Maar wie gebruikt bluetooth nou eigenlijk nog? Voor een headset in de auto?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Klonk het volgende:
Damn ziet er goed uit, jammer dat de roms die op cm based zijn bij mij altijd problemen opleveren met Bluetooth...
Ja, hij doet het sinds de jaarwisseling niet meer lijkt het wel.... Steeds 'no network connection'. Ah dus ik ben niet de enige? dacht al dat het aan mijn wifi lagquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef mrPanerai het volgende:
Ik herhaal m'n vraag nog eveniemand ook problemen met de weer widget (Sony toestellen)
Kan je gewoon een apk van downloaden heur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:
Weet iemand trouwens waarom 4.2.1 nog steeds met die Gingerbread-achtige muziekspeler komt?
Google, pleur daar toch gewoon Google Play Music op!
Dat weet ik (ik download 'm gewoon via de Play Store overigens) maar ik vind 't zo bloedirritant om dat telkens te moeten doen na een nieuwe ROM.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je gewoon een apk van downloaden heur.
Blij dat ik niet de enige ben gelukkig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef mrPanerai het volgende:
Ik herhaal m'n vraag nog eveniemand ook problemen met de weer widget (Sony toestellen)
Nexus 4-gebruiker hier, hallo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:
Weet iemand trouwens waarom 4.2.1 nog steeds met die Gingerbread-achtige muziekspeler komt?
Google, pleur daar toch gewoon Google Play Music op!
Hè wat vreemd. Ik dacht dat SuperNexus grotendeels een 1:1 port was naar andere toestellenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nexus 4-gebruiker hier, hallo.
Die zit standaard op de Nexus 4
ik ben nogal gehecht aan een bluetooth headset van sony met een ingebouwde fm radioquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar wie gebruikt bluetooth nou eigenlijk nog? Voor een headset in de auto?
Ik heb zo'n mrBlue handsfree set, connect automatisch als de auto beweegtv(deur ofzo) en disconnect als je 10meter weg bent, echt handig ding en nooit geen boetes voor bellen in de wagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor zowel mijn carkit in de auto als een headset voor mijn muziek. Ideaal. Met mijn Galaxy S moest de telefoon in de buurt (2 meter) van de headset zijn, mijn Nexus 4 kan gewoon in de kamer liggen terwijl ik eindje verder sta met mijn headset. HEERLIJK !!! Ondanks dat mijn headset bijna geen stof meer op de oorschelpen heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Nexus 4 gepresenteerd overal het ''Android OS'' zie bijv. twitter als je uitlogt, naast de (grotere??) iPhone staat een (kleinere??) Nexus 4 die Android gepresenteerd
Groet,
Nexus 4 bezitter.
Dat is inderdaad een Galaxy Nexusquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of is dit gewoon een Galaxy Nexus, dat zou falen
Lees je zin nog eens na dan, daar snapte ik niks vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of is dit gewoon een Galaxy Nexus, dat zou falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |