet slechter zijn bij TNT tenzij ze daar per uur betalen... Dan boeit snelheid toch geen reet meer.
per uur lijkt me niet... dan kun je hele dag op de parkeerplek blijven staan met je bus pakketjes... ze willen wel stimuleren dat je zo veel mogelijk pakjes bezorgd neem ik aan
Kvind dat ze minimumloon moeten doen per uur + 30 cent per pakje ofzo.
Nou.. Ik moest perse om 5 uur stoppen en terugrijden.. Niet dat ik het deed.. Maar ik kreeg wel per uur, en je scande de pakketjes, en dat werd doorgestuurd, dus konden ze zien wat je deed en hoe snel..
Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende: Ja dat doe ik echt 6 keer voordat ik echt ga slapen En dan nog moet ik er in de nacht 1 of 2 keer uit
Oude vrouwen probleempjes.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende: . Niet dat ik het deed.. Maar ik kreeg wel per uur, en je scande de pakketjes, en dat werd doorgestuurd, dus konden ze zien wat je deed en hoe snel..