quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie paint die rechtergozer van foto 3 op een waterscooter?
Off topic, maar op deze foto zie je pas hoe afgrijselijk groot dat ding is. Moet je eens zien wat er allemaal nog onder water ligtquote:
Nice haha!quote:
Nieuw topic 'Verzin een onderschrift voor deze foto'quote:
Nachtdienst gehad tijdens de geboorte van dit topic en tot een half uur geleden geslapenquote:
Volgens mij is dit nu de juiste man op een waterscooterquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wtf!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef einzeinz het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
'Hé Henk, kijkt er iemand?
- Ik denk het niet Sven!'
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
quote:
Elke keer moet ik bij een photoshop van dit plaatje zo hard lachenquote:
jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Elke keer moet ik bij een photoshop van dit plaatje zo hard lachen
Ik ben een slecht mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef smitjew het volgende:
Ik ga naar de hel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel bijna van mijn stoel van het lachen.
wat dacht je van mij dan , toen ik die unox man weg zag rennen dacht ik hier gelijk aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef BlindeMeloen het volgende:
[..]
Ik ga naar de hel...Viel bijna van mijn stoel van het lachen.
die is baas , zeker veel tijd in gezetenquote:
Daar ben ik wel ff mee bezig geweest . Wel plugin gebruikt voor die puzzelstukjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef smitjew het volgende:
[..]
die is baas , zeker veel tijd in gezeten
Ik zoek via google afbeeldingen, tumblr, imgur enzo. Globaal op onderwerp.Op grote foto's voor beter resultaat en naar mate ik foto's verzamel bedenk ik wat of afhankelijk van een situatie op een foto. Ik heb vaak veel meer geknipt en geplakt dan ik gebruik, Dan is iets net weer ff beter of mooier. Ik zoek meestal minimaal op 1024 foto's of groter. Meeste foto's zijn algemeen bekende internet foto's die zo nu en dan terugkeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik vraag me soms af hoe jullie op de zoekterm komen om plaatjes te vinden en vervolgens te painten.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die vrouw, die is toch zo verschrikkelijk
AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
De Unox-hoefsmid...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
De Unox-hoefsmid...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Unox-hoefsmid...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is helaas wel kabinet Balkenende geworden. Beetje jammer van mezelfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Kunnen jullie die vrouw op het bordes zetten bij een nieuwe kabinetsploeg?![]()
http://www.google.nl/sear(...)7mUIffPMqT0QXU14HADQ
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef edjuh18 het volgende:
Het is wel een heul oud kabinet van Balkenende nogOeps
[..]
Is helaas wel kabinet Balkenende geworden. Beetje jammer van mezelf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Kut te laatik kwam hem ook net tegen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Ik zag hem en wist meteen dat dit hem zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:19 schreef edjuh18 het volgende:
Verborgen want een aanwinst voor dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ogen!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt voor de inspiratie. Was wel even werk....
[ afbeelding ]
Nee, dit is het aanvullen en aanpassen topic. Net iets anders dus...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit het aanvullen-topic![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dus? Aangepast en aangevuld...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, dit is het aanvullen en aanpassen topic. Net iets anders dus...![]()
[ afbeelding ]
Ja, precies zoiets... Even geduld, dit gaat even duren...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zoiets dus? Aangepast en aangevuld...
[ afbeelding ]
Ga hier een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
En weer aangevuld en aangepast...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ie zo wel af toch. Veel beter in ieder geval dan mijn oorspronkelijke paint van eerder op de avond...quote:
Ja, we zouden er nog dolfijnen in kunnen verwerken om Modjes te pleasen of Prins Bernhard vanwege de olifanten maar laten we het maar zo latenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zo wel af toch. Veel beter in ieder geval dan mijn oorspronkelijke paint van eerder op de avond...
Die laatste, mooie landing tijdens het hoogspringen op de OSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schoonspringen I presume?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die laatste, mooie landing tijdens het hoogspringen op de OS
De Unox-hoefsmid...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ploegendienstenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef HeaN82 het volgende:
Jezus, ben er ff niet, en meteen weer master paints![]()
Ze is "te scherp" voor die foto, mja...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij is goed!!!![]()
![]()
Maar ik had liever die vrouw met die gekke bril weet je wel, ergens geplaatst.
Jaa hij is leuk!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ze is "te scherp" voor die foto, mja...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef HaJee het volgende:
Nogmaals het kabinet en onze vorstin...
[ afbeelding ]
Heb je die andere ook gevonden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Moest hem ff zoeken maar dan toch gevonden
Te veel tijd besteed aan Rummikub.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef Rummikub het volgende:
Prachtig dit, waarom zie ik dit nu pas
Je kent hem? Had je hem moeten attenderen op dit pareltje van een topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij was in de klas altijd langzaam.
Ja bedankt! André van duin natuurlijk. Dat is het gezicht die ik al een hele week zocht bij dat figuur in die badjas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:21 schreef GekkePoes het volgende:
Had iemand deze associatie al gemaakt ?
[ afbeelding ]
Ja, hij leek precies op jouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Je kent hem? Had je hem moeten attenderen op dit pareltje van een topic.
This headphone came out WORST in every test.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
This headphone came out WORST in every test.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik hoorde dat Unox volgend jaar de Olympische Winterspelen gaat sponseren en dat ze dan ook felgekleurde rookworsten op de markt gaan brengen. Die lijken mij echt heerlijk en ik kan bijna niet wachten...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
This headphone came out WORST in every test.
Ook de Paralympics?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik hoorde dat Unox volgend jaar de Olympische Winterspelen gaat sponseren....
[ afbeelding ]
It's the worst olympics ever.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ook de Paralympics?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |