SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
damn die lijken echt op elkaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Michael van Gerwen
[ afbeelding ]
Matt Lucas
Ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef De_Fietser het volgende:
Gaat RTL7 die premier league ook uitzenden?
Ja maar niet live.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef De_Fietser het volgende:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef De_Fietser het volgende:
Vraag het op twitter voor de twittervragen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef De_Fietser het volgende:
Mwah, paar kansjes gemist, maar Taylor speelt ook gewoon een klasse pot...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Als het gelijk komt heeft Van Gerwen dat aan zichzelf te danken.
alleen stompequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:07 schreef ejfaar het volgende:
Wie waren er nou zeker van de PL? Miste het even
Dat doet Van Gerwen bij elke leg.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Hij doet weer alsof ie hem al gewonnen heeft![]()
Het is best of 13quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende set beslist over de winnaar van de partij.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef µ het volgende:
Reclame, dus een plaatje van Taylor.
[ afbeelding ]
Gaat nog wel gebeuren ook. Onze Nederlander gooit niet best meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Hij doet weer alsof ie hem al gewonnen heeft![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een lul, dat gedoe met die scheids.
Top!squote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef µ het volgende:
Reclame, dus een plaatje van Taylor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een lul, dat gedoe met die scheids.
Excuses moi?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef FZN05 het volgende:
Best slim van Taylor dubbel 3 is eigelijk hetzelfde als dubbel 20 maar dan andersom
hij wilde de scheidsrechter een high 5 geven.. maar de scheids weigerde..quote:
he ouwe, als ik win, gaan we samen naar thailandquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Wat zit die Phil dan steeds in Bruce's buik te prikken na een set.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Taylor is zo ontspannen als wat. Die maakt het karwei zometeen gewoon doodsimpel af.
Ik zou ook zo tof doen als je je tegenstander keer op keer ziet falen bij een voorsprong.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef danos het volgende:
Wat doet die Taylor toch tof zeg, mooi dat mvg dat niet ziet, anders zou die denken dat ie in de vrouwenfinale zat.
Alsof de scheids een rol van betekenis speelt bij het darten. Gebeurt wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij wilde de scheidsrechter een high 5 geven.. maar de scheids weigerde..zeer proffesioneel
ik zie tijdens een voetbalwedstrijd ajax psv al dat de scheids gaat juichen als psv scoort
wat is dat nou weer.quote:
We zullen zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een goed acteur is.
joepiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Taylor is zo ontspannen als wat. Die maakt het karwei zometeen gewoon doodsimpel af.
hij kon zelfs al 7-0 gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Kan je gewoon 6 - 1 voorstaan, is het gewoon 4-4.
gods alleklerenquote:
Nog niks aan de hand maar als Taylor eens die break voor komt dan ben ik bang dat het erg lastig gaat worden.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij wilde de scheidsrechter een high 5 geven.. maar de scheids weigerde..zeer proffesioneel
ik zie tijdens een voetbalwedstrijd ajax psv al dat de scheids gaat juichen als psv scoort
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie hangt er nou een dartbord in de keuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |