In de US is het een groente. Kan nooit slecht zijn dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overwogen maar liever even echt (als in "voedzaam") eten ...
zelfs ketchup is daar groentequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de US is het een groente. Kan nooit slecht zijn dus.
En als er straks een ander overheen gaat komt er weer een specialquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
whahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
SBS 6 zendt een extra shownieuws uit omdat Van der Vaart van z´n vrouw afgaat
Ik heb meer groenten nodig om normaal te functioneren ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pizza is echt kei voedzaam
- deeg -> zetmeel
- tomatensaus -> groenten
- kaas -> zuivel
Begin/medio vorig jaar volgens mij al, maar ik heb me er niet zo bezig gehouden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje MM. Is Caol Ila 18y opnieuw op de markt gekomen
Drankgigant.nl?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, dat heb ik gemist dan. Ik zag hem net ergens in de aanbieding en dacht dat ie van de markt was
Bij mijn laatste bezoek aan België had ik een fles Speculoosjenever meegenomen. Ze hadden ook nog cactusjenever en enkele andere soorten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweestJenevers kunnen blijkbaar van uitlopende zaken gemaakt worden....
aarbeienjenever en nog meer van die gekkigheid hebben ze daar. Mooi cafe ook, toen ik er was stond er klassieke muziek opquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mijn laatste bezoek aan België had ik een fles Speculoosjenever meegenomen. Ze hadden ook nog cactusjenever en enkele andere soorten.
Het was vanmiddag zelfs bij het NOS-journaal genoemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
whahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
SBS 6 zendt een extra shownieuws uit omdat Van der Vaart van z´n vrouw afgaat
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was vanmiddag zelfs bij het NOS-journaal genoemd.
Dat kan ik zo van een afstand eigenlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
Wyccie even een vraagje: met oud en nieuw mijn vinger bezeerd bij een fanatiek spel en ging uit van een gekneusde vinger. Hij wordt nu elke dag een stukje blauwer, is dat normaal? Strekken en buigen is pijnlijk maar niet verschrikkelijk dus lijkt me niet gebroken of zou het toch wel kunnen? Vind het zo suf om naar de dokter te gaan voor mijn vinger
Dan bedoel je een leesbril?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overgens is ooglaseren geen echt definitieve oplossing, het verouderingsproces gaat gewoon door dus op een gegeven moment heb je weer een bril nodig.
Geen kleding, geen bril...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Soempie het volgende:
Ik draag trouwens lenzen en heb daarnaast niet eens meer een bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |