abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121067563
Goh verrassend.

Ik kan me nog een interview met Jeroen Post (?) herinneren waarin hij aangaf een gesprek te hebben opgevangen op de redactie van TMF waarin Touriya en Sylvie openlijke hun strategiën bediscussieerde over hoe ze een profvoetballer aan de haak zouden slaan. Dit was overigens voor ze met van der Vaart was.

Nu ze voor de vorm een aantal jaar gezinnetje heeft gespeeld (inclusief kind) en haar carriere op rolletjes loopt is het product Sylvie toe aan vernieuwing. Zakelijk gezien is alles tot in perfectie uitgevoerd (inclusief klapstuk als afsluiter van 2012) maar emotioneel bekeken zo ontzettend leeg.

Mooi voor een gate, dat wel. :Y)
pi_121067577
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Rafael zei al een keer in een interview dat hij waarschijnlijk de enige man is die het zou uithouden met haar. Vond haar na haar ziekte wel wat leuker en redelijker overkomen, maar de laatste tijd weer minder.
Hahahaha. :') Waarom is hij dan met haar getrouwd.

Het lijkt me trouwens wel een zeur met haar ijsje als dat echt zo is. :D
pi_121067598
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.
Wtf zeg je nou?
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:48:54 #279
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121067605
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ze zal het vast hebben uitgelokt, die klap. Met allemaal getuigen erbij nog wel, de hoer.
Wees blij dat ze niet met zijn inboedel vandoor is. Kleedjes, servies, onderzetjes, gordijnen, alles staat er nog
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_121067634
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wtf zeg je nou?
Je moet zelf eens kijken naar wat je zegt.
pi_121067643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Goh verrassend.

Ik kan me nog een interview met Jeroen Post (?) herinneren waarin hij aangaf een gesprek te hebben opgevangen op de redactie van TMF waarin Touriya en Sylvie openlijke hun strategiën bediscussieerde over hoe ze een profvoetballer aan de haak zouden slaan. Dit was overigens voor ze met van der Vaart was.

Nu ze voor de vorm een aantal jaar gezinnetje heeft gespeeld (inclusief kind) en haar carriere op rolletjes loopt is het product Sylvie toe aan vernieuwing. Zakelijk gezien is alles tot in perfectie uitgevoerd (inclusief klapstuk als afsluiter van 2012) maar emotioneel bekeken zo ontzettend leeg.

Mooi voor een gate, dat wel. :Y)
Die Touriya Haoud heeft toch zo'n Amerikaanse acteur aan de haak geslagen? :D

Oh en wat ik altijd wel mooi vond bij Sylvie is dat ze altijd beweerde nooit iets van voetballers te hebben gewild totdat ze Raf tegen kwam.... maar volgens mij heeft ze daarvoor ooit al eens met Admodikoro (beetje B-voetballer bij NAC) een relatie gehad :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121067653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wees blij dat ze niet met zijn inboedel vandoor is. Kleedjes, servies, onderzetjes, gordijnen, alles staat er nog
_O-
pi_121067657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Volgens mij is ze bevriend met Yolanthe en zij is dol op die kamprommel. :')
pi_121067667
De Sylvie haat is hier zo groot dat zelfs geweld wordt goedgepraat. De tegenstelling met Hari is nogal sneu eerlijk gezegd. Als hij haar in het openbaar durft te slaan, vraag ik me af wat er achter gesloten deuren gebeurt.
pi_121067698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je moet zelf eens kijken naar wat je zegt.
Nee, jij vat het zo raar op. Snap dat soort users nooit. Je kan het ook op de andere manier bekijken. Namelijk zoals het daar staat. Als ik geslagen zou worden door mijn man en er is al veel gezeur, zou ik dat ook naar buiten brengen (waarschijnlijk) omdat het dan 'vers' is, je waarschijnlijk boos bent en je weet dat zo'n man er op aangekeken word en er dan voor altijd mee geassocieerd wordt. Als je bekend bent enzo dan he.
pi_121067700
oh ja hoor... onze nationale galbak Evert Santegoeds meldt dat Sylvie door Rafael tegen de grond is geslagen

_O-

http://www.telegraaf.nl/p(...)gemeen_Rafael__.html

Die man is werkelijk waar 100 keer enger dan Albert Verlinde en Wilma Nanninga bij elkaar
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:54:45 #287
123170 alors
zlata1234
pi_121067758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:52 schreef TheVulture het volgende:
oh ja hoor... onze nationale galbak Evert Santegoeds meldt dat Sylvie door Rafael tegen de grond is geslagen

_O-

http://www.telegraaf.nl/p(...)gemeen_Rafael__.html

Die man is werkelijk waar 100 keer enger dan Albert Verlinde en Wilma Nanninga bij elkaar
Dat stond ook in het Bild interview hoor.
know'm sayin?
word? word.
pi_121067771
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Sylvie haat is hier zo groot dat zelfs geweld wordt goedgepraat. De tegenstelling met Hari is nogal sneu eerlijk gezegd. Als hij haar in het openbaar durft te slaan, vraag ik me af wat er achter gesloten deuren gebeurt.
Volgens mij praat niemand het goed. Ja, dat vraag ik me dan ook af. Ikzelf denk altijd dat het dan wel vaker heeft plaatsgevonden. Helaas.
pi_121067782
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, jij vat het zo raar op. Snap dat soort users nooit. Je kan het ook op de andere manier bekijken. Namelijk zoals het daar staat. Als ik geslagen zou worden door mijn man en er is al veel gezeur, zou ik dat ook naar buiten brengen (waarschijnlijk) omdat het dan 'vers' is, je waarschijnlijk boos bent en je weet dat zo'n man er op aangekeken word en er dan voor altijd mee geassocieerd wordt. Als je bekend bent enzo dan he.
gek genoeg is het rafael die (volgens de bladen dan) er mee naar buiten komt.

en idd; ik heb nog nooit gehoord van een kerel (of vrouw) die zich slechts eenmaal laat gaan op dit gebied.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121067792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef alors het volgende:

[..]

Dat stond ook in het Bild interview hoor.
Ik dacht alleen "geslagen" .... dit klinkt alsof hij haar een uppercut op de kin heeft gegeven :')
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:55:47 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_121067798
:D
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:56:02 #292
123170 alors
zlata1234
pi_121067804
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die Touriya Haoud heeft toch zo'n Amerikaanse acteur aan de haak geslagen? :D

Oh en wat ik altijd wel mooi vond bij Sylvie is dat ze altijd beweerde nooit iets van voetballers te hebben gewild totdat ze Raf tegen kwam.... maar volgens mij heeft ze daarvoor ooit al eens met Admodikoro (beetje B-voetballer bij NAC) een relatie gehad :D
Ja idd, ze zou niet hebben geweten dat Raf voetballer was en ze had niets met voetbal, hehe en toen kwam uit dat ze met die indiaan van Nac was gegaan daarvoor :')
know'm sayin?
word? word.
pi_121067870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef simmu het volgende:

[..]

gek genoeg is het rafael die (volgens de bladen dan) er mee naar buiten komt.

en idd; ik heb nog nooit gehoord van een kerel (of vrouw) die zich slechts eenmaal laat gaan op dit gebied.
Des te beter. Ikzelf zou in ieder geval wel uit boosheid zoiets bekend maken.

Ja, blijft sowieso wel terugkomen binnen die relatie. En op zo'n manier leven is gewoon slopend. Ook als je kinderen hebt die het meemaken enzo. Dus wel beter dat ze uit elkaar gaan.
pi_121067971
als je zoiets als vrouw naar buiten brengt krijg je enkel maar wat je hier nu ook ziet: "ze riep het over zichzelf af met haar rotgedrag" of "jaja, ze verzint het allemaal" en meer van dat werk. wat dat betreft is er in 50 jaar verrekte weinig veranderd hoor.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:03:03 #295
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121067994
ze zei vast, ach, ga toch een piemel pijpen en toen sloeg ie
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121068013
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:02 schreef simmu het volgende:
als je zoiets als vrouw naar buiten brengt krijg je enkel maar wat je hier nu ook ziet: "ze riep het over zichzelf af met haar rotgedrag" of "jaja, ze verzint het allemaal" en meer van dat werk. wat dat betreft is er in 50 jaar verrekte weinig veranderd hoor.....
Ik zie dat nergens staan. Of lees ik niet goed? Maar denk niet dat mensen over het algemeen zo reageren.
pi_121068019
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zou ook een beetje naar de context kijken. Badr Hari is een heethoofd die simpelweg niet spoort. Raf is een simpele kerel met een enorm berekenende vrouw die van hem af wilde. En natuurlijk is het niet tof dat Raf haar een tik geeft, erg sneu zelfs.

Maar het komt Sylvie wel goed uit. Die stond erbij als the Flexican waarschijnlijk. :')
pi_121068022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik zie dat nergens staan. Of lees ik niet goed? Maar denk niet dat mensen over het algemeen zo reageren.
Lees het topic eens goed door :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121068034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef Cracka-ass het volgende:

Maar het komt Sylvie wel goed uit.
:')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:06:49 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121068094
Kassa
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')