SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 jaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben je boos op mij dat jullie al 14 jaar geen prijs kunnen winnen ofzo?
2008 nog de beker![]()
![]()
Gaat goed vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Shit had ik het gewoon weer niet door![]()
![]()
![]()
Ja en ik haat hetquote:Het is wachten op Huppel die komt postenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?![]()
![]()
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toen was het stilquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.![]()
![]()
Is het verstandig een trage computer te formatteren? En zo ja, hoe doe ik dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dus!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarschijnlijk wel en geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dat is wel heel drastisch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.![]()
Waarom duurt draadjesvlees zo lang
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gaat het over voetbal?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dit. defragmenteren wil ook weleens helpen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch....
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.
is ie met alles traag of bepaalde dingen?![]()
I feel so evil. And I love it.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
What did you do?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaaldenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom? En alweer?quote:
Pff get a life
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo jammer ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit jaar Coolsingel huppeltjequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaalden![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? En alweer?
Pff get a lifeSorry ik verveel me.... ik ga zo maar eten makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 16:08:49 ]![]()
Ik moet maar vaker massage olie kopen
Dame van de winkel kwam eerst al helemaal vragen of ik het kon vinden, toen ik moest afrekenen nam ze de kassa over en keek ze deels beteuterd toen ze mijn keuze zag haha
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb het beloofd!!quote:
Niet dat het gaat gebeuren maar ik heb het beloofdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah neuken!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik verveel me.... ik ga zo maar eten maken![]()
Vieze natte gedoe!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
noujah ik had zicht op geld of een gezellige avond, daar trek ik me wel wat van aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaalden![]()
![]()
Logisch!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
noujah ik had zicht op geld of een gezellige avond, daar trek ik me wel wat van aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ma: ben je thuis? Dan kom ik een bakkie thee bij je drinken!quote:
Me: ja hoor, ik ben thuis..
Ma binnen, laten zien hoe netjes mn hut momenteel is.. Ja netjes, harde werker jij!
Na 10 min.
Me: oh, straks even thee erbij halen, t is alweer bijna op!
Ma: zullen we even lopen dan?
Me: ja is goed, * expres kijken hoeveel geld er nog in mn porto zit*
In de winkel
Ma: ja, zet het maar op dat bleepding, ik heb geen zin om in de rij te staan hoor!
Me: ja maar pinpas leeg, bladiebla
Ma: ja, zet maar op dat bleepding!
En nu mn voorraad aangevuld met dure dingen die ik nog in huis had
dat maakt jou niet evil, maar je moeder Good!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu mn voorraad aangevuld met dure dingen die ik nog in huis had![]()
Ik vond het best evil van mezelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat maakt jou niet evil, maar je moeder Good!
Vuilniszakken, tampons, afwasmiddel van een goed merk, dure pizza, dure kaas, olijven enz enz
ik zie dat echt gewoon als lieve daad van mams.... daar mag je best gebruik van maken. niks mis mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best evil van mezelf
Vuilniszakken, tampons, afwasmiddel van een goed merk, dure pizza, dure kaas, olijven enz enz![]()
![]()
ik maakte er misbruik van. Eigenlijk had ik helemaal niks nodig nmlk..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie dat echt gewoon als lieve daad van mams.... daar mag je best gebruik van maken. niks mis mee.
Ma is wat dat betreft wel lief hoor, daar niet van.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Je lijkt dus niet op je moederquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maakte er misbruik van. Eigenlijk had ik helemaal niks nodig nmlk..
Ma is wat dat betreft wel lief hoor, daar niet van.![]()
heul wel. Ik neem ook vaak zat bier mee naar H. omdat ie niks meer heeft en van zn exwijf geen geld krijgt terwijl het haar schuld is dat ie geen uitkering aan kan vragen.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Hij is niet traag meer. Er zat een virus op of zo, dus ik heb alles laten scannen en corrupte files gerepareerd of verwijderd en tevens de virusscanner weer geüpdatet en de firewall (die om weet ik wat voor reden uit stond) weer aan gezet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dit. defragmenteren wil ook weleens helpen.
is ie met alles traag of bepaalde dingen?
Alles loopt weer als een zonnetje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik bedoel defragmenteren. Maar dat is ook niet nodig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch....
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goed bezig whizzkid!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet traag meer. Er zat een virus op of zo, dus ik heb alles laten scannen en corrupte files gerepareerd of verwijderd en tevens de virusscanner weer geüpdatet en de firewall (die om weet ik wat voor reden uit stond) weer aan gezet.
Alles loopt weer als een zonnetje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: