SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 jaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar ben je boos op mij dat jullie al 14 jaar geen prijs kunnen winnen ofzo?
2008 nog de beker![]()
![]()
Gaat goed vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Shit had ik het gewoon weer niet door![]()
![]()
![]()
Ja en ik haat hetquote:Het is wachten op Huppel die komt postenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?![]()
![]()
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toen was het stilquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.![]()
![]()
Is het verstandig een trage computer te formatteren? En zo ja, hoe doe ik dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dus!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK!ers posten tijdens het neuken. Als ze al neuken. Want FOK!ers neuken niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarschijnlijk wel en geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dat is wel heel drastisch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.![]()
Waarom duurt draadjesvlees zo lang
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gaat het over voetbal?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dit. defragmenteren wil ook weleens helpen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch....
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.
is ie met alles traag of bepaalde dingen?![]()
I feel so evil. And I love it.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
What did you do?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaaldenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom? En alweer?quote:
Pff get a life
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo jammer ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit jaar Coolsingel huppeltjequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaalden![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? En alweer?
Pff get a lifeSorry ik verveel me.... ik ga zo maar eten makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jullie zijn weer klaar met neuken?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 16:08:49 ]![]()
Ik moet maar vaker massage olie kopen
Dame van de winkel kwam eerst al helemaal vragen of ik het kon vinden, toen ik moest afrekenen nam ze de kassa over en keek ze deels beteuterd toen ze mijn keuze zag haha
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb het beloofd!!quote:
Niet dat het gaat gebeuren maar ik heb het beloofdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah neuken!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik verveel me.... ik ga zo maar eten maken![]()
Vieze natte gedoe!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
noujah ik had zicht op geld of een gezellige avond, daar trek ik me wel wat van aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij je iets aantrekt van fans die voor het laatst een kampioensfeestje hadden toen we nog met guldens betaalden![]()
![]()
Logisch!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
noujah ik had zicht op geld of een gezellige avond, daar trek ik me wel wat van aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ma: ben je thuis? Dan kom ik een bakkie thee bij je drinken!quote:
Me: ja hoor, ik ben thuis..
Ma binnen, laten zien hoe netjes mn hut momenteel is.. Ja netjes, harde werker jij!
Na 10 min.
Me: oh, straks even thee erbij halen, t is alweer bijna op!
Ma: zullen we even lopen dan?
Me: ja is goed, * expres kijken hoeveel geld er nog in mn porto zit*
In de winkel
Ma: ja, zet het maar op dat bleepding, ik heb geen zin om in de rij te staan hoor!
Me: ja maar pinpas leeg, bladiebla
Ma: ja, zet maar op dat bleepding!
En nu mn voorraad aangevuld met dure dingen die ik nog in huis had
dat maakt jou niet evil, maar je moeder Good!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu mn voorraad aangevuld met dure dingen die ik nog in huis had![]()
Ik vond het best evil van mezelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat maakt jou niet evil, maar je moeder Good!
Vuilniszakken, tampons, afwasmiddel van een goed merk, dure pizza, dure kaas, olijven enz enz
ik zie dat echt gewoon als lieve daad van mams.... daar mag je best gebruik van maken. niks mis mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best evil van mezelf
Vuilniszakken, tampons, afwasmiddel van een goed merk, dure pizza, dure kaas, olijven enz enz![]()
![]()
ik maakte er misbruik van. Eigenlijk had ik helemaal niks nodig nmlk..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie dat echt gewoon als lieve daad van mams.... daar mag je best gebruik van maken. niks mis mee.
Ma is wat dat betreft wel lief hoor, daar niet van.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Je lijkt dus niet op je moederquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maakte er misbruik van. Eigenlijk had ik helemaal niks nodig nmlk..
Ma is wat dat betreft wel lief hoor, daar niet van.![]()
heul wel. Ik neem ook vaak zat bier mee naar H. omdat ie niks meer heeft en van zn exwijf geen geld krijgt terwijl het haar schuld is dat ie geen uitkering aan kan vragen.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Hij is niet traag meer. Er zat een virus op of zo, dus ik heb alles laten scannen en corrupte files gerepareerd of verwijderd en tevens de virusscanner weer geüpdatet en de firewall (die om weet ik wat voor reden uit stond) weer aan gezet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dit. defragmenteren wil ook weleens helpen.
is ie met alles traag of bepaalde dingen?
Alles loopt weer als een zonnetje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik bedoel defragmenteren. Maar dat is ook niet nodig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch....
Gewoon wat zooi deinstalleren zal al wel schelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goed bezig whizzkid!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet traag meer. Er zat een virus op of zo, dus ik heb alles laten scannen en corrupte files gerepareerd of verwijderd en tevens de virusscanner weer geüpdatet en de firewall (die om weet ik wat voor reden uit stond) weer aan gezet.
Alles loopt weer als een zonnetje.![]()
Dat doe je alleen omdat ie je dan daarna uit elkaar trektquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. Ik neem ook vaak zat bier mee naar H. omdat ie niks meer heeft en van zn exwijf geen geld krijgt terwijl het haar schuld is dat ie geen uitkering aan kan vragen.![]()
Heb je iets goed te maken?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed zo. Ga je dan nu mijn videokaart van mijn laptop vervangen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet traag meer. Er zat een virus op of zo, dus ik heb alles laten scannen en corrupte files gerepareerd of verwijderd en tevens de virusscanner weer geüpdatet en de firewall (die om weet ik wat voor reden uit stond) weer aan gezet.
Alles loopt weer als een zonnetje.
wat een uitsloverij. Alleen hierom was je mijn broekje al niet ingekomenquote:
Ja nou, gelukkig gaat het allemaal zo goed als automatischquote:.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed zo. Ga je dan nu mijn videokaart van mijn laptop vervangen?
Jij hebt een ubergeile LSD laptop
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoor. Soms hebben we ook wel eens seksloze avonden. Soms.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe je alleen omdat ie je dan daarna uit elkaar trekt
iemand die moeite voor je doet.. of zijn best.... nee dat is niks voor jou natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat een uitsloverij. Alleen hierom was je mijn broekje al niet ingekomen![]()
ja, ook dat niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Jij hebt een ubergeile LSD laptop
Als hij niet bij je is bedoel jequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms hebben we ook wel eens seksloze avonden. Soms.
[b]AirwiN schreef [/b]
Tijdens je maandelijkse probleempje jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms hebben we ook wel eens seksloze avonden. Soms.![]()
vriendje dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms hebben we ook wel eens seksloze avonden. Soms.![]()
![]()
je doet het wel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, gelukkig gaat het allemaal zo goed als automatisch.
![]()
![]()
al zou de man van mn dromen op de stoep staan met bloemen, bonbons en massageolie.. Ik hou niet van dat slijmerige gedoe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die moeite voor je doet.. of zijn best.... nee dat is niks voor jou natuurlijk.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Het hele huis ruikt naar draadjesvlees!![]()
Ik krijg er honger van
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdens je maandelijkse probleempje ja
H is niet de man van je dromen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al zou de man van mn dromen op de stoep staan met bloemen, bonbons en massageolie.. Ik hou niet van dat slijmerige gedoe.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat wel. Ik heb genoeg verstand van computers om te weten dat het niet goed is dat je computer een virus heeft en dat een firewall aan hoort te staanquote:.
ook dan zijn mijn avonden niet seksloos hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij niet bij je is bedoel je
fuck buddyquote:
Ik zou dat wel tof vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al zou de man van mn dromen op de stoep staan met bloemen, bonbons en massageolie.. Ik hou niet van dat slijmerige gedoe..
Ben je nu al weer aan het koken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg er honger van![]()
lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg er honger van![]()
![]()
nee. Die plek is al ingenomen door slash. En daarna johnny d. En daarna jason s.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
H is niet de man van je dromen?
Stil jij!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zullen ook niet snel voor je deur staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die plek is al ingenomen door slash. En daarna johnny d.![]()
Mijn pa is ook bezig met draadjesvlees, ik word er misselijk vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg er honger van.
je zal maar van een fijne bonbon houden zegquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al zou de man van mn dromen op de stoep staan met bloemen, bonbons en massageolie.. Ik hou niet van dat slijmerige gedoe.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die plek is al ingenomen door slash. En daarna johnny d. En daarna jason s..
We zien elkaar regelmatig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat wel ver voor je ex zeg, is dit gewoon een avontuurtje of zie je het weer goed komen?zijn gewoon nog goede vrienden.... en ze heeft een nieuwe baan.. vandaar
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
als ze bij mij met massageolie voor de deur staan, altijd goed!quote:
een bloemetje krijgen wij nou nooit![]()
![]()
nee, ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen.. En waarschijnlijk de deur voor zn neus dichtklappen. Mij kennende. In het verleden ook wel eens weggelopen bij een romantisch gebaar. Ik kan daar niks mee. Geslijm.quote:
Nee hongerigquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanwaar die burgerlijkheid opeens?
Ben je verliefd?
[b]AirwiN schreef [/b]
je bent gewoon bang.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen.. En waarschijnlijk de deur voor zn neus dichtklappen. Mij kennende. In het verleden ook wel eens weggelopen bij een romantisch gebaar. Ik kan daar niks mee. Geslijm.![]()
zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zullen ook niet snel voor je deur staan
Mn ex kwam een keer vroeger dan gepland thuis van het eiland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen.. En waarschijnlijk de deur voor zn neus dichtklappen. Mij kennende. In het verleden ook wel eens weggelopen bij een romantisch gebaar. Ik kan daar niks mee. Geslijm.
Hij belde aan, ik doe deur open, zag hem staan en smeet zo de deur weer dicht
[b]AirwiN schreef [/b]
prima, dan trek je die tevoorschijn als ik mn jointje oprook met de mededeling: kijk eens schat, chocolade voor je vreetkick.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
je zal maar van een fijne bonbon houden zeg
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, je doet de hele week al vreemd![]()
Is dat zo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
a-romantisch.quote:
Oh, een bloemetje krijg ik ook nooit, maar het gebaar is wel leuk, vind ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
als ze bij mij met massageolie voor de deur staan, altijd goed!
een bloemetje krijgen wij nou nooit. Massageolie, sja, massages zijn altijd fijn, om te geven en te ontvangen imo
.
En ik vind een bloemetje ook niet echt iets om aan een man te geven.
Huppel is verliefd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kookt, je post aardige dingen op mijn fb. Ik vind het vreemd genoeg“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat op FB was een eenmalige actie!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kookt, je post aardige dingen op mijn fb. Ik vind het vreemd genoeg
Koken doe ik wel vaker hoor, het mislukt alleen meestal
[b]AirwiN schreef [/b]
Op mezelf jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
die rook je op? we delen niet? dan is het maar goed dat ik zelf mee hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima, dan trek je die tevoorschijn als ik mn jointje oprook met de mededeling: kijk eens schat, chocolade voor je vreetkick.![]()
![]()
Nou en, nu staat het er tot het einde der tijden op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat op FB was een eenmalige actie!!
Koken doe ik wel vaker hoor, het mislukt alleen meestal![]()
mijn vriend had zijn kamer volgezet met kaarsjes, toastjes erbij, kadootje op bed enz enz..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex kwam een keer vroeger dan gepland thuis van het eiland.
Hij belde aan, ik doe deur open, zag hem staan en smeet zo de deur weer dicht
Ik loop naar binnen, zeg.. Nee! Draai me om, deur dicht en ik weg
Heerlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn vriend had zijn kamer volgezet met kaarsjes, toastjes erbij, kadootje op bed enz enz..
Ik loop naar binnen, zeg.. Nee! Draai me om, deur dicht en ik weg
Lastig hoor van die mensen die dingen posten onder mijn naamquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, nu staat het er tot het einde der tijden op.
[b]AirwiN schreef [/b]
massages zijn altijd fijn idd, ontvangen en gevenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een bloemetje krijg ik ook nooit, maar het gebaar is wel leuk, vind ik. Massageolie, sja, massages zijn altijd fijn, om te geven en te ontvangen imo
.
En ik vind een bloemetje ook niet echt iets om aan een man te geven.
ik zou de dame die een bloemetje voor mij meeneemt ook heel vreemd aankijken ja![]()
![]()
de mannen waar ik mee neuk, blowen meestal al jaren niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
die rook je op? we delen niet? dan is het maar goed dat ik zelf mee heb
Tot ze met mij omgaan dan![]()
En ik ben niet gierig, maar als jij niet blowt bied ik je niks aan. Als je dan wil kan je m van de asbak pakken.
en wat lees je dan?quote:
Ik bedoel maar. Ik zou eerder een boeketje bierflesjes meenemen of zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
massages zijn altijd fijn idd, ontvangen en geven
ik zou de dame die een bloemetje voor mij meeneemt ook heel vreemd aankijken ja. Maar ook dat eigenlijk niet. Ik knoop gewoon een strik om m'n middel en ben zelf het cadeau
.
in de asbak zijn ze sowieso up for grabs!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ik ben niet gierig, maar als jij niet blowt bied ik je niks aan. Als je dan wil kan je m van de asbak pakken.![]()
![]()
Dat is altijd goed natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik zou eerder een boeketje bierflesjes meenemen of zo. Maar ook dat eigenlijk niet. Ik knoop gewoon een strik om m'n middel en ben zelf het cadeau
.
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik zou eerder een boeketje bierflesjes meenemen of zo. Maar ook dat eigenlijk niet. Ik knoop gewoon een strik om m'n middel en ben zelf het cadeau
.
![]()
Ook maar eens een keer proberen
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg je ook geen klachten over he!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
ja daarom. En dat snappen ze ook allemaal wel. Vandaar dat de vorige na 18 jaar niks weer graag een jointje doet en H nu na 7 jaar zonder wiet ook steeds vaker mn jointje paktquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
in de asbak zijn ze sowieso up for grabs!
voor?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Slechte invloed heb jij hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja daarom. En dat snappen ze ook allemaal wel. Vandaar dat de vorige na 18 jaar niks weer graag een jointje doet en H nu na 7 jaar zonder wiet ook steeds vaker mn jointje paktIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kan me er wat bij voorstellen met jou!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja daarom. En dat snappen ze ook allemaal wel. Vandaar dat de vorige na 18 jaar niks weer graag een jointje doet en H nu na 7 jaar zonder wiet ook steeds vaker mn jointje pakt![]()
dankzij H. heb ik laatst voor het eerst in mn leven coke gesnoven. Wij zijn slecht voor elkaarquote:
zonde.....quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij H. heb ik laatst voor het eerst in mn leven coke gesnoven. Wij zijn slecht voor elkaar![]()
waarom? Ik ben best lief voor mijn fb's hoor..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen met jou!
jij en lief zijn.... ik zie het niet voor mequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom? Ik ben best lief voor mijn fb's hoor..![]()
![]()
En waarom mag het niet meer dan een fb worden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom? Ik ben best lief voor mijn fb's hoor..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ach, k vond er niks aan, maar nu heb ik het geprobeerd en weet ik wat het is. Geen flikker aan.quote:
relaties betekend verplichtingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom mag het niet meer dan een fb worden?
Zoals?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relaties betekend verplichtingen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daaromquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
daar kom je zonder strik nog mee weg.
*betekent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relaties betekend verplichtingen.
En, zoals?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
exact mijn ervaring. maar ik zie het zovaak andersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, k vond er niks aan, maar nu heb ik het geprobeerd en weet ik wat het is. Geen flikker aan.![]()
![]()
ik kan het echtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
jij en lief zijn.... ik zie het niet voor me
Ik ben er zoeen die bier voor je gaat halen als t op is en shag en mijn peuken gaat halen na de seks enzo
daar hou ik altijd wel vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan het echt
Ik ben er zoeen die bier voor je gaat halen als t op is en shag en mijn peuken gaat halen na de seks enzo![]()
![]()
Ja, lief en ik zijn samen naar mijn ouders geweestquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef rival het volgende:
Sammetje, ben je trouwens nog iets gaan doen met oud en nieuw?.
mee naar verjaardagen.. Oke heb ik al gedaan maar is anders want zn nichtje doet me aan mij vroeger denken..quote:
Kerst en oud en nieuw enzo samen doorbrengen.. (Telt niet want kerstavond en 2e kerstdag heb ik m alleen savonds en snachts gezien en hij is niet meegeweest naar mijn oma en ik 2e kerstdag niet naar zijn zus)
Verantwoording afleggen over de dingen die je doet enz enzSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Jij wordt volgens mij heel blij van zo'n onderdanige vrouw die zorgt dat het hele huis spic en span is als je uit je werk komt. Dan staat ze al in de deuropening te wachten op je met een koud biertje en je blowspullen (want je draait liever zelf), het eten is al bijna klaar en tijdens die laatste minuten wachten zuigt ze je even.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik ben eerlijk over mijn ervaringen. Ik vind het niet erg als hij het doet, maar ik hoef het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
exact mijn ervaring. maar ik zie het zovaak anders
Hmm ik vind verantwoording afleggen zo'n nare uitdrukking. Alsof je aan je partner toestemming moet vragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mee naar verjaardagen.. Oke heb ik al gedaan maar is anders want zn nichtje doet me aan mij vroeger denken..
Kerst en oud en nieuw enzo samen doorbrengen.. (Telt niet want kerstavond en 2e kerstdag heb ik m alleen savonds en snachts gezien en hij is niet meegeweest naar mijn oma en ik 2e kerstdag niet naar zijn zus)
Verantwoording afleggen over de dingen die je doet enz enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en ik kook, vraag wat je graag wilt eten enz. Maar verwacht ook wel dat hij dat af en toe ook voor mij doet.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Nou, zo ervaar ik relaties helemaal niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mee naar verjaardagen.. Oke heb ik al gedaan maar is anders want zn nichtje doet me aan mij vroeger denken..
Verantwoording afleggen over de dingen die je doet enz enz“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
gezelligquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lief en ik zijn samen naar mijn ouders geweest.
![]()
![]()
nee, toestemming vragen sowieso niet, maar voor mijn gevoel moet ik me inhouden als ik een vriend heb. Niet dat het zo is.. Maar zo zit het in mn hoofd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik vind verantwoording afleggen zo'n nare uitdrukking. Alsof je aan je partner toestemming moet vragen.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ach mijn ex flipte al als ik naar mn zus toe wilde gaan terwijl hij op een eiland zat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, toestemming vragen sowieso niet, maar voor mijn gevoel moet ik me inhouden als ik een vriend heb. Niet dat het zo is.. Maar zo zit het in mn hoofd.
Dat ging me echt te ver.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mja, mijn laatste relatie is dan ook eeuwen terugquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo ervaar ik relaties helemaal niet.
ik dacht dat jij mij beter zou kennen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt volgens mij heel blij van zo'n onderdanige vrouw die zorgt dat het hele huis spic en span is als je uit je werk komt. Dan staat ze al in de deuropening te wachten op je met een koud biertje en je blowspullen (want je draait liever zelf), het eten is al bijna klaar en tijdens die laatste minuten wachten zuigt ze je even.
natuurlijk vind ik het fijn als ze met een biertje staat te wachten na werk... maar onderdanig? nee absoluut niet. ze moet juist haar mannetje staan.
onderdanig hoort in de slaapkamer. (of in ieder geval bij die actie)![]()
Dat zijn fijne vrouwen. En dan ook nog goed kunnen koken natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt volgens mij heel blij van zo'n onderdanige vrouw die zorgt dat het hele huis spic en span is als je uit je werk komt. Dan staat ze al in de deuropening te wachten op je met een koud biertje en je blowspullen (want je draait liever zelf), het eten is al bijna klaar en tijdens die laatste minuten wachten zuigt ze je even.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
zo zijn niet alle relaties.... wees gerustquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, toestemming vragen sowieso niet, maar voor mijn gevoel moet ik me inhouden als ik een vriend heb. Niet dat het zo is.. Maar zo zit het in mn hoofd.![]()
![]()
Ok ok. Dan heb ik dat stukje foutquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat jij mij beter zou kennen!
natuurlijk vind ik het fijn als ze met een biertje staat te wachten na werk... maar onderdanig? nee absoluut niet. ze moet juist haar mannetje staan.
onderdanig hoort in de slaapkamer. (of in ieder geval bij die actie)
[b]AirwiN schreef [/b]
heb ze zo gehad, niks voor mij....quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn fijne vrouwen. En dan ook nog goed kunnen koken natuurlijk.![]()
nee, dat gaat ook gewoon te ver. Maar wel dingen aangeven die je gaat doen en wanneer enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach mijn ex flipte al als ik naar mn zus toe wilde gaan terwijl hij op een eiland zat.
Dat ging me echt te ver.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Maar waar vind je die hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fabeltje dat vrouwen goed kunnen koken!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op TV zie je ook alleen maar mannelijke koks, en Nigella maar die telt niet! Die gooit haar sexy lichaam in de strijd!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
weetje, op een gegeven moment (spreek dan wel uit mijn eigen ervaring) ontmoet je ineens iemand aan wie je dat uit jezelf gewoon al wilt vertellenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat gaat ook gewoon te ver. Maar wel dingen aangeven die je gaat doen en wanneer enzo.![]()
![]()
ja. In mijn hoofd dus wel.. En daarom hang ik er liever geen label aan. Als er een label aanhangt moet je ze ook gaan voorstellen aan je ouders enzo.. En mijn ouders zijn niet bepaald op de hoogte van mijn keuze voor mannen. En het waarschijnlijk ook niet eens met mijn keuzesquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
zo zijn niet alle relaties.... wees gerust
Dat komt omdat jullie denken dat jullie kunnen multitasken, terwijl een man al zijn aandacht bij het koken heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fabeltje dat vrouwen goed kunnen koken!!![]()
Op TV zie je ook alleen maar mannelijke koks, en Nigella maar die telt niet! Die gooit haar sexy lichaam in de strijd!![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie denken dat jullie kunnen multitasken, terwijl een man al zijn aandacht bij het koken heeft.![]()
![]()
![]()
Daar gaat het dus mis bij mij
[b]AirwiN schreef [/b]
is ie zo oud eviltje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. In mijn hoofd dus wel.. En daarom hang ik er liever geen label aan. Als er een label aanhangt moet je ze ook gaan voorstellen aan je ouders enzo.. En mijn ouders zijn niet bepaald op de hoogte van mijn keuze voor mannen. En het waarschijnlijk ook niet eens met mijn keuzes![]()
![]()
ja, willen.. Maar dat wil ik ook wel vertellen, maar niet da het moet zeg maar..quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
weetje, op een gegeven moment (spreek dan wel uit mijn eigen ervaring) ontmoet je ineens iemand aan wie je dat uit jezelf gewoon al wilt vertellenSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
dat jij het niet kan zegt niks hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fabeltje dat vrouwen goed kunnen koken!!![]()
![]()
![]()
niet zo oud als de vorigequote:
Mijn moeder heeft dat dus ook, die moet tijdens het koken ook as the world turns volgen, en bellen, en weet ik veel wat allemaalquote:![]()
ATWT is niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat dus ook, die moet tijdens het koken ook as the world turns volgen, en bellen, en weet ik veel wat allemaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ook weer zo.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
tsssssssssssssssquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat dus ook, die moet tijdens het koken ook as the world turns volgen, en bellen, en weet ik veel wat allemaal
oh ik moet ophangen er kookt iets over![]()
![]()
Serieus? Als ik aan het koken ben, ben ik ook enkel aan het kokenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat dus ook, die moet tijdens het koken ook as the world turns volgen, en bellen, en weet ik veel wat allemaal.
ik kan goed koken en ondertussen gtst enzo kijken. Maar je moet me niet afleiden met dingen die ik niet op pauze kan zettenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie denken dat jullie kunnen multitasken, terwijl een man al zijn aandacht bij het koken heeft.
dat zijn mensen die nooit een cel van binnen hebben gezienquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest heel erg___! toen ik dit zag.
![]()
![]()
Maar ondertussen pruttelen de sucadelapjes lekker verder
[b]AirwiN schreef [/b]
ik doe er van alles bij eigenlijk.....quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Als ik aan het koken ben, ben ik ook enkel aan het koken.
kijk mij eens multitasken![]()
![]()
En geen zwarte bak hebben gegetenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn mensen die nooit een cel van binnen hebben gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb nog een heulehoop chinees van gisteren.. En macaronisaus. En helemaal geen honger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen pruttelen de sucadelapjes lekker verder
Je moet die FB pagina eens lezen, johquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn mensen die nooit een cel van binnen hebben gezien.
http://www.facebook.com/ZeroToleranceNl“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe er van alles bij eigenlijk.....
kijk mij eens multitasken. Ik heb wel de tv aan staan om wat te luisteren te hebben, maar ik concentreer me wel op het koken.
Zo eentje waar cement inzit ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En geen zwarte bak hebben gegeten
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gisteren heb ik pizza besteldquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog een heulehoop chinees van gisteren.. En macaronisaus. En helemaal geen honger.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kan niet op facebook vanaf hier, en mijn pc overnemen lukt ook al de hele dag niet......quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet die FB pagina eens lezen, joh.
http://www.facebook.com/ZeroToleranceNl![]()
ik heb weleens een oeps momentje maar ben tot nu toe altijd nog op tijd geweestquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb wel de tv aan staan om wat te luisteren te hebben, maar ik concentreer me wel op het koken.
![]()
![]()
Pfff te erg!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet die FB pagina eens lezen, joh.
http://www.facebook.com/ZeroToleranceNlIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, ik ben chinees gaan halen. H. heeft die 2 smakeloze bakken soep op en heul veul zooi. En ik heb ook best veel gegeten en nog kan ik er met 3 man van vreten vandaagquote:
Je mist er ook niks aan, eigenlijk. Wat een walgelijke FB paginaquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet op facebook vanaf hier, en mijn pc overnemen lukt ook al de hele dag niet.......
Ik krijg de neiging er te reageren, maar ik wil niet dat die idioten m'n naam weten.
maar deze keer is het voornamelijk het type waar ik me eerder zorgen overmaakquote:
gewoon niet doen. Zijn een stel idioten..quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg de neiging er te reageren, maar ik wil niet dat die idioten m'n naam weten.
Aladdin op tv![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Bloemetje niet gelukt. Logisch want de bloemenveiling is vandaag weer op gang aan het komen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik doe het ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon niet doen. Zijn een stel idioten...
Waar waar waarquote:?
Kip viel in de mops emmer. Ik ga stuk hier..![]()
Stom beest.
SBS6quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet.
[..]
Waar waar waar?
![]()
![]()
SBSquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet.
[..]
Waar waar waar?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer genoeg wel in het Nederlands.
Maar dat is goed want ik hoorde van GvsE dat pup nog geen Engels kan
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dat is goed want ik hoorde van GvsE dat pup nog geen Engels kan.
![]()
In het Nederlands is ie ook prima te doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dat is goed want ik hoorde van GvsE dat pup nog geen Engels kan.
Hou jij die tong even binnenboord! Anders krijg je een time-out hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Aladdin, jeugdsentiment manquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nooit naar alladin gekeken eigenlijk....
Jij hebt echt Vin zn steen over genomen hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nooit naar alladin gekeken eigenlijk...
[b]AirwiN schreef [/b]
Time-outquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou jij die tong even binnenboord! Anders krijg je een time-out hoor?
![]()
die gaan je stalkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Zoveel minuten als je oud bent op de trapquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt Vin zn steen over genomen he
Rustig aan.![]()
Iemand moet het overnemen nu ik er door jou onder vandaan gehaald wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt Vin zn steen over genomen he![]()
Jou ga ik niet heropvoeden hoor! Dat je dat maar weet!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mag jij liegen jongeman? Voor straf ga jij 5 minuten op de keukenstoel zitte nadenken pver wat je zojuist fout deed.quote:
Biedt perspectief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand moet het overnemen nu ik er door jou onder vandaan gehaald word.
Rustig aan.![]()
Da's veel te koud.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel minuten als je oud bent op de trap![]()
Jajajaquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ga ik niet heropvoeden hoor! Dat je dat maar weet!Rustig aan.![]()
Shut up, bitchquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag jij liegen jongeman? Voor straf ga jij 5 minuten op de keukenstoel zitte nadenken pver wat je zojuist fout deed..
![]()
ik ben je moeder niet, ik neuk je ook niet, dus ik heb er geen problemen mee om je piel en ballen van plek te laten verwisselen.quote:
Ik heb geen keukenstoelquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag jij liegen jongeman? Voor straf ga jij 5 minuten op de keukenstoel zitte nadenken pver wat je zojuist fout deed.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm...quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben je moeder niet, ik neuk je ook niet, dus ik heb er geen problemen mee om je piel en ballen van plek te laten verwisselen.
Ik word een beetje bang.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben je moeder niet, ik neuk je ook niet, dus ik heb er geen problemen mee om je piel en ballen van plek te laten verwisselen.![]()
![]()
dan bouwt ie er eerstmaar eenquote:
Hij lacht je uit!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben je moeder niet, ik neuk je ook niet, dus ik heb er geen problemen mee om je piel en ballen van plek te laten verwisselen.
Dus uhm... doe eens
[b]AirwiN schreef [/b]
nu lach je nog pop.quote:
breng m eens hierheen dan. Ziekenhuis zit om de hoek, kan ie daarna met lijn 3 of 4 komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij lacht je uit!!
Dus uhm... doe eens
je hebt geen idee. Moet je nagaan als je sochtends naast me wakker zou wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik noem je maar...
De traumatiser.
Ik maak wel even geld over naar drquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had nog geen geld voor de trein dus dat scheelt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen auto meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
breng m eens hierheen dan. Ziekenhuis zit om de hoek, kan ie daarna met lijn 3 of 4 komen.
[b]AirwiN schreef [/b]
en datis je enige geluk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had nog geen geld voor de trein dus dat scheelt.
zet m maar op de trein naar nijmegen dukenburgquote:
kijk Hups, dat zoek ik nouquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben je moeder niet, ik neuk je ook niet, dus ik heb er geen problemen mee om je piel en ballen van plek te laten verwisselen.![]()
![]()
* Vinniiee staat op, trek motorkleding aan en rijdt snel weg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak wel even geld over naar dr![]()
Je hebt geen redenen om mij toe te takelen toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
t je nagaan als je sochtends naast me wakker zou wordenRustig aan.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt geen idee. Moet je nagaan als je sochtends naast me wakker zou worden![]()
![]()
Ik heb besloten dat mijn volgende portrettekening Galadriel gaat worden.
Deze.
Ik stel het mij even voor. Jij en GvsE samen.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik richting huis rijdt kom ik zowat langs Nijmegenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zet m maar op de trein naar nijmegen dukenburg![]()
![]()
er is altijd een reden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt geen redenen om mij toe te takelen toch?
Jij zoekt ook iemand om je piel en ballen van plek te verwisselen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nee, ginger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stel het mij even voor. Jij en GvsE samen.
Uhm. Rij jij dan niet GIGANTISCH om?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik richting huis rijdt kom ik zowat langs Nijmegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Riv is niet ginger!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stel het mij even voor. Jij en GvsE samen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zoekt ook iemand om je piel en ballen van plek te verwisselen?nee niet GvsE.. zo'n mondquote:![]()
![]()
Zeg jij nu niks over hoe je moet rijdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm. Rij jij dan niet GIGANTISCH om?![]()
Nee en nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds niet? heb je wel centen ervoor?
Mn contract werkt niet echt mee he
[b]AirwiN schreef [/b]
hij was het. En dat is erg zat. Eenmaal een ginger, altijd een ginger.quote:
Bij knooppunt Valburg naar boven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm. Rij jij dan niet GIGANTISCH om?![]()
Maar ik heb toch gelijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu niks over hoe je moet rijden
Gorinchem - Apeldoorn dan kom je nijmegen toch niet tegen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, dan weet ik heus wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij knooppunt Valburg naar boven.
[b]AirwiN schreef [/b]
we zijn die keer dat we van jou afkwamen volgens mij ook niet omgereden. Denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu niks over hoe je moet rijden
held!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu niks over hoe je moet rijden![]()
zonde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en nee.
Mn contract werkt niet echt mee he![]()
Je hebt toch rood haar? Of heb je inmiddels een kleurspoeling?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
* spannend muziekje *quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik richting huis rijdt kom ik zowat langs NijmegenSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Het maakt qua tijd niet veel uit denk ik als hij de a15 en dan de a50 paktquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb toch gelijk?
Gorinchem - Apeldoorn dan kom je nijmegen toch niet tegen?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we zijn die keer dat we van jou afkwamen volgens mij ook niet omgereden. Denk ik.![]()
Terugweg wel!!
En trouwens. Ik moest toen bij SR ook aan iedereen uitleggen dat Den Haag echt niet op de route Amersfoort-Gorinchem lag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn route is 3 minuten korterquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het maakt qua tijd niet veel uit denk ik als hij de a15 en dan de a50 pakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou wel heel erg zijn als ze verkeerd zou rijden als jij erbij zit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we zijn die keer dat we van jou afkwamen volgens mij ook niet omgereden. Denk ik.![]()
Wel 3 minutenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het maakt qua tijd niet veel uit denk ik als hij de a15 en dan de a50 pakt.
![]()
En die gaat via?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
verklap dat nou niet. Ik klonk zo zeker!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Terugweg wel!!
En trouwens. Ik moest toen bij SR ook aan iedereen uitleggen dat Den Haag echt niet op de route Amersfoort-Gorinchem lag.
A27 en A1quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, alleen tieten.quote:
quote:
Dat rijdt inderdaad ook wel.quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dus je pakt hier de A27 richting Utrecht, die blijf je volgen en dan bij Amersfoort de A1 op!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
boven jouw bierbuik vast ook wel.quote:
Bah dat viel tegen vanmorgen weer aan het werk
14 SHADES OF GREY
Hmm... Nee, wil je pics?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
boven jouw bierbuik vast ook wel.Rustig aan.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm. Nee. Aub niet. Dank u.quote:
Ik haat de snelwegen bij Utrechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je pakt hier de A27 richting Utrecht, die blijf je volgen en dan bij Amersfoort de A1 op!![]()
![]()
Kan je nagaan hoe evil ik tegen je zal doen als we elkaar wel zouden kennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg hups,
Je hebt toch niks tegen me he? We kennen elkaar niet eens ten slotte.
[b]AirwiN schreef [/b]
ja daag. Droom lekker verder. Te ver.quote:
Niet denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe evil ik tegen je zal doen als we elkaar wel zouden kennenRustig aan.![]()
Het is 1 snelweg en ik geef het op!quote:
Als GvsE je te pakken krijgt dan is het gewoon gedaan met je
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehehehe, wist ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja daag. Droom lekker verder. Te ver..
![]()
ja. Vest aan. Geen broek met rits. Wel een joggingbroek.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is 1 snelweg en ik geef het op!
Als GvsE je te pakken krijgt dan is het gewoon gedaan met je
Niet zo'n bekkie jij he. Ik kan altijd nog de auto van mn moeder kapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dus toch tetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik vrouw was had iedereen erop gesprongen denk ik.
oh. pics want ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Vest aan. Geen broek met rits. Wel een joggingbroek.![]()
![]()
2. De A27 en de A1. Ook nog een stukje A15 denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is 1 snelweg en ik geef het op!
Als GvsE je te pakken krijgt dan is het gewoon gedaan met je![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie jij he. Ik kan altijd nog de auto van mn moeder kapen
Die wil ik ook!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: