SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaaaaaa!So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Oke oke P-J, niet stiekem dan.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ja klopt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor TGND is het toch op Donderdag?
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eind Februari?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt.
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 14:07:10 ]![]()
Het is jouw huis, meis.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt.
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is wel op vrijdagquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:![]()
Ik krijg volgende week mijn rooster voor de komende 3 maanden. Dan weet ik op welke vrijdag ik kan komen![]()
![]()
Ach en anders maak ik er gewoon een weekendmeet van
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
de 17e is die kans erg klein daar ik vrijdag gewoon moet werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Maar blijkbaar bestaat die kans dus de 17eSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ligt eraan hoeveel/wie het aanbieden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat torrents downloaden altijd zo fucking langzaam???!!!![]()
zondequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 17e is die kans erg klein daar ik vrijdag gewoon moet werken.![]()
![]()
Kijk, dat karten is natuurlijk super leuk. Dat zou ik best wel willen doen. Alleen is het zo'n pokke eind hiervandaan![]()
![]()
als ik via piratebay doe soms wel.....quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat torrents downloaden altijd zo fucking langzaam???!!!
maar meestal heb ik met torrents gewoon mijn volledige snelheid![]()
![]()
ja maar dat is alles wel denk ik?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kijk, dat karten is natuurlijk super leuk. Dat zou ik best wel willen doen. Alleen is het zo'n pokke eind hiervandaan![]()
![]()
Dit zijn de enige afleveringen waar ik geen nzb van kan vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel/wie het aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er echt een fokking hekel aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
als ik via piratebay doe soms wel.....
maar meestal heb ik met torrents gewoon mijn volledige snelheid
Nieuwsgroepen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit zijn de enige afleveringen waar ik geen nzb van kan vindenNet of ik daar wat mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze SC gaat wel lekker snel
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit zijn de enige afleveringen waar ik geen nzb van kan vindenHmz die heb ik ook niet voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zoals ik al zei, ik zit bijna altijd met mijn volledige snelheid!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er echt een fokking hekel aan
Nieuwsgroepen
torrent trackers![]()
![]()
quote:Sorry... kan ik toch niet ruiken...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu ga je raar praten hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik zit bijna altijd met mijn volledige snelheid!
torrent trackers
torrent trackers?![]()
Nee joh, ik heb de ballen verstand van computersquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht misschien zie je iets wat verkeerd gaat![]()
![]()
Wel zien toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Sorry... kan ik toch niet ruiken...![]()
![]()
Angelina!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als ik het een keer snel had zien gaan hierquote:
owquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de ballen verstand van computers![]()
![]()
Moet je blijven kijken, maar vooral ook meepostenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen als ik het een keer snel had zien gaan hier
Hoe gaat ie?![]()
ik zit op een website waarvoor je in moet loggen, waar je torrents kan vinden.... net zoiets als de pirate bay maar dan heb je er echt een account voor nodig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ga je raar praten hoor
torrent trackers?
ik heb daar 95% van de tijd gewoon volledige snelheid
alleen je hebt een invite nodig wil je daar een account krijgen....![]()
Zal mijn best doen, als ik jullie tempo kan bijhoudenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je blijven kijken, maar vooral ook meeposten
Hoe gaat ie?
Gaat wel... vandaag weer aan het werk, maar kan me niet echt tot mn werk zetten, ook doordat er niet heel veel werk ligt...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Helaas wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En die kan jij mij niet sturen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit op een website waarvoor je in moet loggen, waar je torrents kan vinden.... net zoiets als de pirate bay maar dan heb je er echt een account voor nodig...
ik heb daar 95% van de tijd gewoon volledige snelheid
alleen je hebt een invite nodig wil je daar een account krijgen....
Of kan je kijken of The Hills S01E06 t/m S01E10 erop staan![]()
![]()
Rustig opstarten dus weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal mijn best doen, als ik jullie tempo kan bijhouden
Gaat wel... vandaag weer aan het werk, maar kan me niet echt tot mn werk zetten, ook doordat er niet heel veel werk ligt...![]()
![]()
Ik vind het echt jammer, ze was zo'n mooie vrouw.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar had voor mijn gevoel nog maar de rest van de week vrij kunnen nemenquote:
En hoe is het met u?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar had voor mijn gevoel nog maar de rest van de week vrij kunnen nemen
En hoe is het met u?![]()
![]()
Dubbel goed zelfsquote:
kon ik dat maar, kan al de hele dag mijn pc thuis niet bereikenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die kan jij mij niet sturen?
Of kan je kijken of The Hills S01E06 t/m S01E10 erop staan![]()
ik zal ff moeten kijken of ik nog invites heb![]()
eens, en nu is ze gewoon echt eng.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer, ze was zo'n mooie vrouw.![]()
Maar jij nog vakantie aan het vieren?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
vandaag begonnen en heb morgen alweer vrij genomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar had voor mijn gevoel nog maar de rest van de week vrij kunnen nemen![]()
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij nog vakantie aan het vieren?![]()
![]()
Zou ik ook kunnen doen... maar zou ook aan collega's kunnen vragen of ik ze nog ergens mee zou kunnen helpenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
vandaag begonnen en heb morgen alweer vrij genomen
Verschil moet er wezen... En naast Fok!-en, waar vul je je vakantie verder mee dan?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dank je alvastquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
kon ik dat maar, kan al de hele dag mijn pc thuis niet bereiken![]()
ik zal ff moeten kijken of ik nog invites heb![]()
![]()
ja, dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen... maar zou ook aan collega's kunnen vragen of ik ze nog ergens mee zou kunnen helpen![]()
![]()
Van alles wat he..quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen... En naast Fok!-en, waar vul je je vakantie verder mee dan?
Beetje met vriendinnen wat gezellig doen, toch af en toe wat aan school doen, m'n broertje helpen met opgroeien (), neuken, filmpjes kijken, lezen .. ik kom de dagen wel door
![]()
![]()
Kamer opgeruimd, wasje gedraaid en opgehangen ( Lekker buiten, lekker fris) en nu maar eens op de fiets stappen
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker, dus je geeft je broertje af en toe wat water?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van alles wat he..
Beetje met vriendinnen wat gezellig doen, toch af en toe wat aan school doen, m'n broertje helpen met opgroeien (), neuken, filmpjes kijken, lezen .. ik kom de dagen wel door
Nee, ik geef hem kook- en poetslesquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, dus je geeft je broertje af en toe wat water?![]()
![]()
Netjes, dan hoef je het zelf niet te doen en heb je meer tijd voor die andere dingenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem kook- en poetsles
en beloven dat je werkt aan een goede ratio voordat ze tegen mij gaan zeurenquote:
(dus ook uploaden)![]()
Mja, koken blijf ik er liever 100% bij, anders drreigt voedselvergiftiging.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes, dan hoef je het zelf niet te doen en heb je meer tijd voor die andere dingen![]()
Dan kan je het beter helemaal zelf doen, ben je waarschijnlijk sneller klaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, koken blijf ik er liever 100% bij, anders drreigt voedselvergiftiging.
**piep** het avondeten... helemaal niet aan gedacht....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar hij zal het toch moeten lerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je het beter helemaal zelf doen, ben je waarschijnlijk sneller klaar![]()
![]()
Ik vind het ook wel leuk, maar vaak heb ik gewoon geen zinquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:31 schreef rival het volgende:
en niet te vergeten, koken is vaak ook egwoon leuk.
Is dat jouw taak dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar hij zal het toch moeten leren![]()
En magnetronmaaltijden zijn toch niet zo moeilijk, heb hier genoeg collega's die daar op leven hoor
Vanavond draadjesvlees eten
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet mijn taak, maar ik hou van m'n broertje en wil dat ie het leertquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat jouw taak dan?![]()
En magnetronmaaltijden zijn toch niet zo moeilijk, heb hier genoeg collega's die daar op leven hoor![]()
![]()
Ook dat, maar ik kan thuis niet het beste koken, dus laat het meestal maar doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:31 schreef rival het volgende:
en niet te vergeten, koken is vaak ook egwoon leuk
Ah, dan heb ik diequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet mijn taak, maar ik hou van m'n broertje en wil dat ie het leertverkeerd opgevat
dat gevoel heb ik ook, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het altijd wel leuk eigenlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, maar vaak heb ik gewoon geen zin.
en bv van het weekend poging gedaan om de zingers na te maken, dus creatief bezig geweest. dan vermaak ik mij prima![]()
![]()
Ik ga geen gehakt eten!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gehaktdag, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders...quote:
Waarschijnlijk vanavond geen vlees op tafel denk ik
Hoeveel uur heb je hem daarvoor moeten stoven?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik vind dat ie best weinig kan voor een 20-jarigequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dieverkeerd opgevat
![]()
![]()
en wij lachen, maar dat kan je niemand kwalijk nemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik voor een 4e keer naar de super moet ga ik huilen![]()
![]()
Mijn zoon is ze nu aan het kopen dus die sudderen over een kwartiertje ongeveer.quote:
Dus rond 7 uur kan ik wel eten
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwa, dat vind ik ook wel leuk, jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het altijd wel leuk eigenlijk!
en bv van het weekend poging gedaan om de zingers na te maken, dus creatief bezig geweest. dan vermaak ik mij prima.
Tja, deze SC gaat tenminste snel, net als die van JONG, maar daar voelde ik me wat te oudquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik voor een 4e keer naar de super moet ga ik huilen
MD in SEX
op 1 dag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik voor een 4e keer naar de super moet ga ik huilen
MD in SEXProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
logisch dan wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik kan thuis niet het beste koken, dus laat het meestal maar doen
ik ben hier in huis de beste kok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag is niet mijn dagquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
en wij lachen, maar dat kan je niemand kwalijk nemenmaar wel tof dat er iemand om kan lachen hoor
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
logisch dan wel.
ik ben hier in huis de beste kok!En je bent ook nog de leukste thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
handig zo'n kind!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is ze nu aan het kopen dus die sudderen over een kwartiertje ongeveer.
Dus rond 7 uur kan ik wel eten![]()
Ja echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zonder bezoek lukt dat meestal wel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En je bent ook nog de leukste thuis![]()
![]()
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer dan de helft van de tijd ben je dan toch wel de leukste thuis?quote:
Maar fijn dat je het allemaal zo positief ziet
thats me. Mr positivo!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tijd ben je dan toch wel de leukste thuis?
Maar fijn dat je het allemaal zo positief ziet![]()
![]()
okquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
en beloven dat je werkt aan een goede ratio voordat ze tegen mij gaan zeuren
(dus ook uploaden)Moet je wel even uitleggen dan
![]()
![]()
En nog met Italiaanse inslag, kook je ook met die inslag? Dan is dat nog een positief punt, Italiaans etenquote:
als ik nog een invite heb komt dat helemaal goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okMoet je wel even uitleggen dan
![]()
![]()
Ja zelf pizza's maken hequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nog met Italiaanse inslag, kook je ook met die inslag? Dan is dat nog een positief punt, Italiaans eten![]()
![]()
Om eerlijk te zijn was mijn eerste gedachte dat je robozuiger ook wel verdomd grappig isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, of zelf gemaakte focacciaquote:Maar pasta's gaan er ook goed in, met kerst nog een heerlijke lasagna gegeten
robo is een held! maar grappig valt tegen hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was mijn eerste gedachte dat je robozuiger ook wel verdomd grappig is![]()
![]()
Vandaag staat lasagna op het menuquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, of zelf gemaakte focacciaMaar pasta's gaan er ook goed in, met kerst nog een heerlijke lasagna gegeten
![]()
Vriendinnetje komt eten![]()
Lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag staat lasagna op het menu![]()
Vriendinnetje komt eten![]()
![]()
mag dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag mij wel een pizza maken en komen brengen hoor
en wat kan ik daarvoor in ruil verwachten?![]()
![]()
Ik hou van pizza'squote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
mag dat?
en wat kan ik daarvoor in ruil verwachten?
Geld? Een gezellige avond? Weet ik het?![]()
![]()
Lekker! En altijd lekker makkelijk van te voren te maken, zodat je vlak voor het eten nog tijd hebt voor andere dingenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag staat lasagna op het menu![]()
Vriendinnetje komt eten
Ja het is al klaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker! En altijd lekker makkelijk van te voren te maken, zodat je vlak voor het eten nog tijd hebt voor andere dingen![]()
Dus extra kwebbeltijd, al kan dat ook heus wel in de keuken natuurlijk![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is al klaar![]()
Dus extra kwebbeltijd, al kan dat ook heus wel in de keuken natuurlijk![]()
Volgens mij ben ik hier de enige zonder KPD rechten
Rival werkt bij domino's?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou van pizza's
Geld? Een gezellige avond? Weet ik het?
Rustig aan.![]()
pasta is niet echt mijn ding... maar wel fijn dat je iemand in huis hebt die dat goed kan makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, of zelf gemaakte focacciaMaar pasta's gaan er ook goed in, met kerst nog een heerlijke lasagna gegeten
![]()
![]()
Ik heb het ook niet, en toen ik er om vroeg kwam ik onder de fok radar en kreeg ik bans op mijn naam.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Volgens mij ben ik hier de enige zonder KPD rechten
Rustig aan.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Volgens mij ben ik hier de enige zonder KPD rechten![]()
Alle alarmbellen gingen af *wieeeoeiwieeeoeei*quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet, en toen ik er om vroeg kwam ik onder de fok radar en kreeg ik bans op mijn naam.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 15:01:43 ]![]()
Dat was de sirene van een politie wagen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alle alarmbellen gingen af *wieeeoeiwieeeoeei*
Rustig aan.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Volgens mij ben ik hier de enige zonder KPD rechten![]()
![]()
volgens mij komen we daar wel uit, had je al een datum in gedachten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou van pizza's
Geld? Een gezellige avond? Weet ik het?![]()
![]()
*pieppieppieppiep*?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was de sirene van een politie wagen.![]()
Wij eten het wel een paar keer per week volgens mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
pasta is niet echt mijn ding... maar wel fijn dat je iemand in huis hebt die dat goed kan maken
Met zelfgemaakte sauzen natuurlijk, komen geen pakjes aan te pas...
Dat valt me allemaal weer mee dan, is het beeld wat ik heb van de mensen hier niet helemaal goed![]()
![]()
Zaterdagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij komen we daar wel uit, had je al een datum in gedachten?![]()
![]()
een datum...quote:
Ik mag ze nog nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat valt me allemaal weer mee dan, is het beeld wat ik heb van de mensen hier niet helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe lang doe je daar al over dan?quote:Mieren neuken... nee nog nooit gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zaterdag 5 januari dan
Mierenneukerlijkt me ook lastig...
En ja, ik ben van de detailsben niet voor niets planner
Weet ik veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar al over dan?
[..]
Mieren neuken... nee nog nooit gedaanlijkt me ook lastig...
En ja, ik ben van de detailsben niet voor niets planner
Kan me ook niet zoveel boeien.
En ik ben niet zo van details op het gebied van taal![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry... wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Kan me ook niet zoveel boeien.
En ik ben niet zo van details op het gebied van taal
Ik zag hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmmmm ik haalde weer iets geks in mijn hoofd
Eind dit jaar een weekje naar Lapland....
MEGADUUR
Dan maar niet![]()
![]()
ik niet...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
MEGADUUR
Dan maar niet![]()
![]()
Waarom zou je daar heen willen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet nie hoe ik het uitsprak ik zei eigenlijk o,uw.
Dat geluid maakt een pauw
Ben niet kwaad. Alleen teveel taalnazi's hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... wist niet dat je kwaad werd![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben niet kwaad. Alleen teveel taalnazi's hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat het mij erg mooi lijkt. Ik heb foto's gezien en ik dacht van WOWquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zou je daar heen willen
Daar moet ik echt een keer heen![]()
![]()
Laplandquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
MEGADUUR
Dan maar niet![]()
![]()
ik ben een datumnazi, geen taalnaziquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben niet kwaad. Alleen teveel taalnazi's hier
Dan moet je dat zo schrijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet nie hoe ik het uitsprak ik zei eigenlijk o,uw.
Dat geluid maakt een pauw![]()
Ik haat nazi'squote:Op woensdag 2 januari 2013 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben een datumnazi, geen taalnazi![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben niet kwaad. Alleen teveel taalnazi's hier![]()
![]()
Lapgeld dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het mij erg mooi lijkt. Ik heb foto's gezien en ik dacht van WOW
Daar moet ik echt een keer heen![]()
![]()
Tijd voor een nieuw plaatjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank... ik ook van jouquote:
Aurora Borealisquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het Noorderlicht zien![]()
Kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben gestopt met roken! cold turkey sinds gisteren maar jezus christus kut!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schudt hand.. ja vandaag IS zo'n dagS. 2014
J. 2016![]()
* charmed_angel zet Lapland onderaan het lijstje, met als opmerking: als ik ooit veel geld heb ga ik erheen![]()
![]()
Ik wil daar ook nog eens naar toe..quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad![]()
Kan ook in Noorwegen hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Whahaha dat is idd kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met roken! cold turkey sinds gisteren maar jezus christus kut!![]()
![]()
Oudzeer dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voldoende oudooms die nazi's warenop je oudzeer
Ja mooi hequote:
Ik ga heel hard sparenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil daar ook nog eens naar toe..Sssssstquote:Weet ik. Maar Lapland is specialer
Wie gaat daar nou heen???
(ja rijke mensen)
![]()
Ohquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lapland ligt ook in noorwegen![]()
/fail![]()
Achja, het levert wel interessante gesprekken op met m'n opa. Hij zat bij de Wehrmacht, itt drie van z'n broers die bij de SS zatenquote:![]()
![]()
owjaquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lapland ligt ook in noorwegen
Whehehehehe![]()
![]()
Ik las condooms...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voldoende oudooms die nazi's warenRustig aan.![]()
Ja, dat zullen bijzondere verhalen zijn geweest... anders dan de verzetverhalen die ik van mijn opa's gehoord heb...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Achja, het levert wel interessante gesprekken op met m'n opa. Hij zat bij de Wehrmacht, itt drie van z'n broers die bij de SS zaten<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Van jou snap ik dat welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nazi condooms... bijzonder...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mja, eeuwige trauma's he. Vechten aan het Oostfront was dan ook geen pretjequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat zullen bijzondere verhalen zijn geweest... anders dan de verzetverhalen die ik van mijn opa's gehoord heb...![]()
![]()
Aurora borealisquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.
Nee, dat kan ik me voorstellen... überhaupt vechten aan het front lijkt me geen pretje...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, eeuwige trauma's he. Vechten aan het Oostfront was dan ook geen pretje<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Grappig
Postaantallen per jaar voor charmed_angel
2001 00123
2002 01356
2003 01421
2004 01762
2005 01373
2006 07691
2007 04306
2008 00319
2009 01947
2010 36884
2011 52792
2012 21846
2011 was een top jaar![]()
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Grappig
Postaantallen per jaar voor charmed_angel
2001 00123
2002 01356
2003 01421
2004 01762
2005 01373
2006 07691
2007 04306
2008 00319
2009 01947
2010 36884
2011 52792
2012 21846
2011 was een top jaar
waar haal je die stats![]()
![]()
Postaantallen per jaar voor MaleDuck
2008 01116
2009 04328
2010 02908
2011 16150
2012 09609
Voor mij ook 2011 het topjaar
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen... überhaupt vechten aan het front lijkt me geen pretje...
Maar over het algemeen heeft opa het wel goed verwerkt
Met z'n SS broers nooit meer contact gehad![]()
![]()
Damnquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=
2006 00226
2007 00442
2008 02360
2009 04249
2010 19909
2011 42265
2012 25827![]()
![]()
2011 was het jaar dat we veel in het radio topic posten tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn
2006 00226
2007 00442
2008 02360
2009 04249
2010 19909
2011 42265
2012 25827![]()
![]()
Ik vond het bij de Pacific er wel even inhakken om te zien wat de reacties van die gasten is als ze langere tijd aan het front zitten...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.
Maar over het algemeen heeft opa het wel goed verwerkt
Met z'n SS broers nooit meer contact gehad<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2011 was het jaar dat we veel in het radio topic posten tochmooie tijden
![]()
![]()
Bij mij doet die link het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=![]()
![]()
Dus? En nee, al langer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij post toch ook nog maar een jaar![]()
Kloptquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2011 was het jaar dat we veel in het radio topic posten toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet je id ingeven, dus je nummer, niet je username.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aww how cutequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Postaantallen per jaar voor Vinniiee
2009 00007
2010 01454
2011 00015
2012 47912
[b]AirwiN schreef [/b]
Postaantallen per jaar voor kingtoppiequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
Id van user?
''kingtoppie'' werkt niet.
2010 00013
2011 09076
2012 35029![]()
2007 00043
2008 03751
2009 02603
2010 43368
2011 71063
2012 52985.
Dank jequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Postaantallen per jaar voor Vinniiee
2009 00007
2010 01454
2011 00015
2012 47912![]()
![]()
Jaaa, gaat ook nooit wegquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vond het bij de Pacific er wel even inhakken om te zien wat de reacties van die gasten is als ze langere tijd aan het front zitten...
En erover praten vinden veel logischerwijs ook lastig![]()
2011quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef Samzz het volgende:
2007 00043
2008 03751
2009 02603
2010 43368
2011 71063
2012 52985.
![]()
![]()
![]()
Er zit groei in.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Postaantallen per jaar voor kingtoppie
2010 00013
2011 09076
2012 35029Rustig aan.![]()
Ah, vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je id ingeven, dus je nummer, niet je username..
![]()
Postaantallen per jaar voor Huppelmutsquote:
2007 00023
2008 00240
2009 21075
2010 40238
2011 60964
2012 17371
Hups ook in 2011![]()
![]()
Die wilde ik net postenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Postaantallen per jaar voor Huppelmuts
2007 00023
2008 00240
2009 21075
2010 40238
2011 60964
2012 17371
Hups ook in 2011
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Postaantallen per jaar voor Huppelmuts
2007 00023
2008 00240
2009 21075
2010 40238
2011 60964
2012 17371
Hups ook in 2011![]()
![]()
![]()
Ja en nachtmerries maken ook velen kapot in de tijd erna...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa, gaat ook nooit weg
En erover praten vinden veel logischerwijs ook lastig
Maar ondanks dat blijft het leger me altijd toch wel trekken...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Haha, alle posters in het Radiotopic hebben 2011 als topjaar.
Het was ook wel een erg leuk jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:27 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
maar toen was het ook erg gezellig in het radio topicquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:27 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Jep...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja en nachtmerries maken ook velen kapot in de tijd erna...
Maar ondanks dat blijft het leger me altijd toch wel trekken...
Ik moet niets hebben van het leger![]()
![]()
2001 00305
2002 01188
2003 17737
2004 14497
2005 11970
2006 06255
2007 03707
2008 01434
2009 00409
2010 01596
2011 03975
2012 05162
2009 was een stil jaartje voor mij
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat verbaasd me nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jep...
Ik moet niets hebben van het legerHet kan ook zijn dat mijn sportverslaving er ook aan meewerkt
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was ook wel een erg leuk jaarZeker wetenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar toen was het ook erg gezellig in het radio topic!
Oeh, vriendin sms't net of ik wijntjes kom drinken vanavond, most def, I will.
ook meteen meervoudquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten!
Oeh, vriendin sms't net of ik wijntjes kom drinken vanavond, most def, I will.
zo mooiquote:![]()
![]()
Geen ideequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat verbaasd me nietHet kan ook zijn dat mijn sportverslaving er ook aan meewerkt
Ik vind het overigens wel interessant hoor. Maar dan meer de politieke gedachte achter de inzet van legers.![]()
![]()
zolang al fokker ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef ook_gek het volgende:
2001 00305
2002 01188
2003 17737
2004 14497
2005 11970
2006 06255
2007 03707
2008 01434
2009 00409
2010 01596
2011 03975
2012 05162
2009 was een stil jaartje voor mij![]()
![]()
Kwebbel zequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even dammen met de jongste![]()
en zo komt vriendinnetje al dus tot laters![]()
![]()
![]()
Postaantallen per jaar voor Faxie
2003 00075
2004 00363
2005 00472
2006 00470
2007 00580
2008 00552
2009 00357
2010 00367
2011 01035
2012 11654
In het begin was ik vooral lurker![]()
![]()
Met politiek heb ik dan weer weinig, vind de acties van generaals zoals je dat in bepaalde films ziet ook wel interessant, speel Risk ook graagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik vind het overigens wel interessant hoor. Maar dan meer de politieke gedachte achter de inzet van legers.Succes, wel winnen hequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even dammen met de jongste![]()
en zo komt vriendinnetje al dus tot laters![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
Massageolie check
Blinddoek check
Touw check
Zin an![]()
![]()
wat ga je doen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
Massageolie check
Blinddoek check
Touw check
Zin an![]()
Maar ik weet wel teveel over generaals en dergelijke. Te ergquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met politiek heb ik dan weer weinig, vind de acties van generaals zoals je dat in bepaalde films ziet ook wel interessant, speel Risk ook graag![]()
![]()
Geblinddoekt tikkertje spelen met overal touwen op scheenhoogte gespannenquote:Ja, zo heb je overal goede en slechte bazen, die goed en slecht met macht omgaan....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik weet wel teveel over generaals en dergelijke. Te erg<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vooral Duitse/Pruisische generaals van na de Franse Revolutie en alles mbt de Tweede Wereldoorlog. Teveel over gelezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zo heb je overal goede en slechte bazen, die goed en slecht met macht omgaan....![]()
![]()
Afleidingquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is die massageolie dan voor?![]()
![]()
Licht ontvlambare massageolie om het bewijs te verbranden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is die massageolie dan voor?Rustig aan.![]()
Bij mij niet... maar ik drink ook nauwelijks... veel plezier in ieder gevalquote:
Nee johquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm.. Ik vind mezelf een beetje eng worden zo.![]()
![]()
Waar moet je vanaf komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
beter maken we ze vers, denk niet dat die rit ze goed zal doen![]()
![]()
Volgens mij lees je alleen aan die kant over de slechte generaals, omdat het de 'foute' kant was in de oorlog, bij de Amerikaanse/Britse generaals lees je eigenlijk alleen het tegenovergestelde....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vooral Duitse/Pruisische generaals van na de Franse Revolutie en alles mbt de Tweede Wereldoorlog. Teveel over gelezen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Slimquote:
Ook slimquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Licht ontvlambare massageolie om het bewijs te verbranden.![]()
![]()
Tja, met al die wrijving is dat gevaarlijk natuurlijk....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die licht ontvlambare massageolie<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die licht ontvlambare massageolie![]()
Toedels.
Rustig aan.![]()
Nee hoor. Ken je schrijversquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij lees je alleen aan die kant over de slechte generaals, omdat het de 'foute' kant was in de oorlog, bij de Amerikaanse/Britse generaals lees je eigenlijk alleen het tegenovergestelde....
Duitse generaals zijn ontzettend interessant als historisch persoon.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is die massageolie dan voor?ik vind het maar zonde, dat spul heeft toch al een goede bestemmingquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Licht ontvlambare massageolie om het bewijs te verbranden.![]()
![]()
Nee, maar dat is puur mijn gevoel over wat ik gezien/ gelezen heb, maar ik denk dat je je er meer in verdiept hebt dan ik, dus zou jou om schrijvers moeten vragen denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ken je schrijvers
Duitse generaals zijn ontzettend interessant als historisch persoon.
Misschien alleen als je de paprika op de pizza in de vorm van het ajax logo neerlegt...quote:
Aahrgh.... de enige rollade in de koelkast is er een met een zoete vulling.... welke nutcase maakt zoiets...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik heb gister nog gegetenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
waar?
en heb je ook trek in pizza dan?![]()
![]()
Honing-mosterd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef fietsie het volgende:
Aahrgh.... de enige rollade in de koelkast is er een met een zoete vulling.... welke nutcase maakt zoiets...
Ah, Heerenveen!quote:
Maar de meeste boeken zijn toch niet geschreven van Duitsland is slecht, Amerika is goed?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar dat is puur mijn gevoel over wat ik gezien/ gelezen heb, maar ik denk dat je je er meer in verdiept hebt dan ik, dus zou jou om schrijvers moeten vragen denk ik
Sowieso Duitse/Britse schrijvers![]()
![]()
quote:Nee "kerstvulling" maar dan gemaakt door iemand met een voorliefde voor niet-hartige smaken...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meeste films die ik gezien heb en de paar boeken die gelezen heb, waren vooral gemaakt uit Amerikaans/Brits standpunt, dus daarin worden voor mijn gevoel de Duitsers en Jappen als de slechteriken neergezet...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de meeste boeken zijn toch niet geschreven van Duitsland is slecht, Amerika is goed?
Sowieso Duitse/Britse schrijvers<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je kan je ook afvragen welke nutcase zoiets koopt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef fietsie het volgende:
Aahrgh.... de enige rollade in de koelkast is er een met een zoete vulling.... welke nutcase maakt zoiets...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Veel suikers zeker...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Nee "kerstvulling" maar dan gemaakt door iemand met een voorliefde voor niet-hartige smaken...![]()
maar ik ga op huis aan, heb mn tijd uitgezeten hier...
Godsamme, opa heeft gezeur met de computer en ik mag langskomen om te kijken wat het is. Imagine that.
oke niet mijn favo pizza maar je moet tocvh wat he!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik had met spinazie en pijnboompitten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: