Hahahaha.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Rafael zei al een keer in een interview dat hij waarschijnlijk de enige man is die het zou uithouden met haar. Vond haar na haar ziekte wel wat leuker en redelijker overkomen, maar de laatste tijd weer minder.
Wtf zeg je nou?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.
Wees blij dat ze niet met zijn inboedel vandoor is. Kleedjes, servies, onderzetjes, gordijnen, alles staat er nogquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.
Die Touriya Haoud heeft toch zo'n Amerikaanse acteur aan de haak geslagen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Goh verrassend.
Ik kan me nog een interview met Jeroen Post (?) herinneren waarin hij aangaf een gesprek te hebben opgevangen op de redactie van TMF waarin Touriya en Sylvie openlijke hun strategiën bediscussieerde over hoe ze een profvoetballer aan de haak zouden slaan. Dit was overigens voor ze met van der Vaart was.
Nu ze voor de vorm een aantal jaar gezinnetje heeft gespeeld (inclusief kind) en haar carriere op rolletjes loopt is het product Sylvie toe aan vernieuwing. Zakelijk gezien is alles tot in perfectie uitgevoerd (inclusief klapstuk als afsluiter van 2012) maar emotioneel bekeken zo ontzettend leeg.
Mooi voor een gate, dat wel.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet met zijn inboedel vandoor is. Kleedjes, servies, onderzetjes, gordijnen, alles staat er nog
Volgens mij is ze bevriend met Yolanthe en zij is dol op die kamprommel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet met zijn inboedel vandoor is. Kleedjes, servies, onderzetjes, gordijnen, alles staat er nog
Nee, jij vat het zo raar op. Snap dat soort users nooit. Je kan het ook op de andere manier bekijken. Namelijk zoals het daar staat. Als ik geslagen zou worden door mijn man en er is al veel gezeur, zou ik dat ook naar buiten brengen (waarschijnlijk) omdat het dan 'vers' is, je waarschijnlijk boos bent en je weet dat zo'n man er op aangekeken word en er dan voor altijd mee geassocieerd wordt. Als je bekend bent enzo dan he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je moet zelf eens kijken naar wat je zegt.
Dat stond ook in het Bild interview hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:52 schreef TheVulture het volgende:
oh ja hoor... onze nationale galbak Evert Santegoeds meldt dat Sylvie door Rafael tegen de grond is geslagen
http://www.telegraaf.nl/p(...)gemeen_Rafael__.html
Die man is werkelijk waar 100 keer enger dan Albert Verlinde en Wilma Nanninga bij elkaar
Volgens mij praat niemand het goed. Ja, dat vraag ik me dan ook af. Ikzelf denk altijd dat het dan wel vaker heeft plaatsgevonden. Helaas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Sylvie haat is hier zo groot dat zelfs geweld wordt goedgepraat. De tegenstelling met Hari is nogal sneu eerlijk gezegd. Als hij haar in het openbaar durft te slaan, vraag ik me af wat er achter gesloten deuren gebeurt.
gek genoeg is het rafael die (volgens de bladen dan) er mee naar buiten komt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, jij vat het zo raar op. Snap dat soort users nooit. Je kan het ook op de andere manier bekijken. Namelijk zoals het daar staat. Als ik geslagen zou worden door mijn man en er is al veel gezeur, zou ik dat ook naar buiten brengen (waarschijnlijk) omdat het dan 'vers' is, je waarschijnlijk boos bent en je weet dat zo'n man er op aangekeken word en er dan voor altijd mee geassocieerd wordt. Als je bekend bent enzo dan he.
Ik dacht alleen "geslagen" .... dit klinkt alsof hij haar een uppercut op de kin heeft gegevenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stond ook in het Bild interview hoor.
Ja idd, ze zou niet hebben geweten dat Raf voetballer was en ze had niets met voetbal, hehe en toen kwam uit dat ze met die indiaan van Nac was gegaan daarvoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Touriya Haoud heeft toch zo'n Amerikaanse acteur aan de haak geslagen?
Oh en wat ik altijd wel mooi vond bij Sylvie is dat ze altijd beweerde nooit iets van voetballers te hebben gewild totdat ze Raf tegen kwam.... maar volgens mij heeft ze daarvoor ooit al eens met Admodikoro (beetje B-voetballer bij NAC) een relatie gehad
Des te beter. Ikzelf zou in ieder geval wel uit boosheid zoiets bekend maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef simmu het volgende:
[..]
gek genoeg is het rafael die (volgens de bladen dan) er mee naar buiten komt.
en idd; ik heb nog nooit gehoord van een kerel (of vrouw) die zich slechts eenmaal laat gaan op dit gebied.
Ik zie dat nergens staan. Of lees ik niet goed? Maar denk niet dat mensen over het algemeen zo reageren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:02 schreef simmu het volgende:
als je zoiets als vrouw naar buiten brengt krijg je enkel maar wat je hier nu ook ziet: "ze riep het over zichzelf af met haar rotgedrag" of "jaja, ze verzint het allemaal" en meer van dat werk. wat dat betreft is er in 50 jaar verrekte weinig veranderd hoor.....
Ik zou ook een beetje naar de context kijken. Badr Hari is een heethoofd die simpelweg niet spoort. Raf is een simpele kerel met een enorm berekenende vrouw die van hem af wilde. En natuurlijk is het niet tof dat Raf haar een tik geeft, erg sneu zelfs.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Sylvie haat is hier zo groot dat zelfs geweld wordt goedgepraat. De tegenstelling met Hari is nogal sneu eerlijk gezegd. Als hij haar in het openbaar durft te slaan, vraag ik me af wat er achter gesloten deuren gebeurt.
Lees het topic eens goed doorquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan. Of lees ik niet goed? Maar denk niet dat mensen over het algemeen zo reageren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |