Een leuke foto boven de scheidingspapierenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Syl haar eerste twittertweepert op internet zwaait, zal nog wel minstens een week duren.
Sylivie is dol op soap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verhaallijn in een hele slechte soap
Met een ijsje in haar hand en een grote gemaakte glimlach!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een leuke foto boven de scheidingspapieren
Klappertjes-gate.... zowel voor de klap als voor het moment (oud-en-nieuw)quote:
Was er niet ooit eens een verhaal over gebakken aardappelen die Raf had gemaakt en die ze niet wilde eten, daar is het vast begonnen...potatogate!quote:
JAAAAAAAAAAAquote:
Volgens mij was het hoorntje 2 jaar eerder dan de aardappels, serieusquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was er niet ooit eens een verhaal over gebakken aardappelen die Raf had gemaakt en die ze niet wilde eten, daar is het vast begonnen...potatogate!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij was het hoorntje 2 jaar eerder dan de aardappels, serieus
Fakegate is het al geworden zie ik! Ach ze doen ook fakequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]ok dan wint ijshoorntjesgate....klappertjesgate heeft ook wel wat trouwens
Raf zou haar/hem een beurt gegeven hebben...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat heb ik gemist, watskebeurt met Nikki Plessen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik quotte dit:
'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
Alsof Sylvie met Nikkie op de kiek gaat op vakantie.
Kan Vivi ons misschien updaten?
Viviquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Maar wanneer had dit eigenlijk tot uiting moeten komen? Is dit precies de manier waarop Syl het allemaal gepland had?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Waar hoor jij dat allemaal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Dat Sylvie ooit met Zlatan wipte klopt toch gewoon? Daarom hadden Van Der Vaart en Zlatan toch altijd ruzie? Zlatan maakte er in de kleedkamer nogal eens een toespeling naar.
Geeeeen idee!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wanneer had dit eigenlijk tot uiting moeten komen? Is dit precies de manier waarop Syl het allemaal gepland had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |