die staan anders niet op foto'squote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mens ik heb kei veel broccoli en wortels op en zo
Geloof je het dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staan anders niet op foto's
Nou en jankerd. Die Basmati rijst van jou staat ook nooit op foto'squote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staan anders niet op foto's
Boeken, zaterdag komt er weer één onlinequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij plaatst game reviews of dilms of wat?
Ja sorry, stond even in moedermodusquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mens ik heb kei veel broccoli en wortels op en zo
ik post ook nooit foto's van mijn etenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en jankerd. Die Basmati rijst van jou staat ook nooit op foto's![]()
![]()
noem je dat keiveel broccoliquote:
druk, maar verder wel okequote:
Nee ik ga de hele dag stronken lopen knauwen omdat mijn internetvriendjes me dan aardig vinden, ben je nou lekker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
noem je dat keiveel broccoli![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga de hele dag stronken lopen knauwen omdat mijn internetvriendjes me dan aardig vinden, ben je nou lekker?
ik zie trouwens anti-fha device op je bordquote:
Better safe than sorryquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie trouwens anti-fha device op je bord
je weet nooit wanneer die slokop opduiktquote:
Mag weleens wat vaker gebeuren. Heb die al een tijd niet meer gezien en ik vind haar behoorlijk liefquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet nooit wanneer die slokop opduikt
Daarom gezichtsboek.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag weleens wat vaker gebeuren. Heb die al een tijd niet meer gezien en ik vind haar behoorlijk lief
ze heeft op het moment geen internetquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag weleens wat vaker gebeuren. Heb die al een tijd niet meer gezien en ik vind haar behoorlijk lief
Sta je dan. Met je "gezichtsboek is de oplossing voor alles". Mevrouw douche-eendjequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft op het moment geen internet
Ja godverquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
fles! wanneer spreken we nou eens af??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Bos81 het volgende:
O ja Fha is ook van de mensen die ik op FB heb,maar eigenlijk niet ken. Dus even verwijderen als vriend
gheheh nu durf je wel he??quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha is wel een schatje hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Bos81 het volgende:
O ja Fha is ook van de mensen die ik op FB heb,maar eigenlijk niet ken. Dus even verwijderen als vriend
Had ik anders ook wel gedaan hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
gheheh nu durf je wel he??
Nouhou was het bijna zover dat ik vriendjes kon worden met fles kom jij t verpesten...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wat heeft hij er nou weer mee te bemoeien dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nouhou was het bijna zover dat ik vriendjes kon worden met fles kom jij t verpesten...
Dat ontken ik ook niet, maar ik wil toewerken om mijn facepagina alleen toegankelijk tot mensen die ik echt ken en durf te vertrouwen. Meer niet. Ik heb Fha nooit IRL gezien, dus behoort ze gewoon niet tot die groep en wellicht dat ik binnenkort iedereen van FOK! er af gooi, daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha is wel een schatje hoor![]()
Maar ik ga me niet over mijn facebook-apathie heen zetten alleen voor Fha![]()
jah ehm... ik heb het gewoon een beetje drukquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Als jij eens een keer tijd hebt?
Als Pasen en Pinksteren, heh? En Keulen en Aken?Als Sint-Juttemis zijn duizendste lustrum viert zoiets?
Ja hoor, mij bestquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah ehm... ik heb het gewoon een beetje drukkan jij anders hier heen komen op een zondag??
dan moet ie zingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah ehm... ik heb het gewoon een beetje drukkan jij anders hier heen komen op een zondag??
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar ik wil toewerken om mijn facepagina alleen toegankelijk tot mensen die ik echt ken en durf te vertrouwen. Meer niet. Ik heb Fha nooit IRL gezien, dus behoort ze gewoon niet tot die groep en wellicht dat ik binnenkort iedereen van FOK! er af gooi, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
En dat is dus niet dat ik jullie niet mag maar gewoon tja
jij bent toch geen fhaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nouhou was het bijna zover dat ik vriendjes kon worden met fles kom jij t verpesten...
Moet je dat toch lekker doen manquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Bos81 het volgende:
wellicht dat ik binnenkort iedereen van FOK! er af gooi,
gheheh moet het een kroeg zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet nog een leuke kroeg op de Grote Markt
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh moet het een kroeg zijn![]()
ohh en ik wil een datum aanpassing voorstellen .. niet augustus, maar juni ..
Ik weet het gewoon niet, kans is groot van niet. Ik weet wel nu ik dit zeg, dat ik de laatste tijd vaker impulsen heb waar ik dingen doe/zeg die msschien niet te verstandig zijn. Het gaat dus nog steeds behoorlijk ruk met me. Hopelijk heeft de verhuizing een beetje een positieve impact.quote:
2014quote:
Is normaal he, bij olifanten. 22 maanden geloof ik.quote:
je moet vooral doen wat goed voor jou voelt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet, kans is groot van niet. Ik weet wel nu ik dit zeg, dat ik de laatste tijd vaker impulsen heb waar ik dingen doe/zeg die msschien niet te verstandig zijn. Het gaat dus nog steeds behoorlijk ruk met me. Hopelijk heeft de verhuizing een beetje een positieve impact.
juh.. misschien dat een beetje Tsjernobyl straling eea kan versnellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is normaal he, bij olifanten. 22 maanden geloof ik.
Barman gaat dan ook 10 dagen naar las vegas... dus dat komt eigenlijk wel goed uitquote:
Giraffen zijn ook langer dan een jaar zwangerquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat weet ik gewoon niet, wat vandaag goed voelt, voelt morgen weer klotequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet vooral doen wat goed voor jou voelt..![]()
hmmkayquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Barman gaat dan ook 10 dagen naar las vegas... dus dat komt eigenlijk wel goed uit
zoiets?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmkay
maar dan moeten we nu wel zo langzaamaan in powerplay mode.
Dus eerste helft deze maand bij elkaar komen, en knopen doorhakken over
Wanneer gaan we precies? - 20-30 juni
Hoelang? - 11 dagen
Welke accomodatie willen we? - zoiets als berlijn?
Wat is het budget? - 1k?
en door richting een reisburo, wat handjes en voetjes kan geven aan wat wij willen.
ohnouja.. voor de reis dan tochquote:
heyyyy nieuwe clubnaam UIquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koen
is het alweer zo laat
Naar bed naar bed zei Koen66quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei Koen66
Eerst nog een biertje zei Bos81
Waar zal ik het halen zei Dr_Flash
Uit Goldfingers Barretje zei Douche_Eendje
Dat ga ik verklappen zei de Lurker toen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei Koen66
Eerst nog een biertje zei Bos81
Waar zal ik het halen zei Dr_Flash
Uit Goldfingers Barretje zei Douche_Eendje
Dat ga ik verklappen zei de Lurker toen
Budget hebben we het nog over, kort gezegd hebben we allebei geld zat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohnouja.. voor de reis dan tocheten en drinken moet nog extra afgerekend worden
de 13e ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Budget hebben we het nog over, kort gezegd hebben we allebei geld zat.
Rest van het programma is op zich speelbaar. Zondag aanstaande kan ik wel. Jij?
2 februari gaan we weer openquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
wanneer ben je nou definitief klaar GF ?
doe die dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Feestquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 februari gaan we weer open
Woordkeus, he has itquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
wanneer ben je nou definitief klaar GF ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe die dan maar![]()
dan is het huis wat meer opgeruimd, want nu :Dan kan het 6 jan dus EASILY in een kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
5 en 6 januari heb ik met BarMan afgesproken om het uit te mestenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan het 6 jan dus EASILY in een kroeg
goed. De 13e it is. Dan wil ik dat het om door een ringetje te halen is jongedamequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
5 en 6 januari heb ik met BarMan afgesproken om het uit te mesten
kennelijkquote:
nog steeds een vaag beleid, iemand die ff een maandje weg is die is er al uit, en anderen blijven er zonder te posten in staanquote:
ja niemand gaat er echt over he. Iedereen die een lapo heeft kan de OP aanpassen zo die wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds een vaag beleid, iemand die ff een maandje weg is die is er al uit, en anderen blijven er zonder te posten in staan
I knowquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niemand gaat er echt over he. Iedereen die een lapo heeft kan de OP aanpassen zo die wil
verrek ja die is ook weg..... raar beleidquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CakeAway hoorde ik vanmiddag huilen
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-01-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 51 Stuart
02 50 goldfinger1963
03 27 douche-eendje
03 27 Dr_Flash
05 20 Pien85
05 20 JaniesBrownie
07 14 wel.o.k
08 09 CakeAway