SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe.
Zoveel angst voor se LaPo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
je kan mobiel ook gewoon een nieuwe maken hoorGrappigquote:![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:57 schreef rival het volgende:
iedereen stil omdat jullie het topic niet willen sluiten?Ik haat Lapo
![]()
![]()
Op "open nieuw deel" rammen, eventueel TT aanpassen en dan op alt+s rammen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doen
[..]
Grappig
Zo moeilijk is het echt niet hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
onderaan het topic staat een knop "nieuw topic"quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doen
het enige dat je hoeft te doen is daarop klikken![]()
![]()
Mogguh
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En ze is terug en de klusjesmannen en het hansworstje zijn opgepleurd. Rust!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Van hetzelfdequote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zal best, maar na de vorige keer zie ik er liever van afquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op "open nieuw deel" rammen, eventueel TT aanpassen en dan op alt+s rammen.
Zo moeilijk is het echt niet hoor.![]()
![]()
Wat was er vorige keer dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best, maar na de vorige keer zie ik er liever van afIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had de laatste post en moest een nieuw deel starten dus. Nouja, ik raakte half in paniek toenquote:
Daarom probeer ik ze te mijden nu![]()
![]()
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......quote:
huh? dat is toch op woensdag?![]()
![]()
Meer zo van: GVDquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......
huh? dat is toch op woensdag?kudtzooi
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......
huh? dat is toch op woensdag?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vind dat het zondag lijkt. Jammer dat ik niet uit kon slapen wel...quote:
Ik werd vanmorgen wakker en dacht, KUT het is donderdag!
Ik heb donderdag een belangrijke afspraak
Dus ik was klaarwakker om 9 uur![]()
![]()
how hard can it be? Topichunten was mijn leven toen er nog een [Singles] was..quote:
Afgelopen weekend had je daar geen last van.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja soms vind ik het niet erg......quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
how hard can it be? Topichunten was mijn leven toen er nog een [Singles] was..als ik genoeg inspiratie heb......en er wat leuks aan de hand isquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je daar geen last van.![]()
![]()
Bwehequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je daar geen last van.![]()
![]()
ik vind het nooit erg. Er is altijd wel iets aan de hand om een goede TT te verzinnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja soms vind ik het niet erg......
[..]
als ik genoeg inspiratie heb......en er wat leuks aan de hand is
Kut, die kwam hier ook vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
huh? dat is toch op woensdag?![]()
![]()
pup! Leef jij nog na het voer van het huppelkutje?quote:
maandag kwamen de zakken bij mij. Ik ben het vergeten. Nu voel ik me net mn buurman die zn hele balkon vol heeft staan met vuilniszakkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kut, die kwam hier ook vandaag
en dan komen aankakken met een kut TT jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
how hard can it be? Topichunten was mijn leven toen er nog een [Singles] was..![]()
![]()
tenzij het tweede beter is natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon het eerste dat in je opkomt, altijd!
ik had hem er maar naast gezetquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kut, die kwam hier ook vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maandag kwamen de zakken bij mij. Ik ben het vergeten. Nu voel ik me net mn buurman die zn hele balkon vol heeft staan met vuilniszakken![]()
Maar wel klote, die zit redelijk vol![]()
![]()
mijn TT's waren nooit warm en vochtigquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
en dan komen aankakken met een kut TT ja
I'm still alivequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pup! Leef jij nog na het voer van het huppelkutje?!
![]()
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik download altijd NZB bestanden. Dat zijn meestal rar bestanden die je dan uitpakt tot een avi of whateverbestand.
Nu heb ik iets gedownload en krijg ik dit:
Iemand verstand van hoe ik dit naar 1 bestand moet omzetten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 11:18:29 ]![]()
goed punt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn TT's waren nooit warm en vochtig![]()
nee, ik denk dat ik aankomende maandag 3 zakken en 1 plastic zak heb.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar wel klote, die zit redelijk vol
Een vuilniszak vol met chinees. Bestel je even een Indisch menuutje voor 2 personen, krijg je voor 193877 man onderhand voer mee
Programma 7-zip downloaden en daarmee unpacken, denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik download altijd NZB bestanden. Dat zijn meestal rar bestanden die je dan uitpakt tot een avi of whateverbestand.
[ afbeelding ]
Iemand verstand van hoe ik dit naar 1 bestand moet omzetten![]()
Fysio geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo
moeten ze je hebben vandaag?
ik was gewoon in de waraltijd leuk
daarna boodschappen gedaan. Goh Lola handig dat je je auto achteruit geparkeerd hebt.. dus auto van de hand rem want ik kon niet in mijn achterbak
En ik ben lasagnebladen vergeten
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr het is wel fucking lente johheerlijk dat zonnetje
![]()
![]()
Ik niet, maar doe effe reageren op whatsappquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verstand van hoe ik dit naar 1 bestand moet omzetten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
hoe?quote:
nee ik dacht misschien is het speciaal voor de oud en nieuw bende ofzo, en de mijne was vol, dus erbij gezet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de andere waren al leeg?
dat het woensdag was kwam ik op het werk snel achter![]()
![]()
altijd popquote:
leeft max nog dan?quote:
Heb je geluk, in tegenstelling tot mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik dacht misschien is het speciaal voor de oud en nieuw bende ofzo, en de mijne was vol, dus erbij gezet.
dat het woensdag was kwam ik op het werk snel achter![]()
![]()
Ga ik dat proberenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Programma 7-zip downloaden en daarmee unpacken, denk ik.Telefoon ligt boven.... ik ga zo naar bovenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet, maar doe effe reageren op whatsapp![]()
![]()
Chinese massaproductie hequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik aankomende maandag 3 zakken en 1 plastic zak heb.
Een vuilniszak vol met chinees. Bestel je even een Indisch menuutje voor 2 personen, krijg je voor 193877 man onderhand voer mee![]()
niet dan? ik ben 1 keer bij de fysio geweest en dat was goed. ik verheug me nu al op de volgende afspraak!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fysio geweest.altijd leuk
daarna boodschappen gedaan. Goh Lola handig dat je je auto achteruit geparkeerd hebt.. dus auto van de hand rem want ik kon niet in mijn achterbak
En ik ben lasagnebladen vergeten
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr het is wel fucking lente johheerlijk dat zonnetje
welke zon?![]()
![]()
ja echt hoor. Geen idee hoe 2 personen dat ooit op moeten krijgen. H. had 2 flinke borden en ik heb savonds ook nog een keer een extra bordje gepakt..quote:
gewoon 's avonds laat bij de buren dumpenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je geluk, in tegenstelling tot mij![]()
![]()
Zo danquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja echt hoor. Geen idee hoe 2 personen dat ooit op moeten krijgen. H. had 2 flinke borden en ik heb savonds ook nog een keer een extra bordje gepakt..![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon 's avonds laat bij de buren dumpen![]()
![]()
alleen als er massages gegeven wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet dan? ik ben 1 keer bij de fysio geweest en dat was goed. ik verheug me nu al op de volgende afspraak!
welke zon?![]()
Die keer dat ik alleen oefeningen moest doen voor mn knie was heul niet leuk en die keer dat mn schouderbladen van hun plek afgetrokken werden werd ik ook niet zo vrolijk van, vandaar dat ik ondanks mn pijn nooit meer ben gegaan
Ja, die was hyper vanmorgenquote:Succesquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga ik dat proberen
[..]
Telefoon ligt boven.... ik ga zo naar boven![]()
![]()
fysio was een beetje een soofquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet dan? ik ben 1 keer bij de fysio geweest en dat was goed. ik verheug me nu al op de volgende afspraak!
welke zon?
Ik moet mijn probleem ook vooral bespreekbaar maken/houden want dat is goed voor het herstel
Dus jongens en meisjes: ik heb last van mijn arm en nu ben ik heel zielig![]()
![]()
goedemorgenquote:
Niet zoveel neukenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fysio was een beetje een soof
Ik moet mijn probleem ook vooral bespreekbaar maken/houden want dat is goed voor het herstel
jules ook nog alive?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die was hyper vanmorgen
[..]
Succes
neuken is goedquote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als er massages gegeven worden![]()
Die keer dat ik alleen oefeningen moest doen voor mn knie was heul niet leuk en die keer dat mn schouderbladen van hun plek afgetrokken werden werd ik ook niet zo vrolijk van, vandaar dat ik ondanks mn pijn nooit meer ben gegaan
oke oke de oefeningen waren niet zo leuk nee...![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ook dan vind ik het het waard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar niet als het de blessure verergert!
Zou kunnen tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hahaha dat zal het zijn
Nog minder![]()
![]()
wat doet je arm? of juist niet natuurlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ligt eraan in welke matequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dan vind ik het het waard.![]()
![]()
heey alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ja nou ik ga toch echt niet minder neuken omdat ik toevallig last van mijn rug heb!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar niet als het de blessure verergert!
ik sleep me er wel doorheen![]()
![]()
maar massages. Ik hou ervan. Alleen houden die flikkers er ook van om jou naast die massages nog te martelen, dus ik ga niet als het echt echt echt niet hoeftquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat dus
oke oke de oefeningen waren niet zo leuk nee...
zoveel mogelijkquote:
mja hoest me kapot maar verder gaat het wel goedquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Als dat het enige is, dan valt het wel mee tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hoest me kapot maar verder gaat het wel goed![]()
![]()
Het doet zeerquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat doet je arm? of juist niet natuurlijk?
Er wordt een pees geklemt tussen de kop en de dakvan mijn schouder (dus tussen je kom, is geirriteerd en bij bepaalde bewegingen doet dat fucking auw
![]()
nou het hoesten doet echt pijn niet normaal meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als dat het enige is, dan valt het wel mee tochLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik kan dagen blijven liggen als iemand met mij bezig isquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar massages. Ik hou ervan. Alleen houden die flikkers er ook van om jou naast die massages nog te martelen, dus ik ga niet als het echt echt echt niet hoeft![]()
weetje, zelfs dat martelen voelde goed... euhm, erna dan!![]()
MOggeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Of niet zoveel fokkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of niet zoveel strijken natuurlijk. Dat is ook niet goed voor je arm
Strijken stel ik al zoveel mogelijk uit, haat aan strijken![]()
Ahw, minderquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou het hoesten doet echt pijn niet normaal meer![]()
![]()
nee, zodra dat martelen begint ben ik wegquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan dagen blijven liggen als iemand met mij bezig is![]()
weetje, zelfs dat martelen voelde goed... euhm, erna dan!
Strijken moet je gewoon on-demand doen joh..quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet zoveel fokken
Strijken stel ik al zoveel mogelijk uit, haat aan strijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan ook uiteraardquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet zoveel fokken
Strijken stel ik al zoveel mogelijk uit, haat aan strijken![]()
![]()
niksquote:
oh die peesquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het doet zeer
Er wordt een pees geklemt tussen de kop en de dakvan mijn schouder (dus tussen je kom, is geirriteerd en bij bepaalde bewegingen doet dat fucking auw
gaar, wordt het wel al minder met de fysio?![]()
nogal ik kijk het nog wel effe een paar dagen aan en anders ga ik effe langs de dokterquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gute Besserung!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal ik kijk het nog wel effe een paar dagen aan en anders ga ik effe langs de dokter![]()
Arme jijquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij weet zeker dat je aan de juiste kant van de grenspaal woont?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Helaas woon ik aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij weet zeker dat je aan de juiste kant van de grenspaal woont?![]()
![]()
wat?quote:
goed hequote:
Uit welk opzicht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helaas woon ik aan de verkeerde kant
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
juist nu niemand wat te vrezen heeft?quote:
aan wie heb jij het dan gevoerd?quote:
Bij mezelf naar binnen gestoptquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan wie heb jij het dan gevoerd?![]()
![]()
Vandaag eerste afspraak gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh die pees
gaar, wordt het wel al minder met de fysio?
Heeft het ingetaped
en oefeningetje mee![]()
ooow ja anders ik welquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou graag in Berlijn gaan wonen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
no wayquote:
nou succes in ieder gevalquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag eerste afspraak gehad
Heeft het ingetaped
en oefeningetje mee![]()
![]()
quote:
*stapje dichterbij doet* Are you suuuure?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist nu niemand wat te vrezen heeft?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
sinuwatteuh?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef sararaats het volgende:
*sinusitis-meisje meldt zich*
pijn!!!!![]()
jupquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*stapje dichterbij doet* Are you suuuure?
[ afbeelding ]
word jij mijn tolk?quote:
mijn duits is niet zo bestLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
bijholteontsteking geloof ik.quote:
al maandenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp ben je dus eindelijk eens goed geneukt?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
word jij mijn tolk?
mijn duits is niet zo best![]()
![]()
met dezelfde, en neequote:
..hoort muziek van Het Klein Orkest aanzwellen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou graag in Berlijn gaan wonenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijholteontsteking geloof ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Toch niet met Koos Werkeloos hequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
..hoort muziek van Het Klein Orkest aanzwellen...![]()
![]()
heb jij dan ook continu zo'n lijkenlucht in je neus hangen?quote:
is mn onderbuuf het niet helemaal mee eensquote:
vette piercings hebbie trouwens als ik zo es in je fobo kijkquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
uhuh die Hegeneesde toch ook over Berlijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch niet met Koos Werkeloos he
Die is gewoon jaloers..quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is mn onderbuuf het niet helemaal mee eensDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:wereldwonder?
die moet haar kop houden!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is mn onderbuuf het niet helemaal mee eens![]()
Moet ze ook een abbo bij je vent nemen, kijkt ze vast blijerquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is mn onderbuuf het niet helemaal mee eens
Weet ik tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
uhuh die Hegeneesde toch ook over Berlijn
Over de Muur![]()
![]()
ongetwijfeld, maar ik denk dat het komt omdat zij geen nachtrust krijgtquote:
Ja ik ga zo eens even op de fiets de (elders geparkeerde) auto ophalenquote:
wat een kutgebouw danquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik denk dat het komt omdat zij geen nachtrust krijgt![]()
![]()
neujquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet ze ook een abbo bij je vent nemen, kijkt ze vast blijer![]()
Dan kan ie bij mij minder vaak
heel gehorig idd, en nu is mijn bed ook niet geheel onschuldigquote:
thanks. Ik mag ze nog tot en met zondag dragen en dan kan het plastic er weer inquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
vette piercings hebbie trouwens als ik zo es in je fobo kijk
Van mij mag het heel snel lente zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het zonnetje leek het wel lente
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
zelf in elkaar gezet zeker!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heel gehorig idd, en nu is mijn bed ook niet geheel onschuldig![]()
ja, maar ik heb echt alles strak zitten, daar ligt het niet aan. En H. mompelt al weken dat ie er ijzeren stripjes tegenaan gaat zetten en dan zou ie niet meer moeten piepen en kraken... Ofzoiets. Mja, mannen zeggen altijd meer dan dat ze doenquote:
ik heb het nr niet.quote:
Dit is niet onaardig hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mij mag het heel snel lente zijn![]()
![]()
scheer ons niet over 1 kam, ik heb die strips erop gedaan bij het monteren. direct.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik heb echt alles strak zitten, daar ligt het niet aan. En H. mompelt al weken dat ie er ijzeren stripjes tegenaan gaat zetten en dan zou ie niet meer moeten piepen en kraken... Ofzoiets. Mja, mannen zeggen altijd meer dan dat ze doen
dat is wat mannen doen!
jij verward ons steeds met jongetjes!![]()
Hmz zo ongelofelijk waardeloos dat de Fok site aan adblock-detectie heeft.
Door al die ongelofelijke reclamezooi wordt die pagina zo traag als bagger....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ga niet voor jongetjes schat, ik ga voor mannen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
scheer ons niet over 1 kam, ik heb die strips erop gedaan bij het monteren. direct.
dat is wat mannen doen!
jij verward ons steeds met jongetjes!
En zelfs mijn pa is zo, mijn lampen, kapstok en schilderijen hangen nog steeds niet en ik woon hier al sinds augustus
wereldwonder@dekrant.nl?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ehm een beetje vent hangt dat op voor ie gaat n**************quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niet voor jongetjes schat, ik ga voor mannen.
En zelfs mijn pa is zo, mijn lampen, kapstok en schilderijen hangen nog steeds niet en ik woon hier al sinds augustusProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
een beetje vent heeft er geen tijd voor omdat ie moet neukenquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm een beetje vent hangt dat op voor ie gaat n**************
kan niet, ik was er niet bijquote:
ik kan niet douchen tot vanavondquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zo downloads staan aan
Tijd voor een douche
hoezo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks. Ik mag ze nog tot en met zondag dragen en dan kan het plastic er weer inLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waarom nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niet douchen tot vanavond![]()
![]()
ze hebben mn putje opnieuw erin geplakt.. Dus dat moet eerst drogen..quote:
Owquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben mn putje opnieuw erin geplakt.. Dus dat moet eerst drogen..![]()
![]()
mag op mn werk geen piercings dragen.. Over retainers hebben ze nooit wat gezegdquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
ik mag een week niet douchen
of ik moet een plastic zak over mijn schouder tapenDit account is niet meer in gebruik.![]()
haha dat is echt waardeloos!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
of ik moet een plastic zak over mijn schouder tapen![]()
![]()
Iemand nodig om te sponsen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zo downloads staan aan
Tijd voor een douche*grin*
ik welquote:
Dat is toch geen probleem?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
of ik moet een plastic zak over mijn schouder tapenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
er zal wel een "vent" vergeten zijn iets vast te zettennee, ik had vanmorgen 3 klusjesmannen in de hut om wat kraantjes te vervangen, dat putje te fixen en een stang op mn ventilatierooster te plaatsen
en die tape is niet waterproof?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn schouderblad is vanmorgen ingetaped
Met oranje tape![]()
Echt je moet dit niet met een dirty mind en een sekstekort lezen....quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, ik had vanmorgen 3 klusjesmannen in de hut om wat kraantjes te vervangen, dat putje te fixen en een stang op mn ventilatierooster te plaatsen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt je moet dit niet met een dirty mind en een sekstekort lezen....![]()
![]()
geen idee, denk het niet, de fysio zei dat ik zoveel mogelijk water moest vermijdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en die tape is niet waterproof?![]()
![]()
en alles zit vast enzo toch? geen extra dingen nodig op een later tijdstip?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, ik had vanmorgen 3 klusjesmannen in de hut om wat kraantjes te vervangen, dat putje te fixen en een stang op mn ventilatierooster te plaatsen
dan praat je idd over mannen![]()
![]()
wehehhe ik moet binnenkort ook effe alles laten vervangen voor plasic -_-quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag op mn werk geen piercings dragen.. Over retainers hebben ze nooit wat gezegdLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt je moet dit niet met een dirty mind en een sekstekort lezen....![]()
![]()
![]()
Hmz nu een klusje wat je er aan herinnert altijd condooms te gebruiken: een poepluier verschonenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:03 schreef fietsie het volgende:
Hmz nu een klusje wat je er aan herinnert altijd condooms te gebruiken: een poepluier verschonen![]()
![]()
laten? Gewoon bestellen op interwebz en zelf erin prikken. Die dingen zijn makkelijker vast te krijgen dan piercings hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehhe ik moet binnenkort ook effe alles laten vervangen voor plasic -_-
maar die mannen worden ervoor betaaldquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
en alles zit vast enzo toch? geen extra dingen nodig op een later tijdstip?
dan praat je idd over mannen
H. moet het maar doen met in natura betaald krijgen. Blijkbaar ben ik er niet zo goed in.![]()
kan niet ik krijg die ringetjes niet los en mijn tongpiercing zit al 5 jaar vastquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laten? Gewoon bestellen op interwebz en zelf erin prikken. Die dingen zijn makkelijker vast te krijgen dan piercings hoor
waar bestel jij dan?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
dirty mind, check.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt je moet dit niet met een dirty mind en een sekstekort lezen....
Sekstekort, check.
Nee, ik kan het gewoon lezen.
Joe zei zelf nog na te roken van de vorige seksbeurt dus die ene check die is wat ehm arbitrair...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dirty mind, check.
Sekstekort, check.
Nee, ik kan het gewoon lezen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
uhm, die wil volgende week een StinkyLady over de vloer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee, denk het niet, de fysio zei dat ik zoveel mogelijk water moest vermijden
Hij hoopt er stiekum op dat ze het huis uitgezet wordt en -dan- tovert ie ineens een slaapplek EN watervast tape tevoorschijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, die wil volgende week een StinkyLady over de vloer?
ik heb al 8 uur lang geen seks meer gehad. Dat is dus een flink tekort.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joe zei zelf nog na te roken van de vorige seksbeurt dus die ene check die is wat ehm arbitrair...
Pfff ik al sinds zondagsavond niemeer, da's heul veul langerderquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 8 uur lang geen seks meer gehad. Dat is dus een flink tekort.
Je was om 4 uur nog wakkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 8 uur lang geen seks meer gehad. Dat is dus een flink tekort.![]()
![]()
waaaaar bestel jij je retainers?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al 8 uur lang geen seks meer gehad. Dat is dus een flink tekort.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Er is hier vanm,orgen een zending kattevoer binnengekomen; doos van een kilo of 10.
Sleept uk nu die doos naar de poezemand: Kijk eens tatum, hier kun je naar je nieuwe voer kijken! Het zit in deze doos: een groot kado! Wil je er ook inkijken>?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
vetlel. Je moet je tongpiercing er af en toe uithalen om hem schoon te maken en de rest van je ijzerwerk ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan niet ik krijg die ringetjes niet los en mijn tongpiercing zit al 5 jaar vast
waar bestel jij dan?
https://www.alloverpierci(...)d=simple_search_form
Ik heb in mn neus de 6mm en in mn lip 2x de 8mm..
quote:ja en om 8 uur al mn nest uit
heb ik nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vetlel. Je moet je tongpiercing er af en toe uithalen om hem schoon te maken en de rest van je ijzerwerk ook.
https://www.alloverpierci(...)d=simple_search_form
Ik heb in mn neus de 6mm en in mn lip 2x de 8mm..Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Minderquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ja en om 8 uur al mn nest uit
Maar wel bekend![]()
![]()
hoe hou je het vol?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfff ik al sinds zondagsavond niemeer, da's heul veul langerder
en ik maar pleiten dat mensen met piercings meer waarde hechten aan hun hygiëne en dat het daarom bergens op slaat dat ik ze op mn werk uit moetquote:
ja, de onderbuuf had de afspraak gemaakt over die lekkage om 9 uur, ik vond het geen tof tijdstip in mijn vakantie.quote:
Met moeitequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
arme jijquote:
Die onderbuuf heeft natuurlijk die lekkage ook geweten aan al dat ge********quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, de onderbuuf had de afspraak gemaakt over die lekkage om 9 uur, ik vond het geen tof tijdstip in mijn vakantie.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, de onderbuuf had de afspraak gemaakt over die lekkage om 9 uur, ik vond het geen tof tijdstip in mijn vakantie.![]()
![]()
Ja alsof ze dr ongesteldheid EN opspelende ischias speciaal gepland heeft vanaf 1-1-2013 0:00quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus de teller staat nog op 0 in 2013Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hahaha nee dat dan weer net niet, maar die zal ongetwijfeld gedacht hebben dat ze nu eindelijk de kans had om mij mn slaap te ontnemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die onderbuuf heeft natuurlijk die lekkage ook geweten aan al dat ge********
een echte schipper...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja alsof ze dr ongesteldheid EN opspelende ischias speciaal gepland heeft vanaf 1-1-2013 0:00
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja alsof ze dr ongesteldheid EN opspelende ischias speciaal gepland heeft vanaf 1-1-2013 0:00![]()
![]()
Oow de douche is geen favo plek >?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha nee dat dan weer net niet, maar die zal ongetwijfeld gedacht hebben dat ze nu eindelijk de kans had om mij mn slaap te ontnemen![]()
Laat zich niet slaan door iemand die kermt van een beklemd zittende been-zenuw...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik deel de douche niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow de douche is geen favo plek >?![]()
bondagetapequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat zich niet slaan door iemand die kermt van een beklemd zittende been-zenuw...
Dan kan ik meteen zonder in te pakken vertrekken...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Ik ben er al weer onder vandaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iemand nodig om te sponsen?*grin*
![]()
![]()
je moet dr daarna dan ook nooit meer losmakenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kan ik meteen zonder in te pakken vertrekken...![]()
Moet ik je nu alles voorkauwen? Tjeez
Jah ik vond het al sneu, geen antwoord en vervolgens stilte...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er al weer onder vandaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jah ik vond het al sneu, geen antwoord en vervolgens stilte...
En nu hond uitlaten en boodschapjes doen
Ciao![]()
![]()
adiosquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
En nu hond uitlaten en boodschapjes doen
Ciao
Straks maar eens een stukje fietsen. Mijn fiets is weer gemaakt, jeej
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Luie dag is lui.
[b]AirwiN schreef [/b]
fietsen.. Dat zou ik nooit zomaar doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:24 schreef Samzz het volgende:
.
Wij ook,. uk loopt al te slepen met het zitjequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:24 schreef Samzz het volgende:
.
ik wil wel watdoen, maar ik kan mn badkamer niet schrobbenquote:
Biedt zijn badkamer aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil wel watdoen, maar ik kan mn badkamer niet schrobbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nee, in tijden van nood kan ik altijd nog voor 4 weken aan was opvouwen... Maar daar heb ik nog steeds geen zin inquote:
Ik heb eeb heul ruime douche hoor, met 3 koppenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, in tijden van nood kan ik altijd nog voor 4 weken aan was opvouwen... Maar daar heb ik nog steeds geen zin in
Het is goed voor m'n kniequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fietsen.. Dat zou ik nooit zomaar doen.
Mjah wij gaan de hort maar eens op; straks gaat het vrees ik toch weer regenenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
badkuip is beter..quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eeb heul ruime douche hoor, met 3 koppen
Vast wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef fietsie het volgende:
Mjah wij gaan de hort maar eens op; straks gaat het vrees ik toch weer regenen![]()
![]()
Vinniiee is bang voor mijn poes.
Logisch wel, stomme AlQaida kat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hebben gelukkig geen hometrainerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb toen zelfs weken op een hometrainer gezeten. En ik mag sowieso nog geen grote afstanden fietsen.
Is Vinnie bij je ingetrokken of watquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch wel, stomme AlQaida kat!![]()
![]()
wel in lichte standquote:
Ik ben blij dat het niet goed is voor de mijne
http://www.gillettevenus.nl/nl_NL/products/embrace/index.jspquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch wel, stomme AlQaida kat!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig geen hometrainer. En ik mag sowieso nog geen grote afstanden fietsen.
Hoever zit je in je herstel?![]()
past niet in mijn badkamerquote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is Vinnie bij je ingetrokken of wat
[b]AirwiN schreef [/b]
Lichte stand?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel in lichte stand
Ik ben blij dat het niet goed is voor de mijne“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee, ben nog maar net bezig met fysio.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoever zit je in je herstel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je had de kruisband verrekt he? Er was niets gescheurd of..?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog maar net bezig met fysio.![]()
Nee hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
vagina dentata?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch wel, stomme AlQaida kat!
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DyH8yuld4DUE&gl=NLSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Nee, alleen verrekt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je had de kruisband verrekt he? Er was niets gescheurd of..?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
niet te zware versnelling en niet heuvelopwaarts toch?quote:
jaquote:
oohw f*ck ze zei "heuvel"quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet te zware versnelling en niet heuvelopwaarts toch?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij hebt echt ernstige tekorten he?quote:
Sommige mensen zijn op hunwerkquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grijp haar gewoon, doe het..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ook dan niet. Meer water voor mij.quote:
anderen hebben nog vakantiequote:
Dat herken ik dan weer welquote:
ook voor mij, ik neem de grote natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dan niet. Meer water voor mij.![]()
![]()
alleen zo jammer dat het onbetaald isquote:
ik wilde bijna zeggen dat ik ze allebei dan wel zou nemen, maar dat kan fietsje niet aan geloof ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
ook voor mij, ik neem de grote natuurlijk
Oow daar heb ik geen last van, zelfs inde zorg is vakantie nog betaald...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat het onbetaald isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wilde bijna zeggen dat ik ze allebei dan wel zou nemen, maar dat kan fietsje niet aan geloof ik
ik sta zelf altijd onder de regendouche... wie dat ooit bedacht heeft is een held![]()
![]()
als uitzendkracht kan ik alleen mijn uren opnemen. Maar die bewaar ik voor van de zomer, dan heb ik 5 weken vrij als het goed is..quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow daar heb ik geen last van, zelfs inde zorg is vakantie nog betaald...
En dan heb ik het geld wel nodig, want de onderonderburen willen met mij en H. een weekje weg
ik moet ook nog zo'n enorme douchekop halenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta zelf altijd onder de regendouche... wie dat ooit bedacht heeft is een held
Diezelfde onderburen die zo'n last van jullie hebben,. willen NOG DICHTERBIJ gedurende een week?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als uitzendkracht kan ik alleen mijn uren opnemen. Maar die bewaar ik voor van de zomer, dan heb ik 5 weken vrij als het goed is..
En dan heb ik het geld wel nodig, want de onderonderburen willen met mij en H. een weekje weg
Ik heb geen versnellingen op mijn fietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet te zware versnelling en niet heuvelopwaarts toch?. Maar inderdaad, nog geen heuvels of lange afstanden.
nee, de buren daaronderquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Diezelfde onderburen die zo'n last van jullie hebben,. willen NOG DICHTERBIJ gedurende een week?
A.k.a. De zus en zwager van mn fb.
Natuurlijk gaat het weer over, het duurt alleen lang.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat moet met wat fysio en voorzichtigheid wel over gaan. Is de knie wel stabiel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
fixedquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de buren daaronder
A.k.a. De zus en zwager van mn vriend.![]()
een rondje om het huis?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen versnellingen op mijn fiets. Maar inderdaad, nog geen heuvels of lange afstanden.
dat moet idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet ook nog zo'n enorme douchekop halen![]()
heul niet. Fb. Punt. Relaties zijn eng. En hij mag sowieso dan eerst eens officieel gaan scheiden voor ik er uberhaupt misschien een keer over na wil denken.quote:
Als je met zijn zus op vakantie gaat, zijn kinderen je al ontmoet hebben etc etc dan kun je gewoon spreken van een relatie hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet. Fb. Punt. Relaties zijn eng. En hij mag sowieso dan eerst eens officieel gaan scheiden voor ik er uberhaupt misschien een keer over na wil denken.
Voel je niks van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: