Men zou een ander echt eens wat meer in zijn waarde moeten laten. Hier en elders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
post waar je op reageerde is weg, dan haal ik de quotes ook weg
Dat is appels met peren vergelijken. Je bent koppig en te persoonlijk als je een bericht moet veranderen/wijzigen etc. Wees wat meer objectief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
Nederland heeft ook al meerdere malen meegedaan aan het WK voetbal
maakt ons nog geen wereldkampioen
Jij en ik gaan hele goede vriendjes worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
das het mooie
ik moet helemaal niets en het kan nog veeeeeeel persoonlijker
Mehmets stinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat heeft Rik jou misdaan? Waarom niet viezemehmet als catagorisatie?
Judas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Wilders opent nieuwe site: Mosknee.nl #3
Heel veel off-topic geneuzel.
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijkquote:
`quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijk
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien jaquote:
Ja, daagggggg. Ik had ook plannen vandaag, maar er ligt teveel sneeuw en daarom blijf ik thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien ja
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet waar. Je maakt onderscheid in moslims, joden etc
ik doel nu op elke Mod met dat anti-semiet gebagger. Jullie maken onderscheid in moslim en jood opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef paddy het volgende:
[..]Dan weer zegt iemand"je mod selectief want je mag alles van joden zeggen en niets van moslims", en nu is het weer andersom.
Ik kan genoeg quotes vinden waarin een user dezelfde bagger etaleert en juist zegt dat sp3c moslims voortrekt op joden.
Met andere woorden? Hij mod gewoon neutraal.
Maar ik ga nu de sneeuw in. Denk dat ik wat langer onderweg ben vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |