nu nog een kilo of 10 aankomen en misschien wordt het wel wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze krijgt wel weer haar geile naam terug. Sylvie Meis, heerlijk!
Vroeger was ze zo lekker!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nu nog een kilo of 10 aankomen en misschien wordt het wel wat.
Of Ruudquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, hoe spannend zou het zijn als Badr ook de oorzaak van deze scheiding zou zijn
Klopt inderdaad http://www.fashionjunk.nl(...)r-vaart-voorbij.htmlquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:52 schreef Tropanzia het volgende:
Een klap verkocht, ja?![]()
Het blijft dan ook een kamper...
Dat kleffe gedoe van Sil vond ik toen al zo overdreven nep..quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag een tijdje terug een interview met Raf... Ik vrees van Yvo Niehe of iets dergelijks, maar toen vond ik hem verrassend sympathiek en niet ál te dom. - Raf dus he, niet Yvo.
Moet ook wel denken aan de presentatie van het tijdschrift van Raf, of een boek of dergelijke... En dat ze toen beiden de toen rondzingende scheidingsroddels al knuffelend en elkander prijzend ontmantelden. Misschien zijn het beiden goede en berekenende acteurs.
Laten we het hier idd een paar weken over hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 02:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga alvast klaarzitten voor deze gate en haal het ezeltje van stal.
Als je al voor je huwelijk enkel in het nieuws bent vanwege roddels en SHO, dan ben je na ruim tien jaar echt wel een goede acteur wat betreft je leven voor je houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag een tijdje terug een interview met Raf... Ik vrees van Yvo Niehe of iets dergelijks, maar toen vond ik hem verrassend sympathiek en niet ál te dom. - Raf dus he, niet Yvo.
Moet ook wel denken aan de presentatie van het tijdschrift van Raf, of een boek of dergelijke... En dat ze toen beiden de toen rondzingende scheidingsroddels al knuffelend en elkander prijzend ontmantelden. Misschien zijn het beiden goede en berekenende acteurs.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit mag je natuurlijk niet hardop zeggen... (Want zelf in het overduidelijke geval van Rihanna en CB was dit hardop zeggen niet bon-ton, dus dan zal het bij Syl wel helemaal niet mogen...)Dat van de spoiler vind ik dan weer een beetje sneu. En als zij hem ertoe beweegt moet hij alsnog zijn pootjes bij zich houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit verbaast me niks. Dat constante ge-Raf-Raf-Raf als ze haar eendenbekje opentrekt... Dat kan natuurlijk niet waar zijn. Ik weet nog niet voor welk team ik ben, maar het zal niet Team-Syl zijn...
Als Badr mept dan is het een hufter, als een troela als Sylvie gemept wordt, dan lag het aan haar, apart blijft dat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heel niet. Je bent als man altijd fout. Maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die dusdanig het bloed onder 's mans nagels vandaan kunnen halen dat er op een gegeven moment iets knapt... Dan nog moet je als kerel omdraaien en weglopen of je vuist in de muur planten, want een vrouw slaan blijft een zwaktebod, maar ik geloof niet bij alle koppels in het volledig zwart-witte manfout-vrouwgoed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 06:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat van de spoiler vind ik dan weer een beetje sneu. En als zij hem ertoe beweegt moet hij alsnog zijn pootjes bij zich houden.
Als Badr mept dan is het een hufter, als een troela als Sylvie gemept wordt, dan lag het aan haar, apart blijft dat
En wellicht een sappige gatequote:Op woensdag 2 januari 2013 06:59 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens wel weer een goed begin van dit nieuwe jaar bij SHO. Het jaar begint en de eerste scheiding is binnen.
Ik denk dat zij het wel netjes houden, wat betreft over elkaar kletsen, maar de buitenwereld kan natuurlijk ook praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |