Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach de Remlof maatjes hebben zich verzameld
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach de Remlof maatjes hebben zich verzameld
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
Dit dus. Ziet men echt niet in dat dit veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?
ow Paddy is er al overheen geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
Voor jou is er ook nog wel een klus hoor:quote:
Quote me maar dan, faalwijsneus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dude, serieus? Dat je dit kunt posten. Zomaar. Hilarisch
Sorry. Liet mij wat gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
dit is dus niet de heropende versie van dat topic maar NWS feedback
Dat is niet eens nodig, dat is al gebeurd in dit feedback topic. Dat jij het geheugen van een goudvis hebt is jammer. Of ga je je verschuilen achter het feit dat iemand anders het postte, en dat jij je daarin wel kon vinden, zonder het woord "brandbom" te gebruiken? Beetje laf van je, vind je niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Quote me maar dan, faalwijsneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |