Maar de staat Israël is dan ook niet gebaseerd op het joodse geloof. Een beetje krom hoe je nu redeneertquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef Grouch het volgende:
[..]
Het gaat wel iets verder dan een gevoel. Een basisgedachte van het Joodse geloof is dat Joden het uitverkoren volk zijn, en de rest van de mensheid dus minderwaardig is.
Als het alleen een gevoel was hadden ze daar nog reden toe gehad. Zie de lange lijst van succesvolle Joden uit de geschiedenis.
Nou, wat dacht je van niets?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat wil je dan precies met die joden doen en waarom? ik begrijp het niet.
Ja, en elke Nederlander is een Wilders, elke vrouw is een hoer en elke Marokkaan steelt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:13 schreef Chernobog het volgende:
Het punt met Joden is dat ze in die eeuwige slachtofferrol zitten na de Holocaust. Ja, dat was gruwelijk, maar het lijkt wel alsof Israel dat nu als vrijkaartje ziet om zelf landjepik te doen en anderen te vermoorden.
Daarnaast hebben Joden kuthumor.
De eerste (tenminste bekende) Arabische, niet joodse vrouw in het Israëlisch legerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Saucerian het volgende:
Dat IDF mag mij ook wel bezetten.![]()
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Alditrein het volgende:
Heeft weinig met links te maken, stem met liefde VVD, heb een pesthekel aan dat "land".
Ik vind deze grap leuk, sorry!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Chernobog het volgende:
Hoe kom je van joden af? Simpel. Gooi een dubbeltje tussen twee Joden in en ze maken elkaar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |