SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik pak gewoon de zwitsal, die ruikt zo lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:49 schreef Spezza19 het volgende: Vraag voor de dames: wat vinden jullie goede massage olie?
![]()
Die van de durex is zooi iig.
En glijmiddel die ook geschikt is voor massageolie van Geisha is ook geen aanrader.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Hier dan meteen opnieuw vragen:
Dames; wat vinden jullie een lekkere massage olie?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Die is nu toch onderhand wel opquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb gewoon massageolie van Kruidvat.![]()
Goede massage olie: eentje die een beetje warm wordt is wel fijn. En geen muffe weleda meuk doe dan neutrale massage olie, van nivea of simpele baby olie (natusan oid)![]()
Zijn zus kon ik al voor hemquote:Als je met zijn zus op vakantie gaat, zijn kinderen je al ontmoet hebben etc etc dan kun je gewoon spreken van een relatie hoor.
Voel je niks van
1 kind
En ik heb geweigerd om 2e kerstdag bij zn andere zuster door te brengen die ik niet kon, dus fb blijft fb.
surequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zijn zus kon ik al voor hem
1 kind
En ik heb geweigerd om 2e kerstdag bij zn andere zuster door te brengen die ik niet kon, dus fb blijft fb.![]()
![]()
ja, dat de onderburen al vanaf moment 1 bekokstoven dan H. en ik een relatie moeten krijgen hebben we ook wel door. Dat zn nichtje zegt dat we gewoon een relatie hebben hoe dan ook omdat we samen een verjaardagskaart hebben gegeven telt niet en zijn vader begrijpt het tenminste wel: het is gewoon af en toe even tijd om de boel door te smeren.quote:
Kende.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zijn zus kon ik al voor hem
1 kind
En ik heb geweigerd om 2e kerstdag bij zn andere zuster door te brengen die ik niet kon, dus fb blijft fb.![]()
En zeg tegen huppelkutje dat ze maar onder dr eigen account moet posten
Geen idee wat de hersteltijd voor een verrekking is, maar kruisbandblessures duren altijd lang.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het weer over, het duurt alleen lang.
Ik mocht dik een half jaar niet vrijuit hardlopen![]()
![]()
kijk naar ibrahim, die mocht bijna een jaar niet voetballenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee wat de hersteltijd voor een verrekking is, maar kruisbandblessures duren altijd lang.
Ik mocht dik een half jaar niet vrijuit hardlopen![]()
![]()
hij is het met me eensquote:
Kendequote:.
Doet ze ook. Ik ben ook een taalnaziquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En zeg tegen huppelkutje dat ze maar onder dr eigen account moet posten.
![]()
hij ook al.quote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet ze ook. Ik ben ook een taalnazi.
![]()
![]()
oh god, 2 nazi's bij elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kende.
[..]
![]()
Draag aub 12 condooms tegelijkertijd?
Huppel stuurde me dat jullie nu een setje zijn, goed bezig manquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: