SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 jaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben je boos op mij dat jullie al 14 jaar geen prijs kunnen winnen ofzo?
2008 nog de beker![]()
![]()
Gaat goed vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Shit had ik het gewoon weer niet door![]()
![]()
![]()
Ja en ik haat hetquote:Het is wachten op Huppel die komt postenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?![]()
![]()
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toen was het stilquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.![]()
![]()
Is het verstandig een trage computer te formatteren? En zo ja, hoe doe ik dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dus!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarschijnlijk wel en geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dat is wel heel drastisch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.![]()
Waarom duurt draadjesvlees zo lang
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gaat het over voetbal?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dit. defragmenteren wil ook weleens helpen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch....
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.
is ie met alles traag of bepaalde dingen?![]()
I feel so evil. And I love it.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
What did you do?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: