Gezien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Memento, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en The Sixth Sense.
houden zo!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:29 schreef Tchock het volgende:
Sinds augustus hebben we niet zo lang over een topic gedaan als het vorige
The Game en Falling Down zijn wel tof.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef Ties02 het volgende:
Hier ook zeker allemaal liefhebbers van die saaie ballen films met Michael Douglas
Leaving Las Vegas en Fargo zou ik je willen aanraden. Beginnen met Fargo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef N0rah het volgende:
[..]
The Game en Falling Down zijn wel tof.
Fargo heb ik ook al gezien. Leaving Las Vegas nooit van gehoord, ff kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leaving Las Vegas en Fargo zou ik je willen aanraden. Beginnen met Fargo.
quote:
Oh... ik dacht dat dat ooit gezegd was. Nouja, we zien wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef omelette het volgende:
[..]
Is alles open? Ik dacht dat een deel mc was.
Mystic River is ook mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Fargo heb ik ook al gezien. Leaving Las Vegas nooit van gehoord, ff kijken.
Vorig jaar waren het alleen open vragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat dat ooit gezegd was. Nouja, we zien wel.
Niet ijzersterk qua verhaal of iets dergelijks, maar wel heel erg leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik moet nog The Breakfast Club bekijken. Ik hoop dit het weekend te doen.
Wel beter. De posts hebben ook een hogere kwaliteit nu lijkt het wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:29 schreef Tchock het volgende:
Sinds augustus hebben we niet zo lang over een topic gedaan als het vorige
Nee joh, we zijn gewoon tussen de onzin meer stil.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel beter. De posts hebben ook een hogere kwaliteit nu lijkt het wel.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel beter. De posts hebben ook een hogere kwaliteit nu lijkt het wel.
Denk dat vooral de vakantie en voorbereiding voor tentamens z'n werk doet. Straks als we weer gewoon random colleges hebben wordt er weer x aantal topics per dag gepostquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn gewoon tussen de onzin meer stil.
Soms gaat het gewoon tè snel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
Ik voel me altijd wel enigszins schuldig als mensen klagen dat ze dat snelle niet fijn vinden.Het is hier altijd gewoon gezellig
Zelfs tijdens de tentamens post ik veelquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Denk dat vooral de vakantie en voorbereiding voor tentamens z'n werk doet. Straks als we weer gewoon random colleges hebben wordt er weer x aantal topics per dag gepost
Ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfs tijdens de tentamens post ik veelmaar nu veel minder. De laptop en pc heb ik de afgelopen 2 weken amper aangeraakt. Veel te "druk" met andere leuke dingen
Vond je het moeilijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het alleen open vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |