abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121063748
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:37 schreef valek het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad erg bang voor de Islam. Het is een woestijngeloof wat ontzettend barbaars is en niet hier in het westen hoort.
:D :')
Welkom op FOK!
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:38:58 #77
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121063755
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:37 schreef valek het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad erg bang voor de Islam. Het is een woestijngeloof wat ontzettend barbaars is en niet hier in het westen hoort.
Onzin. De islam lijkt in grote lijnen op het christendom, nog sterker op het jodendom. De islam predikt geen expansie noch geweld. Het zijn doorgeslagen religieuze fanatici die gevaarlijk zijn, zoals alle fanatici gevaarlijk zijn. Maar de islam an sich is niet gevaarlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_121063788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:

[..]

En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
Amerika een goed land? Kom op zeg, vrijheid is daar nogal een suggestief begrip. Die loonslaven van die zogenaamde marxistische Rutte hier hebben meer invloed op hun omgeving en de democratie dan de gemiddelde amerikaanse Joe the Plummer. Amerika is alleen een beter land dan Nederland wanneer je poen hebt of heel getalenteerd bent. Ben je dat niet en je valt er uit de genade (valkselijk beschuldigd of wat dan ook) dan zijn je vrijheden toch wat beperkt :')

En dan nog iets, het Amerika van de WOII is niet het amerika van nu, een volk is niet statisch, maar aan verandering onderhevig. Ik ga echt geen mensen dankbaar zijn wiens (over)grootouders een bijdrage hebben geleverd aan de bevrijding. En zelfs dan nog, dankbaarheid is niet hetzelfde als jezelf voor de toekomst maar als een onderdanige, kritiekloze slaaf op te stellen richting je bevrijder. _O-

Dan Israël, ze moeten zich maar eens aan hun eigen ondertekende afspraken gaan houden en eens kappen met die idiote nederzettingen die tegen een aantal aangenomen VN resoluties ingaan. Daarna zien we wel weer eens verder. :{w
Een heer met stijl
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:46:36 #79
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_121063834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:38 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Onzin. De islam lijkt in grote lijnen op het christendom, nog sterker op het jodendom. De islam predikt geen expansie noch geweld. Het zijn doorgeslagen religieuze fanatici die gevaarlijk zijn, zoals alle fanatici gevaarlijk zijn. Maar de islam an sich is niet gevaarlijk.
Dit. De Islam maakt geen laf kutvolk van je, dat doen ze helemaal zelf.
pi_121063878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef valek het volgende:
Israel is het laatste bolwerk wat stand houdt in het midden oosten tegen de Islam. Je moet er niet aan denken dat dit land verslagen zou worden door de Islam terreur. Ikzelf ben dus pro Israel.
Lul toch niet vent, voor de komst van de staat Israel was dat gedeelte daar islamitisch en er was niks aan het handje. Het is eerder andersom, er kwamen een stel joodse kolonisten landje pik spelen omdat dat in een boek genaamd de bijbel staat dat het hun land is (aanvankelijk zonder enig juridische grond).

Stel je eens voor dat de VN zou beslissen dat Iraniërs Nederland mochten innemen op een paar geïsoleerde eilandjes na die ze in de loop der jaren ook gingen bezetten met nederzettingen. Dan zou je toch fucking gek worden?

Ik ben niet tegen Israël an sich, maar zoals zij zich gedragen tegen de palestijnen daar en hoe de wereld doet alsof zijn neus bloedt, is iets wat ik altijd een bijzonder merkwaardig gebeuren heb gevonden. En sure, de palestijnen zijn ook geen lieverdjes, maar als ik denk aan die actie toen Bush werd opgevolgd door Obama: met tanks dorpen binnenwalsen en alles en iedereen kapot schieten en daarna hulp weigeren van buitenaf of nu laatst weer 1 dag na dat er een staakt-het-vuren overeen is gekomen direct weer beginnen met nederzettingen bouwen dan doet dat mij toch een minder grote Israël-filie hebben dan de meesten denk ik. :{
Een heer met stijl
pi_121063985
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Lul toch niet vent, voor de komst van de staat Israel was dat gedeelte daar islamitisch en er was niks aan het handje. Het is eerder andersom, er kwamen een stel joodse kolonisten landje pik spelen omdat dat in een boek genaamd de bijbel staat dat het hun land is (aanvankelijk zonder enig juridische grond).

Stel je eens voor dat de VN zou beslissen dat Iraniërs Nederland mochten innemen op een paar geïsoleerde eilandjes na die ze in de loop der jaren ook gingen bezetten met nederzettingen. Dan zou je toch fucking gek worden?

Ik ben niet tegen Israël an sich, maar zoals zij zich gedragen tegen de palestijnen daar en hoe de wereld doet alsof zijn neus bloedt, is iets wat ik altijd een bijzonder merkwaardig gebeuren heb gevonden. En sure, de palestijnen zijn ook geen lieverdjes, maar als ik denk aan die actie toen Bush werd opgevolgd door Obama: met tanks dorpen binnenwalsen en alles en iedereen kapot schieten en daarna hulp weigeren van buitenaf of nu laatst weer 1 dag na dat er een staakt-het-vuren overeen is gekomen direct weer beginnen met nederzettingen bouwen dan doet dat mij toch een minder grote Israël-filie hebben dan de meesten denk ik. :{
De Islam wordt veel radicaler. Kijk maar wat er gebeurt naar de landen om Israel heen. Ze krijgen er nieuwe leiders die heel erg pro-Islam zijn en ons westerlingen zien als honden. De Palestijnen zijn geen haar beter. De kinderen krijgen er op school te horen dat Israel vernietigd moet worden. Wat Israel doet is niet altijd netjes, maar het is puur overleven. Als ze dit niet doen worden ze vernietigd.
History became legend, legend became myth.
pi_121064146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef valek het volgende:

[..]

De Islam wordt veel radicaler. Kijk maar wat er gebeurt naar de landen om Israel heen. Ze krijgen er nieuwe leiders die heel erg pro-Islam zijn en ons westerlingen zien als honden. De Palestijnen zijn geen haar beter. De kinderen krijgen er op school te horen dat Israel vernietigd moet worden. Wat Israel doet is niet altijd netjes, maar het is puur overleven. Als ze dit niet doen worden ze vernietigd.
De Islam radicaler? Geenzins het geval tot nu toe, het is wel zo dat de nieuwe machtshebbers waar die zogenaamde islamitische lente heeft gewoed religieus zijn, maar niet per se fundamentalistisch.

En dat over die palestijnse kinderen, dit soort dingen werken 2 kanten op hoor. Israëlische kinderen leren dat de palestijnen de grote boosdoeners zijn die je zonder pardon mag afslachten als ze zich niet gedeisd houden. Ik snap serieus tot op de dag van vandaag niet waarom men altijd de kant van Israël kiest bij ieder conflict.
Een heer met stijl
pi_121064283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mee eens, al vind ik het vooral schandalig hoe het vanuit het Westen is gedaan. 'Jullie halve volk is uitgemoord. Als goedmakertje geven we jullie een stuk land dat helemaal niet van ons is, alsjeblieft.'. Typisch dat er geen land in Europa of de VS aan Joden is gegeven.
pi_121064640
'hallo in ons stomme oude boekje staat dat dit land van de Joden is dus opdonderen Palestijnen aub'

:')
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_121064970
Kut Russen moeten terug naar hun kut Rusland.

95% van de Joden in Palestina zijn als Marokkanen in Nederland. Is hun land niet, als ze normaal doen mogen ze hier best wonen en Nederlander worden maar hun eigen staat oprichten. Echt nie.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:55:27 #86
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_121065005
Ze halen ook altijd WO2 erbij, dat vind ik om te :r
opgezegd@fok.nl
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:19:35 #87
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121065450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Heel Nederland, met name onze linkse vrienden vinden Israel maar een kutland wat kapot moet. Dit is heel raar want Israel is een hartstikke mooi land, de enige vrije democratie in het midden-oosten en het enige joodse land ter wereld. Israel heeft veel dingen bereikt in haar bestaan, waaronder het verslaan van meerdere vijandelijke landen (Syrië, Egypte, Libanon, Irak etc). Israel zou door het vrij westen als een mooi land gezien moeten worden, dit gebeurt ook (USA) maar er zijn een aantal landen waar dit niet zo is, landen waar het linkse gedachtegoed erg groot is is er ook een grote haat aan Israel. Nederland is niet het enige land wat Israel zo verafschuwt, dit gebeurt namelijk ook in Noorwegen, Zweden, Frankrijk , Zwitserland en een aantal andere landen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Klacht: Nederland verafschuwt een prachtig, modern en vrij land als Israel.
Niet heel nederland. sommigen, waaronder ik, houden wel van Israël.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_121065679
Ja israel en verenigde arabische emiraten _O_
mensen kunnen er gewoon niet tegen dat die landen en steden ondertussen mooier zijn dan die van hun.
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:31:59 #89
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121065692
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef valek het volgende:

[..]

dit. Ik geloof er niets van als iemand zegt dat de Islam alleen vrede predikt. In de koran staan namelijk ook teksten over dat joden gedood moeten worden en dat zelfs de rotsen en bomen ze zullen verraden. Bij een tegenstrijdigheid vervangt het latere vers altijd het eerste, en aangezien Mohammed eerder in zijn leven nog geen haat tegen de joden had en later wel omdat ze hem niet wilden volgen, zegt dat genoeg.
pi_121065704
Israël is gewoon baas. _O_
Corporate translator
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:33:08 #91
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121065712
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Mee eens, al vind ik het vooral schandalig hoe het vanuit het Westen is gedaan. 'Jullie halve volk is uitgemoord. Als goedmakertje geven we jullie een stuk land dat helemaal niet van ons is, alsjeblieft.'. Typisch dat er geen land in Europa of de VS aan Joden is gegeven.
Zonder de geschiedenis, de thora en de achtegronden van het joodse volk zul je het ook nooit snappen.
pi_121065752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef najazeg het volgende:

[..]

Zonder de geschiedenis, de thora en de achtegronden van het joodse volk zul je het ook nooit snappen.
Ik begrijp dat die achtergrond er is, maar het is gewoon schoftelijk dat het Westen heeft bepaald dat ze dat stuk grond wel weg kunnen geven zonder rekening te houden met de bewoners van dat moment.
pi_121065809
Overigens...

wat Nederlanders zo dom maakt is het feit dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen een nationaliteit en een religie. :')
Corporate translator
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:12:26 #94
12221 Tijn