abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 21:19:03 #201
37295 Luigi
mario pls
pi_121244504
Ik ben echt veel meer van het twee weken vantevoren rondkijken en beslissen. Ik vind dit maar suf burgerlijk gelul, je vakantie in januari uitzoeken :D.

Wij hadden ooit al een Lonely Planet Egypte gekocht, wisten het helemaal zeker, niks meer aan doen. Twee weken later zaten we in Thailand :D.
pi_121244628
Same here. N moet op zn werk al zn vakantie vastleggen. En voor accommodaties die wij willen. moet je ook wel. N is nu aan het boeken bij een camping die voor drie weken naseizoen nog maar één plek heeft.

Ik boek liever nu iets dat precies is wat ik wij, dan dat ik op het laatste moment genoegen moet nemen met iets dat het nét niet helemaal is. :)
pi_121244715
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Luigi het volgende:
Ik ben echt veel meer van het twee weken vantevoren rondkijken en beslissen. Ik vind dit maar suf burgerlijk gelul, je vakantie in januari uitzoeken :D.

Wij hadden ooit al een Lonely Planet Egypte gekocht, wisten het helemaal zeker, niks meer aan doen. Twee weken later zaten we in Thailand :D.
Lekker juist, nu al een beetje neuzen. O+
pi_121245285
Wij boeken ook al een paar jaar ergens rond januari/februari onze zomervakantie.
Vanaf midden/eind december ben ik al bezig met zoeken (krijg rond die tijd ook altijd de gidsen van oa vacansoleil, heerlijk om doorheen te bladeren vind ik) :D
Dan begin ik op fora ook al wat rond te lezen en maak ik een lijstje met campings.
Tuurlijk heb ik soms weleens dat ik leukere campings zie, maar ik heb nog nooit spijt gehad van onze keuzes. En die leukere campings bewaar ik weer voor het jaar erna :P
Toen we nog in het voor- of naseizoen gingen was het vaak rond maart/april/mei dat we gingen boeken.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_121245343
*verloren is*

Ik wil komende zomer (augustus) op vakantie. We zijn afgelopen zomer naar Denemarken geweest (vakantiepark Danland Bogense, dikke aanrader!) . Maar wil nu wel eens naar het zuiden gaan met de kinderen. Liefst iets met een lekker zwembad voor een (dan) 3,5 jarige en een 1,5 jarige. En geen tent (ivm nachtelijk gespook).

Iemand ideeën?
pi_121245595
quote:
ziet er goed uit!

Wij gaan
hierheen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121246093
Zie onze camping, Octo. Of waar we twee jaar geleden zaten: Bibione. Camping Villaggio Turistico Internationale of zo. Superfijn zwembad daar. Ook een fijn minibadje.

Lekker, Vick! Jullie gaan altijd naar GC, toch?

Wij rijden gratis, ook in het buitenland. De benzine iig. Dus een autovakantie is dan wel erg voordelig.
pi_121246262
Is het derde jaar nu... vinden het zo fijn daar..
Ouders betalen een deel anders waren we niet gegaan dit jaar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121246466
Mijn ouders zijn in november op Tenerife geweest en ze vonden het er erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Ik zit er ook aan te denken om die kant op te gaan. De optie van Vicky vind ik er eigenlijk ook wel heel goed uitzien.

Maar is het op de Canaren wel goed uit te houden in augustus?
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 21:44:32 #211
5428 crew  miss_sly
pi_121246473
Wij rijden ook gratis in het buitenland, vandaar ook voorkeur voor een autovakantie.

Octo, hoe ver zuidelijk wil je?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 januari 2013 @ 21:45:34 #212
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121246547
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Vicky het volgende:
Is het derde jaar nu... vinden het zo fijn daar..
Ouders betalen een deel anders waren we niet gegaan dit jaar..
Het ziet er geweldig uit maar zelfs in het naseizoen behoorlijk aan de prijs :X
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121246640
Octo, in juli washet 32/33 graden maar door het windje dat er altij waait is het er prima uit te houden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121246787
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Het ziet er geweldig uit maar zelfs in het naseizoen behoorlijk aan de prijs :X
vorig jaar zijn we op onszelf egaan. Losse tickets, los hotel. Dat sceelde toen 1300 op 1 week.
Vlogen wel vanaf Brussel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121247004
Ok, dat warmterisico loop je natuurlijk in die tijd. Ik ga eens even Zooveren :P

Miss_sly, ik wil liever niet 2 dagen in de auto zitten. Vliegen vind ik ook prima (beter zelfs). Alleen ga ik niet meer met kleine kinderen zover dat het tijdsverschil het dagritme volledig in de war schopt. Been there, done that...
pi_121247159
In GC is het een uurtje vroegr.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 22:11:01 #217
5428 crew  miss_sly
pi_121248323
Claudia_x had een heel mooi huisje in Normandië, dat vond k echt zo leuk op de foto's.
En zuid-Frankrijk is natuurlijk ook in een dag te doen, maar dan zit je wel lang in de auto.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:17:15 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121248763
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Claudia_x had een heel mooi huisje in Normandië, dat vond k echt zo leuk op de foto's.
En zuid-Frankrijk is natuurlijk ook in een dag te doen, maar dan zit je wel lang in de auto.
Volgens mij was dat de zuidkust van bretagne. Als alles niet zo was gelopen als is gelopen afgelopen jaar waren we daar ook heen gegaan, maar dan kamperen.
pi_121249200
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij rijden ook gratis in het buitenland, vandaar ook voorkeur voor een autovakantie.

Octo, hoe ver zuidelijk wil je?
Gratis? hoe dan?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121249261
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef octopussy het volgende:
Mijn ouders zijn in november op Tenerife geweest en ze vonden het er erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Ik zit er ook aan te denken om die kant op te gaan. De optie van Vicky vind ik er eigenlijk ook wel heel goed uitzien.

Maar is het op de Canaren wel goed uit te houden in augustus?
https://www.kck.eu/?page=(...)02&lastpage=&lastid=
hier zitten een paar leuke campings tussen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121249279
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef bitterend het volgende:

[..]

Gratis? hoe dan?
ws leasebak met privekms
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121249370
:? ik heb er geen verstand van :@
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 22:26:29 #223
5428 crew  miss_sly
pi_121249397
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef bitterend het volgende:

[..]

Gratis? hoe dan?
Leaseauto inderdaad met tankpas voor Europa.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:30:31 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_121249648
Octo, mocht je richting de Canarische Eilanden willen gaan, dan heb ik nog wel een aantal aanraders voor je. Sowieso hebben wij de laatste keren niet een pakketreis geboekt, maar een losse vlucht en hotel. Dat bespaart enorm, zeker als je zoals wij ook wel vanuit Weeze (duitsland) wilt vertrekken.
Wij zijn ook bezig met dingen plannen. Het wordt 1 weekje met zus en haar gezin, in het naseizoen en ergens waar de zon schijnt en waar we met 1 reisdag kunnen komen. In het voorseizoen gaan we dan waarschijnlijk weer samen een weekje richting de Canarische eilanden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_121249659
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef laziness het volgende:
Wat zijn jullie allemaal toch vlot. Wij boeken gemiddeld één week van tevoren :D
En met schoolvakanties snap ik dat je snel moet zijn maar ik lees het ook van mensen met peuters.
Zelf aan t onderwijs gebonden helaas
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')