Niet vervelend bedoeld, maar als ik naar de rest van de shirts en prijzen kijk, kun je niet beter gewoon de stad inlopen. Evt de primark. (Dit uiteraard als je t voor de prijs doet)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef jonasr het volgende:
Gistere men eerste bestelling van Vesst.com binnengekregen
http://vesst.com/p-men-s-(...)t-shirt_FA0332G.html.
6,99$ voor een tshirt, toch besloten om eens de kwaliteit te testen.
Tot mijn verbazing is het shirt beter dan verwacht, zacht stofje, print van redelijk goede kwaliteit.
Heb ik ook nog een gratis muts van 'jeep' erbij gekregen.
Ben alvast tevreden.
Qua maat moet ik zeggen dat de Medium die ik heb een Medium is naar de grote kant.
Dus als je tussen een S & M zit, zou ik toch zeker voor de S gaan, maar voormij is het prima, ik hou niet zo van strakke kleding.
Was om eens uit te proberen ;P.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar als ik naar de rest van de shirts en prijzen kijk, kun je niet beter gewoon de stad inlopen. Evt de primark. (Dit uiteraard als je t voor de prijs doet)
Valt gewoon prima ;P.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef Goddelijker het volgende:
Tis toch wel fijn om even te kijken hoe een shirt valt, of komen jullie helemaal niet meer buiten?
Ik pas liever altijd wel, want soms valt een maat heel anders dan je zou willenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Valt gewoon prima ;P.
Handig om net het postuur te hebben van een M.
Spijtige aan vesst.com is dat de new arrivals allemaal wat normaal zijn... Ik zou nooit een gewone t-shirt online kopen, maar iets speciaals of grappig, waarom niet.
Beter dan in een volgepakte winkel rondlope.
Ach, ik was van plan om deze enkel voor thuis te dragen ;P. Dan maakt het niet veel uit wat je aanhebt, maar is stukken beter dan verwacht ;P.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik pas liever altijd wel, want soms valt een maat heel anders dan je zou willen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef jonasr het volgende:
[..]
Was om eens uit te proberen ;P.
T'och ik vind die van $13 met die tijger en andere dieren op ook wel mooi.
En vooral de kwaliteit voelt toch iets beter aan dan andere 5 a 10euro t-shirts ;P.
http://vesst.com/p-men-s-(...)t-shirt_FA0124S.html
http://vesst.com/p-men-s-(...)t-shirt_FA0165W.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
Hebben ze ook wolvenshirts..?![]()
Bic 7% home and garden: HOME7SALE
And above ten dollar we have a flee gift now..
Een losse set met magneten of een systeem dat je over je lens heen schuift (banggood heeft die voor weinig)?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef bobbernaut het volgende:
Lenzenset voor mn iPhone besteld
Iemand die ik ken heeft voor 8 euro een fisheye gekocht op DX.. Ik heb voor 9 euro een fisheye, macro en wideangle_!!
DX
met van die magneten ringetjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Een losse set met magneten of een systeem dat je over je lens heen schuift (banggood heeft die voor weinig)?
Waar voor 7 euro? Links?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef bobbernaut het volgende:
Lenzenset voor mn iPhone besteld
Iemand die ik ken heeft voor 8 euro een fisheye gekocht op DX.. Ik heb voor 7 euro een fisheye, macro en wideangle_!!
DX
Hmm ik denk dat jij even ogen moet bestellen op t internet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |