zeker doen! we hebben een goede kans nadat rutte het heeft verkloot,quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Stem lijst 24 dan volgende verkiezingen!
Nee ik ben servische ecktebaas nerd, maar ik heb hekel aan joden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
TS is een servier en daarom heeft hij een hekel aan moslims
alles wat niet uit servie komt zekerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee ik ben servische ecktebaas nerd, maar ik heb hekel aan joden.
Nee ik heb geen probleem met moslims uit bosnië of katholieken uit kroatie, zijn goede mensen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
alles wat niet uit servie komt zeker
Hoezo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:13 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee ik ben servische ecktebaas nerd, maar ik heb hekel aan joden.
je bent de eerste Servische die ik ontmoet die dat zegtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee ik heb geen probleem met moslims uit bosnië of katholieken uit kroatie, zijn goede mensen.
Ze denken dat ze alles mogen zoals zomaar land stelen en plaatsen zich dan in de slachtofferrol.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat dus ook de acties van Israel legitimeert.
Dan haat je Israëlieten, niet Joden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ze denken dat ze alles mogen zoals zomaar land stelen en plaatsen zich dan in de slachtofferrol.
Snap je de conclusie niet of komt deze jou niet uit?quote:
Jood = Israëliet =/= jood =/= Israëliër =/= zionistquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dan haat je Israëlieten, niet Joden.
Ik bedoelde Israëliërs inderdaad, dank.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jood = Israëliet =/= jood =/= Israëliër =/= zionist
Aangezien je lijkt uit te gaan van de premisse 'Alles wat de VS doet is goed' is je conclusie waardeloos.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Snap je de conclusie niet of komt deze jou niet uit?
Die ligt nog in winterslaap volgens mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef JerryLee het volgende:
Hoe zou het met trouwens met Ariël 'de Slachter' Sharon zijn ?
Je snapt het dus gewoon niet, mijn opmerking heeft helemaal niets met de VS te maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aangezien je lijkt uit te gaan van de premisse 'Alles wat de VS doet is goed' is je conclusie waardeloos.
In de post van jou die ik quote refereer je aan een opmerking over de VS maar jouw opmerking heeft niks met de VS te maken? Je raaskalt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je snapt het dus gewoon niet, mijn opmerking heeft helemaal niets met de VS te maken.
Ach gut, het is ook zo ingewikkeld he. Ik refereer dus niet aan het VS gedeelte in de opmerking maar aan het bestaan gedeelte van Israel. Met andere woorden, als de VS niet achter ze zou staan zou Israel al vernietigd zijn. En daar is dus mijn reactie op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In de post van jou die ik quote refereer je aan een opmerking over de VS maar jouw opmerking heeft niks met de VS te maken? Je raaskalt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je snapt het dus gewoon niet, mijn opmerking heeft helemaal niets met de VS te maken.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ach gut, het is ook zo ingewikkeld he. Ik refereer dus niet aan het VS gedeelte in de opmerking maar aan het bestaan gedeelte van Israel. Met andere woorden, als de VS niet achter ze zou staan zou Israel al vernietigd zijn. En daar is dus mijn reactie op.
Bah, wat een PVV-gezever zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |