Die laatste, mooie landing tijdens het hoogspringen op de OSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schoonspringen I presume?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die laatste, mooie landing tijdens het hoogspringen op de OS
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
De Unox-hoefsmid...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ploegendienstenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef HeaN82 het volgende:
Jezus, ben er ff niet, en meteen weer master paints![]()
Ze is "te scherp" voor die foto, mja...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij is goed!!!![]()
![]()
Maar ik had liever die vrouw met die gekke bril weet je wel, ergens geplaatst.
Jaa hij is leuk!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ze is "te scherp" voor die foto, mja...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef HaJee het volgende:
Nogmaals het kabinet en onze vorstin...
[ afbeelding ]
Heb je die andere ook gevonden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Moest hem ff zoeken maar dan toch gevonden
Te veel tijd besteed aan Rummikub.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef Rummikub het volgende:
Prachtig dit, waarom zie ik dit nu pas
Je kent hem? Had je hem moeten attenderen op dit pareltje van een topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij was in de klas altijd langzaam.
Ja bedankt! André van duin natuurlijk. Dat is het gezicht die ik al een hele week zocht bij dat figuur in die badjas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:21 schreef GekkePoes het volgende:
Had iemand deze associatie al gemaakt ?
[ afbeelding ]
Ja, hij leek precies op jouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Je kent hem? Had je hem moeten attenderen op dit pareltje van een topic.
This headphone came out WORST in every test.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
This headphone came out WORST in every test.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik hoorde dat Unox volgend jaar de Olympische Winterspelen gaat sponseren en dat ze dan ook felgekleurde rookworsten op de markt gaan brengen. Die lijken mij echt heerlijk en ik kan bijna niet wachten...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
This headphone came out WORST in every test.
Ook de Paralympics?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik hoorde dat Unox volgend jaar de Olympische Winterspelen gaat sponseren....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |