quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg bang voor de Islam. Het is een woestijngeloof wat ontzettend barbaars is en niet hier in het westen hoort.
Onzin. De islam lijkt in grote lijnen op het christendom, nog sterker op het jodendom. De islam predikt geen expansie noch geweld. Het zijn doorgeslagen religieuze fanatici die gevaarlijk zijn, zoals alle fanatici gevaarlijk zijn. Maar de islam an sich is niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg bang voor de Islam. Het is een woestijngeloof wat ontzettend barbaars is en niet hier in het westen hoort.
Amerika een goed land? Kom op zeg, vrijheid is daar nogal een suggestief begrip. Die loonslaven van die zogenaamde marxistische Rutte hier hebben meer invloed op hun omgeving en de democratie dan de gemiddelde amerikaanse Joe the Plummer. Amerika is alleen een beter land dan Nederland wanneer je poen hebt of heel getalenteerd bent. Ben je dat niet en je valt er uit de genade (valkselijk beschuldigd of wat dan ook) dan zijn je vrijheden toch wat beperktquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
Dit. De Islam maakt geen laf kutvolk van je, dat doen ze helemaal zelf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onzin. De islam lijkt in grote lijnen op het christendom, nog sterker op het jodendom. De islam predikt geen expansie noch geweld. Het zijn doorgeslagen religieuze fanatici die gevaarlijk zijn, zoals alle fanatici gevaarlijk zijn. Maar de islam an sich is niet gevaarlijk.
Lul toch niet vent, voor de komst van de staat Israel was dat gedeelte daar islamitisch en er was niks aan het handje. Het is eerder andersom, er kwamen een stel joodse kolonisten landje pik spelen omdat dat in een boek genaamd de bijbel staat dat het hun land is (aanvankelijk zonder enig juridische grond).quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef valek het volgende:
Israel is het laatste bolwerk wat stand houdt in het midden oosten tegen de Islam. Je moet er niet aan denken dat dit land verslagen zou worden door de Islam terreur. Ikzelf ben dus pro Israel.
De Islam wordt veel radicaler. Kijk maar wat er gebeurt naar de landen om Israel heen. Ze krijgen er nieuwe leiders die heel erg pro-Islam zijn en ons westerlingen zien als honden. De Palestijnen zijn geen haar beter. De kinderen krijgen er op school te horen dat Israel vernietigd moet worden. Wat Israel doet is niet altijd netjes, maar het is puur overleven. Als ze dit niet doen worden ze vernietigd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lul toch niet vent, voor de komst van de staat Israel was dat gedeelte daar islamitisch en er was niks aan het handje. Het is eerder andersom, er kwamen een stel joodse kolonisten landje pik spelen omdat dat in een boek genaamd de bijbel staat dat het hun land is (aanvankelijk zonder enig juridische grond).
Stel je eens voor dat de VN zou beslissen dat Iraniërs Nederland mochten innemen op een paar geïsoleerde eilandjes na die ze in de loop der jaren ook gingen bezetten met nederzettingen. Dan zou je toch fucking gek worden?
Ik ben niet tegen Israël an sich, maar zoals zij zich gedragen tegen de palestijnen daar en hoe de wereld doet alsof zijn neus bloedt, is iets wat ik altijd een bijzonder merkwaardig gebeuren heb gevonden. En sure, de palestijnen zijn ook geen lieverdjes, maar als ik denk aan die actie toen Bush werd opgevolgd door Obama: met tanks dorpen binnenwalsen en alles en iedereen kapot schieten en daarna hulp weigeren van buitenaf of nu laatst weer 1 dag na dat er een staakt-het-vuren overeen is gekomen direct weer beginnen met nederzettingen bouwen dan doet dat mij toch een minder grote Israël-filie hebben dan de meesten denk ik.
De Islam radicaler? Geenzins het geval tot nu toe, het is wel zo dat de nieuwe machtshebbers waar die zogenaamde islamitische lente heeft gewoed religieus zijn, maar niet per se fundamentalistisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef valek het volgende:
[..]
De Islam wordt veel radicaler. Kijk maar wat er gebeurt naar de landen om Israel heen. Ze krijgen er nieuwe leiders die heel erg pro-Islam zijn en ons westerlingen zien als honden. De Palestijnen zijn geen haar beter. De kinderen krijgen er op school te horen dat Israel vernietigd moet worden. Wat Israel doet is niet altijd netjes, maar het is puur overleven. Als ze dit niet doen worden ze vernietigd.
Mee eens, al vind ik het vooral schandalig hoe het vanuit het Westen is gedaan. 'Jullie halve volk is uitgemoord. Als goedmakertje geven we jullie een stuk land dat helemaal niet van ons is, alsjeblieft.'. Typisch dat er geen land in Europa of de VS aan Joden is gegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lul toch niet vent, voor de komst van de staat Israel was dat gedeelte daar islamitisch en er was niks aan het handje. Het is eerder andersom, er kwamen een stel joodse kolonisten landje pik spelen omdat dat in een boek genaamd de bijbel staat dat het hun land is (aanvankelijk zonder enig juridische grond).
Stel je eens voor dat de VN zou beslissen dat Iraniërs Nederland mochten innemen op een paar geïsoleerde eilandjes na die ze in de loop der jaren ook gingen bezetten met nederzettingen. Dan zou je toch fucking gek worden?
Ik ben niet tegen Israël an sich, maar zoals zij zich gedragen tegen de palestijnen daar en hoe de wereld doet alsof zijn neus bloedt, is iets wat ik altijd een bijzonder merkwaardig gebeuren heb gevonden. En sure, de palestijnen zijn ook geen lieverdjes, maar als ik denk aan die actie toen Bush werd opgevolgd door Obama: met tanks dorpen binnenwalsen en alles en iedereen kapot schieten en daarna hulp weigeren van buitenaf of nu laatst weer 1 dag na dat er een staakt-het-vuren overeen is gekomen direct weer beginnen met nederzettingen bouwen dan doet dat mij toch een minder grote Israël-filie hebben dan de meesten denk ik.
Niet heel nederland. sommigen, waaronder ik, houden wel van Israël.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Heel Nederland, met name onze linkse vrienden vinden Israel maar een kutland wat kapot moet. Dit is heel raar want Israel is een hartstikke mooi land, de enige vrije democratie in het midden-oosten en het enige joodse land ter wereld. Israel heeft veel dingen bereikt in haar bestaan, waaronder het verslaan van meerdere vijandelijke landen (Syrië, Egypte, Libanon, Irak etc). Israel zou door het vrij westen als een mooi land gezien moeten worden, dit gebeurt ook (USA) maar er zijn een aantal landen waar dit niet zo is, landen waar het linkse gedachtegoed erg groot is is er ook een grote haat aan Israel. Nederland is niet het enige land wat Israel zo verafschuwt, dit gebeurt namelijk ook in Noorwegen, Zweden, Frankrijk , Zwitserland en een aantal andere landen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Nederland verafschuwt een prachtig, modern en vrij land als Israel.
dit. Ik geloof er niets van als iemand zegt dat de Islam alleen vrede predikt. In de koran staan namelijk ook teksten over dat joden gedood moeten worden en dat zelfs de rotsen en bomen ze zullen verraden. Bij een tegenstrijdigheid vervangt het latere vers altijd het eerste, en aangezien Mohammed eerder in zijn leven nog geen haat tegen de joden had en later wel omdat ze hem niet wilden volgen, zegt dat genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef valek het volgende:
[..]
De Islam wordt veel radicaler. Kijk maar wat er gebeurt naar de landen om Israel heen. Ze krijgen er nieuwe leiders die heel erg pro-Islam zijn en ons westerlingen zien als honden. De Palestijnen zijn geen haar beter. De kinderen krijgen er op school te horen dat Israel vernietigd moet worden. Wat Israel doet is niet altijd netjes, maar het is puur overleven. Als ze dit niet doen worden ze vernietigd.
Zonder de geschiedenis, de thora en de achtegronden van het joodse volk zul je het ook nooit snappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mee eens, al vind ik het vooral schandalig hoe het vanuit het Westen is gedaan. 'Jullie halve volk is uitgemoord. Als goedmakertje geven we jullie een stuk land dat helemaal niet van ons is, alsjeblieft.'. Typisch dat er geen land in Europa of de VS aan Joden is gegeven.
Ik begrijp dat die achtergrond er is, maar het is gewoon schoftelijk dat het Westen heeft bepaald dat ze dat stuk grond wel weg kunnen geven zonder rekening te houden met de bewoners van dat moment.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef najazeg het volgende:
[..]
Zonder de geschiedenis, de thora en de achtegronden van het joodse volk zul je het ook nooit snappen.
Ik begrijp niet waarom het wordt geaccepteerd dat zij zich beroepen op een geschiedenis van 5000 jaar geleden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef najazeg het volgende:
[..]
Zonder de geschiedenis, de thora en de achtegronden van het joodse volk zul je het ook nooit snappen.
De Christenen hebben ook leuke teksten in de bijbel staan, die o zo vredelievend zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:31 schreef najazeg het volgende:
[..]
dit. Ik geloof er niets van als iemand zegt dat de Islam alleen vrede predikt. In de koran staan namelijk ook teksten over dat joden gedood moeten worden en dat zelfs de rotsen en bomen ze zullen verraden. Bij een tegenstrijdigheid vervangt het latere vers altijd het eerste, en aangezien Mohammed eerder in zijn leven nog geen haat tegen de joden had en later wel omdat ze hem niet wilden volgen, zegt dat genoeg.
Wat ben jij nu weer voor clown.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
TS is een servier en daarom heeft hij een hekel aan moslimsquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Als je land niet minstens 2000 jaar aan geschiedenis heeft telt het wat mij betreft niet mee.
Trouwens waarom zou ik een neuk moeten geven om Israel? Gewoon een soort uithangbord voor de anti-islam mensen, je bent tegen islam dus je moet standaard voor Israel zijn en daarom worden neuks gegeven. Zielig hoor
Dus omdat de voorouders van de huidige Amerikanen ooit wat soldaten gestuurd hebben moet ik voor altijd van ze houden en nooit kritiek op ze hebben? Dan moet je ook consequent zijn en elke Duitser die je nu tegenkomt direct kapot schieten, omdat z'n overgrootpa joden vergassen als hobby had. Maar dat doe ik niet omdat je een volk niet moet beoordelen om wat hun voorouders gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |