abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121083259

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:15:20 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121083667
quote:
Apple says iOS Do Not Disturb glitch will fix itself after January 7th

Apple's iOS devices experienced a time-related bug on New Year's Day that caused the Do Not Disturb feature to fail to disable itself, and in a new support notice, the company writes that the issue will be resolved after January 7th. The issue caused devices using Do Not Disturb on iOS 6 to mute calls and notifications for longer than usual. Apple suggests manually disabling Do Not Disturb in the meantime to fix the problem — but hopefully the company addresses the problem with a permanent solution so it doesn't happen again next year.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121084994
Iemand nog een idee over hoe de flashlight uit te schakelen na een in t water gevallen 4s? Verder werkt ie weer prima. behalve de flash blijft branden :')
pi_121085590
Zo. Appel TV'tje derbie. Leuk spul.
pi_121086221
Waarom is die TT zo verneukt :{
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:09:25 #6
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_121086310
quote:
Toch maar aangeschaft :)
Ik ben benieuwd...
pi_121086457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom is die TT zo verneukt :{
Domme haakjes.
pi_121086525
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Domme haakjes.
Lekker laten staan
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:46:08 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_121088144
Ik wil de iPhone 5 bestellen middels contractverlening bij KPN alleen 1 ding snap ik niet helemaal. Als ik nu enkel het toestel lease en geen sms - minuut - data abo kies kan ik dan alsnog zelf bijv. een sim only afsluiten bij SimYo?

Hoop dat ik hier op de juiste plek van :@
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:48:51 #10
24329 KNAK
ff w88,......
pi_121088280
quote:
Data counter , maar dan een snelheid indicator in je statusbar,.. dit is in settings te vinden, ik zie liever op de homescreen, in de statusbar iets zoals dit up ***kb / down ***kb ... maar dat is er zeker niet?
Mai pben rai~!
pi_121088401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil de iPhone 5 bestellen middels contractverlening bij KPN alleen 1 ding snap ik niet helemaal. Als ik nu enkel het toestel lease en geen sms - minuut - data abo kies kan ik dan alsnog zelf bijv. een sim only afsluiten bij SimYo?

Hoop dat ik hier op de juiste plek van :@
Waarom zou je een toestel willen leasen? Je weet dat je die weer moet inleveren toch?
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:56:39 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_121088604
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom zou je een toestel willen leasen? Je weet dat je die weer moet inleveren toch?
Ja, weet ik. Omdat ik toch elke 2 jaar een nieuwe telefoon wil. En bij VF of T-Mobile moet ik +- ¤ 200,- betalen voor het toestel.
pi_121089308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Omdat ik toch elke 2 jaar een nieuwe telefoon wil. En bij VF of T-Mobile moet ik +- ¤ 200,- betalen voor het toestel.
Ja en nu betaal je voor niks?

Snap echt niet dat je daarvoor zou kiezen. Maar dat ben ik..
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:13:08 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_121089340
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja en nu betaal je voor niks?

Snap echt niet dat je daarvoor zou kiezen. Maar dat ben ik..
Natuurlijk niet maar zoveel scheelt het niet en ik kan bij KPN m'n abo ook nog per maand bijstellen.
pi_121089836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar zoveel scheelt het niet en ik kan bij KPN m'n abo ook nog per maand bijstellen.
DIG / Hi Toestellease
pi_121090659
Hebben vanmiddag onze App gratis gemaakt in de store en we zien in onze statistieken dat mensen gewoon doelloos downloaden. Veel openen de app niet eens, toch benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.
Gelukkig krijgen we wel veel positieve reacties zodat we niet het gevoel hebben dat we het allemaal voor niets hebben gedaan.
Ook enkele tips, ben blij dat ze het niet afkraken maar gewoon mooie kritiek geven. We zijn heel wat anders gewend van gebruikers. Zo blijkt wel dat iPhone mensen een fijn volkje is O+
pi_121090737
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:37 schreef Topicspace het volgende:
Hebben vanmiddag onze App gratis gemaakt in de store en we zien in onze statistieken dat mensen gewoon doelloos downloaden. Veel openen de app niet eens, toch benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.
Gelukkig krijgen we wel veel positieve reacties zodat we niet het gevoel hebben dat we het allemaal voor niets hebben gedaan.
Ook enkele tips, ben blij dat ze het niet afkraken maar gewoon mooie kritiek geven. We zijn heel wat anders gewend van gebruikers. Zo blijkt wel dat iPhone mensen een fijn volkje is O+
Damn, zien jullie dat allemaal? :o
Wat is het voor app? Had het geloof ik al eens gevraagd, maar vergeten :P
pi_121090813
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Damn, zien jullie dat allemaal? :o
Wat is het voor app? Had het geloof ik al eens gevraagd, maar vergeten :P
Een muziek app, wij creëren iedere donderdag een lijst met 100 meest afgespeelde clips op onze site.
En wij kunnen iedere stap volgen (daaruit maken we ook de lijst)
Standaard geeft Apple een status door als iemand de App opstart en ja/nee drukt bij push berichten.
Die kan je dan opslaan in een database.
pi_121091095
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef Topicspace het volgende:

[..]

Een muziek app, wij creëren iedere donderdag een lijst met 100 meest afgespeelde clips op onze site.
En wij kunnen iedere stap volgen (daaruit maken we ook de lijst)
Standaard geeft Apple een status door als iemand de App opstart en ja/nee drukt bij push berichten.
Die kan je dan opslaan in een database.
Ziek man, kan je niet stoppen zeker? Vind het helemaal niet fijn als die ontwikkelaars weten wat ik allemaal doe _O-
Post eens de naam/link van je app? Kijken of ik het gebruik
pi_121091223
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef KNAK het volgende:

[..]

Data counter , maar dan een snelheid indicator in je statusbar,.. dit is in settings te vinden, ik zie liever op de homescreen, in de statusbar iets zoals dit up ***kb / down ***kb ... maar dat is er zeker niet?
Dat kan toch? Ik zie het terug in de video (00:36 - snelheid in statusbar). Of ik begrijp je niet :P.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Lekker laten staan
Beter dan de vorige.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_121092006
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ziek man, kan je niet stoppen zeker? Vind het helemaal niet fijn als die ontwikkelaars weten wat ik allemaal doe _O-
Post eens de naam/link van je app? Kijken of ik het gebruik
Naam/Link doe ik niet omdat ik niet wil spammen en dat nog niet echt nodig vind.
Wij kunnen je wel volgen maar we weten niet wie je bent, dit zou ons namelijk ook te ver gaan en de lijst is opgebouwd uit "woede" voor een niet eerlijke manier van omgaan met data (omgekochte top40) dan zou het voor ons gevoel ook raar zijn om onze data te misbruiken.
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:11:36 #22
24329 KNAK
ff w88,......
pi_121092417
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dat kan toch? Ik zie het terug in de video (00:36 - snelheid in statusbar). Of ik begrijp je niet :P.

[..]

Heb het geinstalleerd. en nee, Data Counter heeft geen 'live' snelheid aanduiding in de status bar. Ik zoek wel eevn verder.. Cydia zit vol met dergelijk spul zie ik nu, alleen of dat alles een live snelheidsaanduiding geeft moet ik nog uitzoeken :)
Mai pben rai~!
pi_121092713
Argh, al mijn apps crashen constant. Ook uit en aan zetten heeft geen nut, je ziet een startscherm en vervolgens zet ie ze vanzelf uit. Hopen dat ik vrijdag een nieuwe telefoon krijg want hier word ik echt gestoord van.
pi_121092743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb het geinstalleerd. en nee, Data Counter heeft geen 'live' snelheid aanduiding in de status bar. Ik zoek wel eevn verder.. Cydia zit vol met dergelijk spul zie ik nu, alleen of dat alles een live snelheidsaanduiding geeft moet ik nog uitzoeken :)
Ah oke. Ik heb momenteel helaas geen jailbreak dus kon het niet uittesten. Weet wel dat een dergelijke tweak bestaat :).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:18:12 #25
24329 KNAK
ff w88,......
pi_121092794
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ah oke. Ik heb momenteel helaas geen jailbreak dus kon het niet uittesten. Weet wel dat een dergelijke tweak bestaat :).

zoiets :)

edit:
Je had toch gelijk.. het is wel mogelijk met die applicatie,. alleen kreeg ik het niet te zien, springtomize zit in de weg met andere statusbar tweaks

edit2:

:)

[ Bericht 16% gewijzigd door KNAK op 02-01-2013 23:25:38 ]
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')